Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onroad GMBK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by hanikol View Post
    På NC 3 ifjord var det Brede som trakk det lengste strået med meg på 2 plass. Brede.... det skjer ikke igjen lol lol.
    Det er vi flere som skal sørge for

    Jeg skal sette ny banerekord hvis det er grep i banen.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #47
      I ly av "kjempeoppslutning" siste ute- og innesesong i SS/MOD anbefales at det snarest åpnes for påmelding ....... Og tilleggsreglene ... Disse skal nå gjøres elektronisk på NMF ....

      "Vaktbikkja"
      Trygve Bull Freng/58
      www.lmbk.no
      XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
        I ly av "kjempeoppslutning" siste ute- og innesesong i SS/MOD anbefales at det snarest åpnes for påmelding ....... Og tilleggsreglene ... Disse skal nå gjøres elektronisk på NMF ....

        "Vaktbikkja"
        Helt enig Trygve! Men det er ikke jeg som sitter ved roret. Har minnet folk på dette og jeg vet faktisk ikke hvorfor dette ikke er gjort.
        Personlig vil jeg beklage dette, men nytt styre og alt det der....... ikke en unskyldning men bare en dårlig forklaring!
        Men den gode nyheten er at det ikke lenger er snø på banen vår. Så den burde være klar til helga.
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #49
          Det ser ut til at de siste detaljene faller på plass i løpet av helgen. Mer info kommer så snart det lar seg gjøre.
          [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
          -----------------------------------------------------

          Comment


          • #50
            Nå er banen knusktørr og venter på oss.
            Flere har kjørt der allerede...
            I mårra kommer vi oxo.
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment


            • #51
              Der sprakk jeg!
              Nå flyr jeg som en tulling og pakker ut utstyret fra skapet. Jeg bare må en tur på banen idag. Skal bli digg å fyre nitro'n og kjenne på følelsen når 2'dre giret slår inn.
              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

              Comment


              • #52
                Kjempedag på banen idag med masse folk oppom å kjørte. Det var så knall at det må jeg gjenta imorra også. Ikke ille grep til å være første dagen heller.
                Så LØP OG KJØR
                Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                  I ly av "kjempeoppslutning" siste ute- og innesesong i SS/MOD anbefales at det snarest åpnes for påmelding ....... Og tilleggsreglene ... Disse skal nå gjøres elektronisk på NMF ....

                  "Vaktbikkja"
                  TR er oversendt til NMF. Jeg har blitt fortalt at påmeldingen kommer opp i løpet av helgen også.
                  [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                  -----------------------------------------------------

                  Comment


                  • #54
                    Telling og alt på plass, Fredrik var lei av å vente så han tok grep igår.
                    Er vel folk der fra kl 10.00 tenker jeg. Onroad banen er klar, Offroadbanen er ikke offesielt åpnet ennå pga vedlikehold men den er midlertidlig åpnet for kjøring i Påsken så jeg sier bare LØP OG KJØR
                    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                    Comment


                    • #55
                      Gå inn på www.gmbk.no og les!
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • #56
                        Da tar jeg meg en tur på banen.
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • #57
                          RCDCN ser frem til å drifte på banen deres 11/5 ;D
                          Blir spennende å prøve!
                          Håper det også kommer noen lokale helter som er med! Info rundt konkurransen samt påmelding vil komme på www.rcdcn.no iløpet av korttid!

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X