noen som har detaljerte bilder av banen de kan legge ut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bilder av ny layout
Collapse
X
-
begynner du å bli svett nå RuneOriginally posted by Runner View Postnoen som har detaljerte bilder av banen de kan legge ut?
sett på denne?? http://idrett.speaker.no/Downloads/4.../GMBK_bane.JPG
har vært hos Jan Erik og gjort litt forberedelser til helgen, så nå bare gleder vi oss
MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
ja, den har jeg sett.
hadde vært fint med noen nær bilder.
jasså klar allerede, det ække værst.
regner med å være der rundt kl1200 på fredagen.
skal bli morsomt å kjøre mot utlendingene på en bane med hjemme fordel, eller...
Comment
-
Og gutta jobber med siste finpussen. Her er bilde av ekstra mekkeområde til helgen! Plass til 24 førere i hvert telt!
Vil også tilføye at mye av anlegget også er frisket opp og nymalt, de har gjort en kjempejobb med å få til ett anlegg som også estetisk fremstår bra!
Rune: Mandag ble hoppet på enden av langsiden "justert" slik det fremstår på bildet. Jeg tror dette vil funke bra, men selvfølgelig - jeg er jo ingen OR-fører
Gleder meg til helgen og håper alle andre også gjøre det! Vi får håpe på en god stemning, mye morsom kjøring og godt sosialt samvær!
Til info: Den nyvalgte Presidenten i NMF, har prioritert å komme til Skien søndag, fremfor diverse EM som kjøres i Norge, og ett kjempearrangement i Tønsberg der det kjøres NM i Motocross. Håper selvfølgelig han også får ett godt inntrykk av hva vi andre synes er morsomt - og at han kan jobbe videre i sin lokale klubb for å få til ett anlegg - noe han har sagt han ønsker dersom noen i Solør-distriktet ønsker det
Last edited by BAM; 15 August 2007, 21:53.
Comment
-
håper det er gjort noe med pa annlegget også, for vi som stod borterst på mekkeområdet under neglespretten, hørte ikke det døyt. og hvis endel folk skal stå på on-road banen så er det viktig at infoen når frem, ellers blir det mye kaos. Men dette tror jeg de har tenkt på, men man vet jo aldri
MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
og nå før jeg tar natten - en liten tilføyning: Om det er innspill til helgen, send gjerne en sms. Tror de fleste som organiserer løpet vil være mest opptatt på banen i morgen og fredag. Da når beskjed/tips frem
Men, har vel nevnt det før - føler det er veeeldig god kontroll på saker som er ordnet/skal ordnes 
Ønsker alle vel møtt i Skien!! Tipper vel det er noen som ankommer med noen campingvogner registrert på vestlandet allerede i morgen kveld, og kanskje også fra andre kanter av landet
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment