Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kun for medlemmer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Skimmy View Post
    Gjør det Espen! Har forresten tegna litt selv, fikk til bane på 280 meter (kodal er 250 m) og langslette på 52 meter (kodal 38 m). Så at det er muligheter er helt sikkert!
    Sleng ut en tegning her da, hadde vært artig og sett..
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

Comment

Originally posted by xilian View Post
      Var å så banen på Geita i stad for første gang, og jeg skjønner godt at touring-gutta er en smule misunnelige på buggy-banen, for den er jo __ekstrem__! Dagens touring er egentlig ganske ynkelig...
      Bare fordi dere har en svær flott bane trenger du ikke mobbe oss

Comment

Originally posted by espeng View Post
        Sleng ut en tegning her da, hadde vært artig og sett..
        Hehe, nå er ikke jeg noen racer på data Espen, så det har ikke vært så profft som det du gjør, og aner ikke om eller hvordan jeg kan få sendt den til deg.... Men har et bilde av en løsning på mobilen, så det kan du jo få se neste gang vi treffes...
        Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

Comment

Originally posted by espeng View Post
          Bare fordi dere har en svær flott bane trenger du ikke mobbe oss
          Nånå.. Det var ikke mobbing, bare ren konstatering av fakta.
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

Comment

Nå har ikke jeg noe her og gjøre, men den svære gjørme/støvhaugen av en buggybane fortjener å bli litt mindre, og få en liten gjennomgang...
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

Comment

Originally posted by Razer View Post
              Nå har ikke jeg noe her og gjøre, men den svære gjørme/støvhaugen av en buggybane fortjener å bli litt mindre, og få en liten gjennomgang...
              Hehe, om den fortjener å bli mindre vet jeg ikke.. Om den er 1800 eller 2000kvm tror jeg ikke spiller noen stor rolle, men det jeg vet helt sikkert er at man kunne fått til en langt kulere bane innenfor det området hvis man hadde tatt av seg skylappene litt.. Og det har ikke noe med asfaltbanen å gjøre, så ikke bli sinna på meg nå, men jeg har kjørt buggy selv jeg (klubbmester GMBK 2005) og det er jo ikke verdens vanskeligste bane akkuratt

Comment

Tirsdagsmøtene på geiteryggen.

Hei. Til hvilket klokkeslett er disse tirsdagsmøtene til grenland rc klubb? og er det møter på disse vinterstidene også?
                sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
                TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
                GMBK.

Comment

er vel eventuelt helgene det blir kjørt ute nå om viteren , men vi har også en innebane på skotfoss som er åpen på onsdager fra ca klokka 17 og på lørdag og søndag fra ca 11.

det kjøres 1:10 1:12 og m-chassi der , bare ta kontakt hvis det er noe mer du lurer på
                  tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Originally posted by tomin View Post
                    er vel eventuelt helgene det blir kjørt ute nå om viteren , men vi har også en innebane på skotfoss som er åpen på onsdager fra ca klokka 17 og på lørdag og søndag fra ca 11.

det kjøres 1:10 1:12 og m-chassi der , bare ta kontakt hvis det er noe mer du lurer på
                    Takker for svar, har foreløpig en 1:8 truggi, har bestilt en tamia 416, men den kommer ikke før uti januar. Men da er vel muligheten til å prøve utebanen i Skien nå da?? Har meldt meg inn, men får ikke denne innbet for kontigent før i midten av januar. Men vil gjerne ta en tur til Skotfoss å se hvordan dere har det der. (bare jeg finner ut hvor det nøyaktig er da)
                    GMBK.

Comment

bare å ta kontakt når du skal opp å kjøre så skal vi a få deg frem
                      tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

Tipper det er åpent hver dag i romjula
                        Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

Originally posted by tomin View Post

Kjørte innom geiteryggen her om dagen før snøen kom, tok første vei inn til høyre etter innkjøringa fra krysset, kom til 2 porter som var låst, bak der så jeg denne gocart banen, men hvor er banen deres? har jeg vært på feil sted?
                          GMBK.

Comment

Da svingte du av for tidlig.
                            Kjør opp forbi kafeteriaen, så ligger dem 50m. bortenfor på høyre side.

Om du skjønner lite av dette, så går du på www.norgeibilder.no og søker på Geiteryggen (Telemark/Skien).
                            Da burde du se veien ganske greit....
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

Comment

Originally posted by xilian View Post
                              Da svingte du av for tidlig.
                              Kjør opp forbi kafeteriaen, så ligger dem 50m. bortenfor på høyre side.

Om du skjønner lite av dette, så går du på www.norgeibilder.no og søker på Geiteryggen (Telemark/Skien).
                              Da burde du se veien ganske greit....
                              He he, jeg hadde vel ikke funnet bukselomma mi engang jeg ok da har jeg vært på feil plass ja.
                              Men her er mer mas, og det blir vel lettere å mase her enn å fortsette å leite, men søkte på dette med lisenser for kjøring, leste endel, men det fantes flere typer lisenser, det er winter batlle i kodal 12\1-08, som en har spurt om jeg skal bli med på å kjøre, er det lisens til dette? og hva betyr en lisens? må man godkjennes?
                              GMBK.

Comment

trenger vel ikke lisens for å kjøre WB .

her er litt info om lisenser http://www.motorsportforbundet.no/rc/t2.asp?p=37612

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X