Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innebanen til TRCBK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Takker for det. Skal bli bra å flytte "hjem".. er født i Trondheim, men jobben har krevd mye reising og flytting...satser på permanent residens denne gangen..

    Er ferdig med 1:8, og 1:12 er det vel svært få ( om noen ) som driver med lenger, så da får det bli 1:10 eller M-chassis, moro det og..

    Buggy er ikke min greie desverre...
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

    Comment


    • #32
      1:12 klassen var vel unormalt stor i vinter i forhold hva den har vært de siste sesongen.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #33
        Jaha - så 1:12 lever videre? Høres lovende ut, håper det er likesinnede 1:12`re i Trondheim også...
        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

        Comment


        • #34
          Kan se ut til at jeg får meg ny jobb i Trondheim som gjør at jeg blir mye i byen, så dugnader er jeg god på om det blir behov for å få et innelokale opp og stå..

          Får melde familien inn i klubben.
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

          Comment


          • #35
            hvordan er driftemiljøet her?:P

            Comment


            • #36
              Det finnes vel, men tror det er enklere å få et svar på TRCBKs forum. Er da noen som har med seg bilene på innebanen, selv om det går mest i 1:12 og m-chassis.
              AE RC8 - RC10B4.1 - 12R5.1 inline

              Comment


              • #37
                ingen som skriver der inne :/

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X