Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilder av ny layout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

noen som har detaljerte bilder av banen de kan legge ut?

¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

Comment

Originally posted by Runner View Post
      noen som har detaljerte bilder av banen de kan legge ut?
      begynner du å bli svett nå Rune

sett på denne?? http://idrett.speaker.no/Downloads/4.../GMBK_bane.JPG

har vært hos Jan Erik og gjort litt forberedelser til helgen, så nå bare gleder vi oss
      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
      TRF-415MSXX
      DEX410

Comment

ja, den har jeg sett.

hadde vært fint med noen nær bilder.

jasså klar allerede, det ække værst.

regner med å være der rundt kl1200 på fredagen.

skal bli morsomt å kjøre mot utlendingene på en bane med hjemme fordel, eller...

¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

Comment

Var på banen i ettermiddag. Bildene gir vel ikke det totale overblikket, det får man vel uansett først når en ser banen selv, men her er noen.

Innsatsen kan jeg ikke se har manglet på å gjøre forholdene best mulig til helgen.
          Attached Files

Comment

takker Bent, dette ser veldig bra ut. fint det som er gjort med hoppet på slutten av langsiden.

Gleder meg

Comment

Og gutta jobber med siste finpussen. Her er bilde av ekstra mekkeområde til helgen! Plass til 24 førere i hvert telt!

Vil også tilføye at mye av anlegget også er frisket opp og nymalt, de har gjort en kjempejobb med å få til ett anlegg som også estetisk fremstår bra!

Rune: Mandag ble hoppet på enden av langsiden "justert" slik det fremstår på bildet. Jeg tror dette vil funke bra, men selvfølgelig - jeg er jo ingen OR-fører

Gleder meg til helgen og håper alle andre også gjøre det! Vi får håpe på en god stemning, mye morsom kjøring og godt sosialt samvær!

Til info: Den nyvalgte Presidenten i NMF, har prioritert å komme til Skien søndag, fremfor diverse EM som kjøres i Norge, og ett kjempearrangement i Tønsberg der det kjøres NM i Motocross. Håper selvfølgelig han også får ett godt inntrykk av hva vi andre synes er morsomt - og at han kan jobbe videre i sin lokale klubb for å få til ett anlegg - noe han har sagt han ønsker dersom noen i Solør-distriktet ønsker det
              Attached Files
              Last edited by BAM; 15 August 2007, 21:53.

Comment

håper det er gjort noe med pa annlegget også, for vi som stod borterst på mekkeområdet under neglespretten, hørte ikke det døyt. og hvis endel folk skal stå på on-road banen så er det viktig at infoen når frem, ellers blir det mye kaos. Men dette tror jeg de har tenkt på, men man vet jo aldri
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

Comment

Det er tenkt på Hvis jeg har forstått riktig, kommer det på plass ett ordentlig PA-anlegg. Detaljene kjenner jeg ikke, men ligger i planene jeg er informert om at lyd er prioritert både til førere, mekanikere og publikum

Comment

og nå før jeg tar natten - en liten tilføyning: Om det er innspill til helgen, send gjerne en sms. Tror de fleste som organiserer løpet vil være mest opptatt på banen i morgen og fredag. Da når beskjed/tips frem Men, har vel nevnt det før - føler det er veeeldig god kontroll på saker som er ordnet/skal ordnes

Ønsker alle vel møtt i Skien!! Tipper vel det er noen som ankommer med noen campingvogner registrert på vestlandet allerede i morgen kveld, og kanskje også fra andre kanter av landet

Comment

campingbil denne gangen dukker nok opp i kveldingen en gang, avgang fra haaland klokken 19.00
                      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                      TRF-415MSXX
                      DEX410

Comment

Da ses vi vel i morgen tidlig Tviler på at jeg er på banen når dere kommer... prøve å få litt søvn en natt før løpet

God tur over fjellene!

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                        Welcome to our newest member, Mortenporten.
                        Working...
                        X