Ja, det gjaldt bare på det gamle forumet Innlegget mitt er jo skrevet i februar 2004 hehe.. Har ikke satt opp rettighetene på denne gruppa enda, den blir nok fjernet tenker jeg.
mvh, Espen Grimsgaard ('75)
[[ har en kunst-pause.. ]]
Kanskje noen har lyst til å drøfte eller si sin mening om "dramaet" på årsmøtet i går her på denne treaden, siden det endte uavgjort?
Kanskje det var like greit, slik at partene kan drøfte det i et år til slik at det kommer et kompromissforslag fram om et år som sitter som ei kula?
Skimmy,....få høre nå..
Kanskje noen har lyst til å drøfte eller si sin mening om "dramaet" på årsmøtet i går her på denne treaden, siden det endte uavgjort?
Kanskje det var like greit, slik at partene kan drøfte det i et år til slik at det kommer et kompromissforslag fram om et år som sitter som ei kula?
Skimmy,....få høre nå..
Jeg er åpen for å komme til en løsning jeg Tor Arne.... Men virket som det var endel andre som IKKE var det. Slik det utviklet seg virket det nesten som HOVEDPOENGET var å ta areal fra buggybanen, og ikke få en større asfaltbane!
Kanskje noen har lyst til å drøfte eller si sin mening om "dramaet" på årsmøtet i går her på denne treaden, siden det endte uavgjort? Kanskje det var like greit, slik at partene kan drøfte det i et år til slik at det kommer et kompromissforslag fram om et år som sitter som ei kula? Skimmy,....få høre nå..
Jeg syntes igrunn det var greit at ikke forslaget gikk igjennom med veldig så stemmer hvertfall. Jeg syntes heller ikke det var noe drama på årsmøtet. Det var mye engasjement, og det er bare sunt.
En vakker dag blir det vel vår tur også Tor Arne Husk de snille vinner alltid til slutt
Jeg er åpen for å komme til en løsning jeg Tor Arne.... Men virket som det var endel andre som IKKE var det. Slik det utviklet seg virket det nesten som HOVEDPOENGET var å ta areal fra buggybanen, og ikke få en større asfaltbane!
Jeg vet ikke om det er meg du sikter til Kim, men saken var jo at forslaget ble ikke vedtatt og da var det ikke noe poeng i å begynne på nye forslag på årsmøtet. Det var ikke akkuratt gjort på en time å utarbeide forslaget mtp pristilbud, tegninger og det hele, så da er selvsagt årsmøtet feil forum å starte et sånt arbeid i. Da er det bedre å trekke seg tilbake - tenke på nytt - og prøve igjen.
Man kan jo se litt positivt i dette også, hvis vi kan klare å komme opp med et forslag som ikke involverer "hellig grunn" () så trenger vi jo ikke vente til 2008 med arbeidet, da kan man jo sette igang mer eller mindre umiddelbart.
Jeg vet ikke om det er meg du sikter til Kim, men saken var jo at forslaget ble ikke vedtatt og da var det ikke noe poeng i å begynne på nye forslag på årsmøtet. Det var ikke akkuratt gjort på en time å utarbeide forslaget mtp pristilbud, tegninger og det hele, så da er selvsagt årsmøtet feil forum å starte et sånt arbeid i. Da er det bedre å trekke seg tilbake - tenke på nytt - og prøve igjen.
Man kan jo se litt positivt i dette også, hvis vi kan klare å komme opp med et forslag som ikke involverer "hellig grunn" () så trenger vi jo ikke vente til 2008 med arbeidet, da kan man jo sette igang mer eller mindre umiddelbart.
Håper du ser det positive i det ja, for klubben ville helt sikkert vært tjent med et bedre touring-anlegg! Men å nedgradere off-road anlegget for å få til det når det fins andre alternativer er jo litt bakvendt!
finnes sikkert flere alternativer som ikke gjør for store inngrep i buggybanen , så må si meg enig med per jonny at det settes ned en gruppe som ser på forskjellige alternativer , for så å ta dette som en sak på et medlemsmøte eller til neste årsmøte.
tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz
Jepps, jeg har sendt forslag om det til styret at de kan sette seg ned og kikke på hvilket areal som eventuelt kan disponeres til on-road delen av klubben så får vi nesten ta det derfra.
Jepps, jeg har sendt forslag om det til styret at de kan sette seg ned og kikke på hvilket areal som eventuelt kan disponeres til on-road delen av klubben så får vi nesten ta det derfra.
Det forslaget blir tatt opp på neste styremøte Espen.
Men det er jo mye enklere om du definerer hva du mener dere må ha. Hvor lang skal banen være? Hvor lang langslette må dere ha? Jo flere ønsker du forteller styret om, desto enklere er det jo å forholde seg til!
Det forslaget blir tatt opp på neste styremøte Espen. Men det er jo mye enklere om du definerer hva du mener dere må ha. Hvor lang skal banen være? Hvor lang langslette må dere ha? Jo flere ønsker du forteller styret om, desto enklere er det jo å forholde seg til!
Supert! Da kan jo Kai Erik tromme sammen asfaltgruppa til en samling etterpå så kan vi tegne og kose oss litt..
Supert! Da kan jo Kai Erik tromme sammen asfaltgruppa til en samling etterpå så kan vi tegne og kose oss litt..
Gjør det Espen! Har forresten tegna litt selv, fikk til bane på 280 meter (kodal er 250 m) og langslette på 52 meter (kodal 38 m). Så at det er muligheter er helt sikkert!
Var å så banen på Geita i stad for første gang, og jeg skjønner godt at touring-gutta er en smule misunnelige på buggy-banen, for den er jo __ekstrem__! Dagens touring er egentlig ganske ynkelig...
Får dere til en feit touring-bane på anlegget, så blir det et hei dundrande anlegg. det er helt sikkert.
Comment