Announcement

Collapse
No announcement yet.

WILDSEEKER ! Original motor med børster eller oppgradere til børsteløs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WILDSEEKER ! Original motor med børster eller oppgradere til børsteløs

    Har kjøpt meg en Wildseeker RC båt ..... svært så fornøyd hittil, men vurderer å se på det som går på å bytte ut motoren med børsteløs......NOEN ERFARINGER MED DETTE ?

  • #2
    Wildseekeren er vel nesten identisk med Kyosho Sunstorm, og jeg har satt børsteløs i sunstormen. Båten hopper ut av vannet ved pådrag
    Er ikke noe prob og skifte til børsteløs motor, men da trenger du også en esc for børsteløs motor.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
    FLY FLY FLY!!!

    Comment


    • #3
      Og hvis jeg ikke husker helt feil, er original børstemotoren i Sunstorm, kraftigere enn den som sitter originalt i Wildseeker. Kan sende deg gamlemotoren min, hvis du vil teste. Du kan få den

      Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
      FLY FLY FLY!!!

      Comment


      • #4
        [QUOTE=Rafo;476152]Og hvis jeg ikke husker helt feil, er original børstemotoren i Sunstorm, kraftigere enn den som sitter originalt i Wildseeker. Kan sende deg gamlemotoren min, hvis du vil teste. Du kan få den

        Takk for det Rafo .....du må gjerne sende meg den....hadde vært artig å prøve ut det der ......

        Comment


        • #5
          Du får sende meg adressa di på pm, så får jeg sendt den idag, før jeg drar til Portugal Kan ikke garantere at Sunstormmotoren er sprekere, men mener og ha hørt det et sted iallefal. Men det finner du fort ut av

          Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
          FLY FLY FLY!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rafo View Post
            Du får sende meg adressa di på pm, så får jeg sendt den idag, før jeg drar til Portugal Kan ikke garantere at Sunstormmotoren er sprekere, men mener og ha hørt det et sted iallefal. Men det finner du fort ut av

            Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
            Jeg er litt fersk i dette gamet......klarer nok å bytte motoren.....men noe annet som må eller skal skiftes i samme slengen så ikke ting går galt ved prøvekjøring.....?

            Comment


            • #7
              Trenger ikke skifte noe mer bare for og teste motoren nei. Den er forresten sendt

              Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
              FLY FLY FLY!!!

              Comment


              • #8
                Fått testet om det var noen forskjell på motorene?
                FLY FLY FLY!!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rafo View Post
                  Fått testet om det var noen forskjell på motorene?
                  Takk for motoren,men den var mye tregere enn originalmotoren i Wildseeker.....

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X