Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by toppe View Post
    ser bra ut det der stian.
    hvordan funker MG på 3s og org motor ? har den lett for å velte osv ?
    lurte på å kjøpe en slik til mellomste guttungen til våren men ser at 4S blir ALT for rått for ham
    Det har jeg ikke testa men det burde vel gå fint det , rundt 17000 rpm, et par 3s på 4000 i parallel burde bli bra , med grei kjøre tid.
    Men den båten orginalt på 4s og plastikk propp river ikke akkurat vannet opp fra dammen.

    her har jeg satt på en prather 215 for å få opp farta litt.Den er lik som orginalen i plastikk

    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #77
      skal ha meg denne båten

      http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11960

      hvordan tror dere det går å kjøre på 4s på den sc motoren min?har 200A esc
      Last edited by buzzd; 18 July 2011, 12:33.
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • #78
        om sc motoren er samme som sto i den bilen så er 4S fin (ca 2000 kv) for båten så lenge du begynner med en liten prop og sjekker temp.

        det er motor med den båten du tenker på. men tror ikke du skal bruke 4S på den.
        klaus toppe 1974

        Comment


        • #79
          er den som sto i sc bilen
          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

          Comment


          • #80


            2 stk 4s 4000 zippy.
            Sorry for zooma , men de to andre film snuttene ble ødelagte .
            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment


            • #81
              har vært å kjørt litt med båten.har festa en flycamone cam på båten og filma .den hk esc jeg kjøpte kortsluttada da det kom vann inn i båten sp jeg tok esc fra sc bilen å den blir ikke særlig varm heller.er ei veldig lita vifte på den esc men den høres ut som en liten hår føner :P .kjører på 3s nå,men 4s er på veikjører ikke for full pinne i denne video siden det er mine første bl båt turer men skal filme mer i større fart,har bare salt vann å kjøre i så må passe på når det er flo :P.men trenger propeller som kan passe.det er D31 x P1.4 propell som skal være.men di var utsolgt på throttlestore

              hi this is my hbx wiild seeker ep boat that i putt a 2080KV bl car motor and a 35a esc whit revers.its runs werry well on 3s lipo but i order me some 4s lipo...
              2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

              Comment


              • #82
                Høres ut som en vill v8 du har der
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment


                • #83
                  ja det er god lyd i båten båten går overaskende fint i vannet så det er et godt og stabilt skrog til å være plast skrog gleder meg å kjøre på full pinne . men mista propellen sist jeg kjørte. er det ingen nr 1 nettbutikk for båt propell i norge?har sjikkelig lyst på messing propell
                  2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                  Comment


                  • #84



                    3 beste i norge
                    klaus toppe 1974

                    Comment


                    • #85
                      mulig jeg har en prather 220 jeg kan selge. Men 'hakke pæppling' om det passer for din båt.
                      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                      Comment


                      • #86
                        Click image for larger version

Name:	IMG_0094.jpg
Views:	1
Size:	62.4 KB
ID:	774068Click image for larger version

Name:	IMG_0080.jpg
Views:	1
Size:	40.9 KB
ID:	774069 Min Apache 24.

                        Comment


                        • #87
                          på vei i posten blir bra med neu 1521
                          Click image for larger version

Name:	Uten navn.jpg
Views:	1
Size:	30.4 KB
ID:	774070
                          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                          Comment


                          • #88
                            hehe. har allerede prøvd en slik ( ikke carbon) med 1521 1577KV på 6s. funker bra det skal jeg love deg. nesten litt for bra
                            klaus toppe 1974

                            Comment


                            • #89
                              Hehe, så bra ja må nesten gå for carbon siden jeg fikk tak i det men skan ned i rundt 1000kv og opp til 8s 200amp esc fra fighter, som tåler max 100v :O er vist noe av det råeste på markedet for tia
                              SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                              Comment


                              • #90
                                må ærlig innrømme at jeg tar en del av de tallene fra fighter med en GOD klype salt. det er en syk båt. jeg har mere lurt på å bygge meg en sprintcat. men det er pga lite vann å kjøre fort på
                                klaus toppe 1974

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X