Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjipt år

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Du får bare si i fra hvis du skulle trenge en ekstra pilot på dine hydroer Rudi,.....for der har jeg blitt god
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #17
      Originally posted by jokko View Post
      Du får bare si i fra hvis du skulle trenge en ekstra pilot på dine hydroer Rudi,.....for der har jeg blitt god
      Den dagen jeg ser deg stille i et fullt H15 heat med en båt du har satt sammen selv og tunet samt at du vinner heatet, ja da skal du få låne mine hydroer gratis resten av den sesongen.......
      MVH

      Rudi Arnesen

      Comment


      • #18
        Originally posted by Rudi Arnesen View Post
        Den dagen jeg ser deg stille i et fullt H15 heat med en båt du har satt sammen selv og tunet samt at du vinner heatet, ja da skal du få låne mine hydroer gratis resten av den sesongen.......
        Tja......, hvorfor skulle jeg ikke grei det, jeg hadde da " Meget Godt " i tresløyd på folkeskolen, så jeg får vel finne meg en planke å spikke og høvle på i vinter,....da Faren med dette er jo at du da ikke får kjørt mere enn den første NC runden til året

        Forøverig er det vel noen år siden at det har vært kjørt fulle heat i H15 også, og ifølge tilgjengelige lesbare resultater de siste 14 år, ser jeg ikke deg som noen trusel i denne klassen
        Last edited by jokko; 2 November 2012, 00:07.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #19
          Ja så var den kjipe perioden over.
          Hobbyrom har vært ferdigstilt en stund nå slik at intensiv klargjøring av båter har pågått.
          I år blir det alle offshoreklasser minus O-35 for Marius. Jeg selv kjører alle hydroklasser utenom H-3,5, så bare pass deg Sofus
          Alle båtene er klare for sesongen, bare den helsikens vinteren kan gi seg. Jeg er såpass ivrig at jeg til og med har booket overnatting til NC-1.
          Marius reiser til Danmark på avslutningstur med skolen denne helgen så han blir ikke med. Litt rart at pjokken er blitt så stor at han skal begynne på videregående.
          Jeg har fått med meg 3 andre i bilen som skal kjøre NC-1 så det må jo være rekord for deltakelse fra Stavanger. Satser på at utover sesongen skal jeg klare å lokke med meg noen flere.
          Og bare til info. dette året skal jeg ikke kjøre safe, det blir aggressiv kjøring og masse fighter.........
          Gleder meg som en unge til å kjøre igjen..................
          MVH

          Rudi Arnesen

          Comment


          • #20
            Originally posted by Rudi Arnesen View Post

            så bare pass deg Sofus




            Jeg gleder meg Rudi
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #21
              Gøy å høre rudi, skal bli stas å kjøre sammen med deg i H-27.
              Gleder meg også stort til årets sesong med tanke på kvalik te vm 2014.

              Comment


              • #22
                Mange store ord i innleggene her... Dere får telle opp ved sesongens slutt. Det er det som teller....
                Odd-Erik Kanth-Lundem
                www.oms-p.com

                Comment


                • #23
                  Overdose med Møllers tran?
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by harald1966 View Post
                    Overdose med Møllers tran?
                    Kan ikke du hive innpå en porsjon med Møllers tran også da, Harald, så blir du kanskje tøff nok til å stille i O35 Vi trenger flere førere der, vet du og båt har du
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #25
                      Vil helst slippe å ødelegge ryggen på det en gang til.
                      Blir mer og mer glad i H-3,5 med alderen.
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by harald1966 View Post
                        Vil helst slippe å ødelegge ryggen på det en gang til.
                        Blir mer og mer glad i H-3,5 med alderen.
                        Da skjønner du kanskje hvorfor jeg prøver meg på lettere båter i O35, du har jo et par Anni skuter som du kan putte inn noen Zenoah 285 eller mere i, det hadde vært moro hvis du hadde blitt med her, Harald

                        Jepp, disse små hyroene er kurrante å håndtere, samme med de minste offshore klassene, men så var det dette med nitro da ( Det er vel ikke lenge føre Rudi hiver seg på her nå )
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                          Og bare til info. dette året skal jeg ikke kjøre safe, det blir aggressiv kjøring og masse fighter.........
                          Det er vell ikke akkuratt noe nytt
                          Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X