Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC2 - 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by petrol View Post
    Kom igjen folkens mel dere på, det er mye arbeid jeg og klubben gjør for å få kjørt i drammen sentrum, og det er skuffende hvis bare 30 stk kommer,,, håper det er en grunn til dere isåfall ikke kommer, og ikke det er det att dere må gå med båtene deres, eller att dere ikke kan ligge på kjøreplassen,,,

    Dere kan trille inn hengere, og det er vakt på område, så ser ikke noe slitsomhet i det,,,

    Hvis det viser seg at det bare blir 30 førere, så blir det siste gang jeg arrangerer løp i drammen,,, så kom igjen mel dere på

    Hilsen en skuffet formann
    hei du skuffa formann.
    det kan være mange grunner til at folk ikke kommer da. men for å si det slik. jeg kan svare for meg. når jeg ikke har helse pga av et hjertinfarkt til å gå å bære så mye. da velger jeg å bli hjemme denne gang. sikkert kunne funnet mange løsninger på det da. men slike ble det denne gangen. så da blir det å kjøre sm i sundsvall nå til helgen i steden. men kommer nok til drammen å drikker kaffe og prekær litt se.
    cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
    kai bråthen. ø.m.b.k.

    Comment


    • #32
      Originally posted by harald1966 View Post
      Husk å skilte godt slik at vi som har meldt seg på finner veien til kjøreplassen.
      GPS-koordinater hadde vært kjekt.
      Buskerud
      3020 Drammen
      Norge


      Høyde: 5 m

      N 59°44'24.490"
      E 10°13'19.530"

      N 59°44.408'
      E 10°13.325'
      Richard Andreassen BRCBK N-245 www.brcbk.org

      Comment


      • #33
        Originally posted by petrol View Post
        Hilsen en skuffet formann
        Hvis det blir værre regn enn i Bergen, værre nordavind enn det værste på Sæbyvannet, mer gjørme enn på Damtjern, og minus i tilskuerantall og temperatur, samt kalde pølser og varm brus, ja DA skal du få lov til å bli litt skuffet, Thor! Men inntil alt dette har innfridd, så synes jeg du skal se positivt på hele arrangementet. Dette blir nok ikke noe dårligere enn hva vi er vant med, og dere er jo gode på slike arrangement!
        Cheer up! Så ses vi snart til dyst på Drammenselva!
        I`m BACK!

        Comment


        • #34
          Originally posted by petrol View Post
          Kom igjen folkens mel dere på, det er mye arbeid jeg og klubben gjør for å få kjørt i drammen sentrum, og det er skuffende hvis bare 30 stk kommer,,, håper det er en grunn til dere isåfall ikke kommer, og ikke det er det att dere må gå med båtene deres, eller att dere ikke kan ligge på kjøreplassen,,,

          Dere kan trille inn hengere, og det er vakt på område, så ser ikke noe slitsomhet i det,,,

          Hvis det viser seg at det bare blir 30 førere, så blir det siste gang jeg arrangerer løp i drammen,,, så kom igjen mel dere på

          Hilsen en skuffet formann
          Du får se det positive i det, vi blir tidlig ferdig, eller vi kan kjøre en ekstra runde som i gamle dager da vi var ca 30 mann.
          Vi som kommer vil nok få en hyggelig og morsom helg uansett, selv om det blir mye logistikk.

          Prekas!
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • #35
            Nå har dere ca. 6 timer igjen til å få meldt dere på tidenes båtrace hvor vi kan få vist oss frem for mange mennesker, noe vi har snakket om mange ganger, nå har vi sjansen ! Så få " ræva i gir " folkens og meld dere på ! Det er flere med dårlig helse, men håper å overleve dette også, dette blir moro !
            Last edited by jokko; 31 May 2012, 17:04.
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #36
              NC-2 2012
              ØMBK 11
              SMBK 8
              BRCBK 9
              SRCBK 0
              KMBK 1
              LMBK 0
              BHRT 0
              INGEN KLUBB 0
              FØRERE. 29

              FSR-O35 9
              FSR-O27 17
              FSR-O15 8
              FSR-O3.5 3
              FSR-O7.5 6
              FSR-H3.5 6
              FSR-H7.5 5
              FSR-H15 3
              FSR-H27 Gas 3
              BÅTER 60
              N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
              MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

              Comment


              • #37
                Paameldingsfristen gaar ut om noen timer. Hiv dere paa krykkene folkens og send inn paameldinger!



                ...
                Stein Tumert N-217
                Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                Comment


                • #38
                  Det er fortsatt plass til flere.

                  Click image for larger version

Name:	Påmeldte NC 2 - 2012.jpg
Views:	1
Size:	48.0 KB
ID:	777743
                  N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                  MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                  Comment


                  • #39
                    Jeg var nok litt brå i mitt innlegg i går, men som sagt, dere har mulighet til å trille hengerene dere inn på området, hvis det er noen som trenger hjelp til det så stiller vi opp med hjelpen, grunnen til jeg var litt brå er att det blir lagt ned mye arbeid i dette, har jobbet nesten i seks mnd med tilatelser for å få lov til å kjøre der, så da hadde det vært trist om bare 25 førere kom,,,, men som sagt det er jo frivilig, og har du ikke helse til å gå ett par hundre meter, så respekterer jeg det,,, men vi som kommer skal få en fartsfylt og hyggelig helg,,,, velkommen skal dere være..

                    Hilsen en litt blidere formann i dag
                    thor asbjørn nielsen

                    Comment


                    • #40
                      33 paameldte og 2 timer igjen.... er RC baat folket ogsaa tatt ut i streik?


                      ...
                      Stein Tumert N-217
                      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                      Comment


                      • #41
                        Da ble det kun 33 påmeldte med 69 båter, utrolig dårlig, det burde vært 20 stk. til, på et slikt stevne
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • #42
                          Her vil du dessverre spare en del tid Thor. Slik jeg ser det, så sparer du i forhold til NC-1, et heat i følgende klasser: 015-027 og 035 dvs. ca. 3 x 15 = 45 minutter x 2 = 90 minutter på lørdag og det samme på søndag. Dere i Buskerud hadde fortjent langt større påmelding enn dette, etter min mening, men jeg gleder meg !
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • #43
                            Gratulerer med pallpassering i H27 Jokko!
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by harald1966 View Post
                              Gratulerer med pallpassering i H27 Jokko!
                              Takk, det samme til deg Harald Ja, det er plass til flere pokaler på peishylla mi, det er bare en der fra før og peisen er relativt stor, men jeg synes at det er synd at det ikke skal bli mere kamp om plasseringene, så denne blir med en bismak. Vi tre som stiller, får iallefall konkurrere skikkelig oss imellom, jeg skal gi det skuta går
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • #45
                                NC-2 2012
                                ØMBK 14
                                SMBK 8
                                BRCBK 10
                                SRCBK 0
                                KMBK 1
                                LMBK 0
                                BHRT 0
                                INGEN KLUBB 0
                                FØRERE. 33

                                FSR-O35 9
                                FSR-O27 18
                                FSR-O15 9
                                FSR-O3.5 5
                                FSR-O7.5 8
                                FSR-H3.5 7
                                FSR-H7.5 6
                                FSR-H15 4
                                FSR-H27 Gas 3
                                BÅTER 69
                                N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                                MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X