Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilder av ny layout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er det sånn at den som sist legger inn layout forslag som får tilslaget?? akkurat som på en auksjon?? hehe Dette blir bra uansett dette, ingen skal si at ikke GMBK ikke tar førerne på alvor. Tror det var bra dere stengte banen så lenge jeg

Når får vi de endelige bildene??
    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
    TRF-415MSXX
    DEX410

Comment

kommer her de når det skjer noe den layouten som er nå er vel den endlige , mangler noe baneskiller og noe småtteri
      Last edited by tomin; 17 July 2007, 01:02. Reason: diverse
      tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Er det så mange sjefer eller hva skjer?
        skien
        1973
        kenneth sandodden gmbk

Comment

ja, jeg er fornøyd. men det er ikke sikkert jeg gjør det noe bedre, trolig ikke.

Men som enkelte hinter inpå her, hvis det er meg og min mening som har fått GMBK til å forandre banen, så tror jeg noen her er rimelig på bærtur, og tillegger meg mye mer "makt" enn det jeg har. Jeg tar det som et kompliment jeg

Det å være en klubb, drive en bane og alt rundt det, er en stor jobb og et stort ansvar. Hvis det skal være sånn nogen lunde ryddige forhold så er det faktisk styret som bestemmer (valgt av medelmmene for å gjøre den beste mulig innsatsen). På medlemsmøter bør avgjørelser om hvordan klubben skal drives, banen skal være hvem som skal gjøre hva osv.

Jeg vet ikke hvorfor banen er blitt endret men hvis styret har bestemt en ting og noe helt annet blir gjort, ja, så må man bera rette det opp! Det er et stort løp som skal arrangeres, løpsinbydelse med beskrivelse av bane og layout er sendt. Med et slikt statusløp følger det kanskje med noen baktanker om å få arrangere et nytt stort løp i EFRA sammenheng. Det er ikke EN ENESTE klubb som noen sinne har fått arrangere et EM uten å vise at de har en organisasjon som kan vise at de får dette til, dette er noe av det EFRA GP brukes til.

At banen nå er endret igjen så betyr det for meg at GMBK kanskje er ute etter å få dette til og at noen kanskje tenker litt lenger enn skotuppa sine?!!

Hvis noen her som kritiserer GMBK kan stå og si og MENE at det ikke hadde vært dritkult med et EM i buggy i Norge, er helt utrolig for min del.

Dette er hvordan Jeg velger å vinkle dette.

Å skifte til en helt ny layout er ikke noe problem etter at Efra GP er unnagjort. Jeg mener fremdeles at det er morro med en bane som det er litt tempo i, og ikke en Mikke Mus bane hvor vi er 5 sekunder tregere på runden enn 1:10 elektro. At det finnes flere typer baner er det beste spørr du meg.

Comment

Originally posted by A.M View Post
            ja, jeg er fornøyd. men det er ikke sikkert jeg gjør det noe bedre, trolig ikke.

Men som enkelte hinter inpå her, hvis det er meg og min mening som har fått GMBK til å forandre banen, så tror jeg noen her er rimelig på bærtur, og tillegger meg mye mer "makt" enn det jeg har. Jeg tar det som et kompliment jeg

Det å være en klubb, drive en bane og alt rundt det, er en stor jobb og et stort ansvar. Hvis det skal være sånn nogen lunde ryddige forhold så er det faktisk styret som bestemmer (valgt av medelmmene for å gjøre den beste mulig innsatsen). På medlemsmøter bør avgjørelser om hvordan klubben skal drives, banen skal være hvem som skal gjøre hva osv.

Jeg vet ikke hvorfor banen er blitt endret men hvis styret har bestemt en ting og noe helt annet blir gjort, ja, så må man bera rette det opp! Det er et stort løp som skal arrangeres, løpsinbydelse med beskrivelse av bane og layout er sendt. Med et slikt statusløp følger det kanskje med noen baktanker om å få arrangere et nytt stort løp i EFRA sammenheng. Det er ikke EN ENESTE klubb som noen sinne har fått arrangere et EM uten å vise at de har en organisasjon som kan vise at de får dette til, dette er noe av det EFRA GP brukes til.

