Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nok en fersking og valg av båt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nok en fersking og valg av båt

    Bruttern har kjöp Traxxas Spartan, og jeg skal å ha båt, men klarere ikke å bestemme meg, valget står mellom samme båt som brutter`n, eller dragon mini cat 820ep, föler vel at minicaten har större fartspotensiale. Hva mener dere, har jo lyst å kjöre fra brutter`n

  • #2
    Her kan det hende du drar fra broderen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...l_1045mm_.html
    Med greie muligheter for å oppgradere, og kjøpe andre ting fra samme side sammtidig.
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      kjøp supervee 27........

      Comment


      • #4
        skal mye til for å finne en rtr båt som slår spartan desverre, så da må du nok oppgradere litt minicaten min ble målt til 102kmt den bare går og går og er aldrig noe galt med den
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

        Comment


        • #5
          Först takk for alle svar, gär for nok minicat, har du noen forslag til oppgraderinger, hva har du gjort?

          Comment


          • #6
            feigao motorer, 4s lipo, 180amp escer og octura propeller, men tror det kan gjøres billigere nå et par leopard motorer vil gjøre susen, og et par 4s lipo http://www.offshoreelectrics.com/pro...o-2845&cat=148 et par av disse på 2550kv ville jeg gått for da snakker vi 100kmt
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

            Comment


            • #7
              Glimrende, har kikket både på leopard og feigao motorer, vanskelig å sette seg inn i alt når enn fersk på dette elektro greia

              Comment


              • #8
                Originally posted by TageMathiassen View Post
                skal mye til for å finne en rtr båt som slår spartan desverre, så da må du nok oppgradere litt
                eller så kan du vente til spartan motoren/esc brenner opp. de er ikke akkurat berømt for å holde lenge på 6S.
                klaus toppe 1974

                Comment


                • #9
                  spartan er jo helt ny nå igjen, med castle esc skal vist være veldigt holdbare denna ganga
                  SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                  Comment


                  • #10
                    den er god bra de har fikset det.
                    klaus toppe 1974

                    Comment


                    • #11
                      Hmmmm, har jeg gjort en tabbe? minicat på vei i posten nå, burde jeg heller kjöpt Spartan?

                      Comment


                      • #12
                        neida du har ikke gjort en tabbe minicat har mye bedre farts potensiale en hva spartan har ( og ser mye bedre ut synes jeg).
                        klaus toppe 1974

                        Comment


                        • #13
                          Takk takk, bestilte minicaten som ikke var rtr utgave, pluss hyperion 4s 3300 batterier, regner med at jeg komme til å bli fornøyd

                          Comment


                          • #14
                            Aida :/ med org motorer og 4s så spiser den både propper og akslinger :/ så blir den veeeeeldigt varm, motorene liker ikke 4s i det hke tatt desverre
                            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                            Comment


                            • #15
                              Rart noka spesiell grunn til det?, har heldvis 3s liggende her hjemme.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X