Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by buzzd View Post
    driver på å pusser opp en hbx wildseeker båt har lakka kjølen rød og toppdekslet hvitt.også har jeg bestillt dette bl hardware fra HK.en bl inrunner 4800kv lc motor,200amp ecs ikke vannavkjølt da,men det går vel bra?skulle vel ha hatt en bedre propell for jeg skal kjøre med 3s er bare org propell på den nå å det holder vel ikke.noen som har tips til solide propeller i norge?legger ut bilder når jeg er ferdig lakka
    hmm, ville nok ha mekka no vannkjøling egentlig ja, kjipt når det blir grisevarmt og brenner, så er nok 4800kv litt i overkant mye på 3s altså, vil desverre ikke bli no særlig mere en 2min morro det ville vel heller gått ned mot en 2900kv på 3s og så på en bra slipt octura fra ose
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

    Comment


    • #17
      okey en vis jeg kjører med 2s?
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • #18
        Her er min motor etter et møte med en prather 230. Så Darian hadde prøvd det på stock motor og esc med 5,5 plugger og uten bec(egen rx pakke) Men jeg testa det på 5s 2p , ikke bra, eller veldig bra de 2 minuttene det varte.
        Han hadde sikkert slipt sin på en lur måte også...

        Buzzd. 2s på 4800kv , da havner du på rundt 35 rpm, da burde det holde litt lengre.
        Attached Files
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • #19
          ok.hva er det som ryker på 2min med 3s?
          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

          Comment


          • #20
            Ouch.. Dette såg ikke helt bra ut..
            Originally posted by TageMathiassen View Post
            slik går det når man svinger feil vei rund bøya :P
            [ATTACH=CONFIG]46342[/ATTACH]

            Comment


            • #21
              Originally posted by maxmekker View Post
              min Surge crusher (før den ble 'hakka' på av en miss geico)


              Hvilken prop og batteri pakke er du du kjører med.
              Venter på surge chrusher super i posten nå

              Comment


              • #22
                Prather 215, nano 4s 4000 pakker

                miss geico i dag:



                Last edited by maxmekker; 27 June 2011, 14:41.
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • #23
                  Originally posted by buzzd View Post
                  ok.hva er det som ryker på 2min med 3s?
                  først motoren, så ganske stor risiko for esc å følger på kommer rett og slett til å ta fyr (men om man er litt hobbypyroman så er jo det bare morro det) hehe
                  SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                  Comment


                  • #24
                    kjapp liten snutt av 3 testrun av genesis twin, skuta skal selges så kom gjerne med bud

                    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                    Comment


                    • #25
                      gi meg en pris så skal jeg høre med en 'fyr' han ser etter noe nytt.
                      Men den var rask mister dæven steike.

                      (hvorfor kom ikke min tube snutt opp i posten, men kun som en link ?)
                      Last edited by maxmekker; 27 June 2011, 08:46.
                      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                      Comment


                      • #26
                        pris er usikkert, var mye arbeid å bygge den og er jo bare bra deler som er brukt så har kostet bra mye å bygge vil gjerne ha bud på den jeg jo takk den flytter seg bra greit den ja vet ikke hvorfor men hvist du bare limte inn en adresse så kommer kun link, men hvist du trykker på legg til film og limer adressa inn der så kommer video opp
                        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                        Comment


                        • #27
                          4s + 642 og så prather 215 på 5s


                          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                          Comment


                          • #28
                            har bare et bilde foreløpig av min nye skute satser for fullt til neste år med løpskjøring
                            Click image for larger version

Name:	IMG_0670.jpg
Views:	1
Size:	31.5 KB
ID:	773889
                            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by TageMathiassen View Post
                              har bare et bilde foreløpig av min nye skute satser for fullt til neste år med løpskjøring [ATTACH=CONFIG]47397[/ATTACH]
                              Villig til å avsløre fabrikat og navn på skroget?
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment


                              • #30
                                tja :P det er en Delta Force 31" nå står det en Hans Lehner 2040 motor i den så er egentlig en værsting er nok desidert den beste båten jeg har testa men tror lehner skal ut og inn med en leopard, lehner trekker så j...a mye amp så det sliter på elektronikken men får se hva som skjer med den nylakka i hvit perlemo er den hvertfall
                                SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X