At banen nå er endret igjen så betyr det for meg at GMBK kanskje er ute etter å få dette til og at noen kanskje tenker litt lenger enn skotuppa sine?!!

Hvis noen her som kritiserer GMBK kan stå og si og MENE at det ikke hadde vært dritkult med et EM i buggy i Norge, er helt utrolig for min del.

Dette er hvordan Jeg velger å vinkle dette.

Å skifte til en helt ny layout er ikke noe problem etter at Efra GP er unnagjort. Jeg mener fremdeles at det er morro med en bane som det er litt tempo i, og ikke en Mikke Mus bane hvor vi er 5 sekunder tregere på runden enn 1:10 elektro. At det finnes flere typer baner er det beste spørr du meg.
            antar den var til meg Anders og, nei, jeg legger ikke til deg makt, var ment som en liten kommentar med blink i øyet.

Mine uttalelser her har heller ikke vært for å kritisere noen som helst, heller av nysgjerrighet. Jeg har fått svar på det jeg lurte på, og på måten du skriver anntar jeg at du har fått samme infoen.

Jeg lar den ligge der. morro blir det uansett
            MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
            TRF-415MSXX
            DEX410

Comment

Det har ikke så mye med deg å gjøre men mer på generellt grunnlag av de postene som er lagt inn etter de har gjort om layouten igjen.

EFRA ser dette med sine øyne og hvordan de ønsker seg det på et eventuelt EM om det skulle være en banktanke fra GMBK. Det å følge hint og vink fra folk som kjenner Organisasjonen er ikke dumt.......

Min siste post i dette sammenheng.

Comment

skal bilene starte på samme plassen som før,på langsiden?

Comment

Originally posted by jan erik kåsa View Post
                  skal bilene starte på samme plassen som før,på langsiden?
                  Vi gjorde vel ikke det på siste neglesprett. Men ser allerede poenget ditt.
                  MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                  TRF-415MSXX
                  DEX410

Comment

Skal bil nr en starte før eller etter kulen på slutten av langsida(eller kankje oppå) en fiffi løsning isåfall.

Å hva skal dere med to langsider.
                    en for å få opp farten på bilen,å en til å sovne på.
                    nok en fiffi løsning.

Comment

Er de slik å forstå at dette er sånn banen ser ut nå??
                      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                      TRF-415MSXX
                      DEX410

Comment

Det er akkurat sånn den ser ut pr i dag.

Comment

fritt for ikke å være billemper mellom de to langstrekkene

Er jo et par tekniske element her da, etter første funboks gjelder det å lande riktig, for du trenger all den farten du kan få for å komme over den dobble som ser stor ut, det blir gøy

starten kan taes på den "nye" langsletta??

litt uvant med den kulen i slutten av langstrekket, går det å hoppe opp på platået og fortsatt ha kontroll?? eller er det tenkt at det skal taes i to omganger?

blir spennende å prøve, vi fra Bergen er ikke så vant med å ha trent på banene vi kjører på uansett, så vi skal nok klare dette og
                          MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                          TRF-415MSXX
                          DEX410

Comment

Originally posted by Tombola View Post
                            fritt for ikke å være billemper mellom de to langstrekkene

Er jo et par tekniske element her da, etter første funboks gjelder det å lande riktig, for du trenger all den farten du kan få for å komme over den dobble som ser stor ut, det blir gøy

starten kan taes på den "nye" langsletta??

litt uvant med den kulen i slutten av langstrekket, går det å hoppe opp på platået og fortsatt ha kontroll?? eller er det tenkt at det skal taes i to omganger?

blir spennende å prøve, vi fra Bergen er ikke så vant med å ha trent på banene vi kjører på uansett, så vi skal nok klare dette og

YOU BET!!!
                            *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
                            Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

Comment

Originally posted by Tombola View Post
                              Det er en "fartsdemper" har jeg blitt forklart. Ikke et hopp.

Jeg spanderer Cola på førstemann som hopper derfra og bort på touringbanen.
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

Comment

Originally posted by spiro View Post
                                Det er en "fartsdemper" har jeg blitt forklart. Ikke et hopp.

Jeg spanderer Cola på førstemann som hopper derfra og bort på touringbanen.
                                hehe, hold colaen klar
                                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                                TRF-415MSXX
                                DEX410

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,453   Members: 8,163   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X