Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nok en fersking og valg av båt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    rett og slett pga små og svake standard kinamotorer som ikke tåler 4s pga toppa 4s lipo er 16,8v x 2881kv som blir rett i underkant av 50000rpm, det liker di ikke mere en et par turer, så skal det ikke mere en et lite hopp til så ryker enten propp eller aksling, men gå ned til lengere 380 motorer med ca 2500 - 2600kv som takler 4s og 42mm octuraer så har du det gående greit, testa maaange motorer på min minicat og endte opp med feigao 380xl på 2612kv og 180amp turnigy escer og 4s lipo målt til 102kmt med gps og alt holder seg knallbra kjøligt etter kjøring, akslinger og alt holder og er ikke røket en eneste en enda
    Click image for larger version

Name:	SAM_0495.jpg
Views:	1
Size:	67.0 KB
ID:	775803Click image for larger version

Name:	SAM_0403.jpg
Views:	1
Size:	49.3 KB
ID:	775804
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

    Comment


    • #17
      SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

      Comment


      • #18
        Takk for all hjelp, stor forskjell på feigao og leopard motorer? samme pris ser jeg

        Comment


        • #19
          ja. leopard er en del bedre og de har 4 poler i motsettning til feiago som har 2
          klaus toppe 1974

          Comment


          • #20
            leoparden skal være mere effektiv egentlig ja, men skal jo sies at di er faktisk litt dyrere, feigao 380xl koster 50$ og leopardene koster 60$ og i tillegg så er feigao motorene 7mm lengere en leopardene, så til syvende og sist så ville jeg valgt feigao 380xl 9xl motorer til minicat og kjøre på 4s lipo
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

            Comment


            • #21
              jeg hadde nok gått for leopardene pga at de er gode for 160 watt mere kontinuerlig belastning og er mere efektiv en feiagoen.
              klaus toppe 1974

              Comment


              • #22
                velger å endre min mening å her leopard 2860 2,5y på 2190kv ville vært rått på 4s i minicat da kan du bruke org esc og det er bare plug and play
                SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                Comment


                • #23
                  Da er 2 sånne på vei så snart i finn kortet mitt, Takk for ALLL hjelp, håpe Traxxasen til brodern flippe i kjölvannet mitt

                  Comment


                  • #24
                    det blir nok ufatteligt bra skal du se ja siden du først skal handle fra ose så ta med deg noen slike http://www.offshoreelectrics.com/pro...od=grp-2317.40 og noen slike http://www.offshoreelectrics.com/pro...d=grp-2317.40L og et sett slike http://www.offshoreelectrics.com/pro...?prod=ose-1030
                    så bikker du nok hvertfall 90kmt å parkerer den spartan saken
                    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                    Comment


                    • #25
                      Hmmmm, går det bra med
                      LBP2860/2Y 2730KV 60A

                      Comment


                      • #26
                        jeg synes 2730 er rimelig høyt.
                        du må også være klar over at de 60A som står der er IKKE hva de trekker men hva de er annbefalt å ikke overstige. så putter du på en stor propp så vil du ikke ha noen problemer med å trekke 120 amp med den motoren
                        klaus toppe 1974

                        Comment


                        • #27
                          alt for høy kv på 4s det ja, perfekt kv på minicaten er egentlig ca 2500kv, det fant jeg utav på min, da får man plenty med kjøretid og over 100kmt med octura 42mm, sammtidig som man trekker lite strøm og har et kjøligt oppsett, så den på 2190kv vil være en bankers motor og holdbar i laaaaaang tid og vil slite mye mindre på drivlinja
                          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                          Comment


                          • #28
                            Idag skal skuta hentes, stor Takk til Tage og Toppe, skal gi lyd når den er testet og prövd

                            Comment


                            • #29
                              bare hyggelig
                              klaus toppe 1974

                              Comment


                              • #30
                                blir gøy å se sluttresultatet
                                SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X