Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC2 - 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hei! Er det noen som har en futaba r604fs til overs di vil selge meg? event ta med til nc2.
    Stian Bamle
    Sgx 21. Sgx 45. sgx 90 Wave braker. Df 90mk2. SS66. Cmb , Zenoah,Mathe. Just go fasst!

Comment

Originally posted by Bamle View Post
      Hei! Er det noen som har en futaba r604fs til overs di vil selge meg? event ta med til nc2.
      Jeg har ingen, men ser at de har to nye R 603 FS på lager hos Norwegian Modellers til Kr. 995, du må da kunne bruke en slik !
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Originally posted by jokko View Post
        Da ble det kun 33 påmeldte med 69 båter, utrolig dårlig, det burde vært 20 stk. til, på et slikt stevne
        Kun 4 førere mer på hele nc-2 enn det var i en klasse på nc-1. (O-27)...
        Føler litt med deg der thor.. må bare beklager mitt fravær, pleier alltid å kjøre alle nc rundene, men passet utrolig dårlig denne gangen. for tror dette blir veldig bra medtanke på plassen og publikum. lykke til alle sammen
        Hilsen Grevling...

Comment

Click image for larger version

Name:	IMAG0005.jpg
Views:	1
Size:	55.8 KB
ID:	777782Click image for larger version

Name:	IMAG0006.jpg
Size:	46.0 KB
ID:	777783Click image for larger version

Name:	IMAG0007.jpg
Size:	55.6 KB
ID:	777784Click image for larger version

Name:	IMAG0008.jpg
Size:	49.3 KB
ID:	777785Click image for larger version

Name:	IMAG0010.jpg
Size:	50.4 KB
ID:	777786Click image for larger version

Name:	IMAG0011.jpg
Size:	58.1 KB
ID:	777787Click image for larger version

Name:	IMAG0020.jpg
Size:	63.6 KB
ID:	777788Click image for larger version

Name:	IMAG0021.jpg
Size:	57.2 KB
ID:	777789Click image for larger version

Name:	IMAG0022.jpg
Size:	71.6 KB
ID:	777790Click image for larger version

Name:	IMAG0023.jpg
Views:	2
Size:	55.4 KB
ID:	777791
          thor asbjørn nielsen

Comment

kjøreplassen i drammen

Click image for larger version

Name:	IMAG0023.jpg
Views:	2
Size:	55.4 KB
ID:	777792Click image for larger version

Name:	IMAG0024.jpg
Size:	62.1 KB
ID:	777793Click image for larger version

Name:	IMAG0025.jpg
Size:	52.8 KB
ID:	777794Click image for larger version

Name:	IMAG0026.jpg
Size:	49.6 KB
ID:	777795
            thor asbjørn nielsen

Comment

Ser bra ut, gleder meg til å runde de bro karene der i god fart...
              Odd-Erik Kanth-Lundem
              www.oms-p.com

Comment

Originally posted by petrol View Post
                [ATTACH=CONFIG]56569[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56570[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56571[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56572[/ATTACH]
                Detta blir bærre lekkert Nå kan de angre de som ikke har meldt seg på, arbeidssomme de Drammenserene
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Originally posted by oddis67 View Post
                  gleder meg til å runde de bro karene der i god fart...
                  Vi venter i spenning.... ta den nye båten dah... tror de er beinharde
                  Richard Andreassen BRCBK N-245 www.brcbk.org

Comment

http://dt.no/dttv?videoId=9587 filma på drammenselva i forbindelse med nc2
                    thor asbjørn nielsen

Comment

Det var et kjempefint tv klipp !
                      Kjenner at jeg er litt sur for at jeg ikke har anledning å være med på dette..........
                      2 fast 4 U - kanskje.....

Comment

Originally posted by petrol View Post
                        http://dt.no/dttv?videoId=9587 filma på drammenselva i forbindelse med nc2
                        Få med seg hele oppslaget også vel ....
                        her http://dt.no/nyheter/vanvittig-moro-1.7388613

Comment

N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

Comment

Fine omtaler av dt.no, det er bra for sporten... 130 båter på plass er vel å ta i men høres bra ut hvertfall....

Comment

Grattis Sofus!!!

Gratulerer til Jan Sofus med hans aller første seier innen RC-båtracing siden han begynte med sporten for noen år siden.
                              Sofus har virkelig fortjent denne seieren i H27, for få av oss har brukt flere liter bensin og mer tid på vannet enn han. Dette var gøy! Vi så allerede under NC1 at han er kapabel, da han reiste hjem med en flott 3. plass. Nå må nok peishylla bygges ut!

Jeg fikk dessverre ikke med meg premieringen, så jeg har ikke helt oversikten på de resterende resultatene, men sender likevel en gratulasjon til alle som reiste hjem med pokal i dag.
                              Og takk til Thor og gjengen for et flott arrangement! Tross noe dårlig tall ang. deltagere denne gangen ble det heftig racing og mye moro, akkurat slik det skal være. Selv om jeg ikke kjørte selv denne gang, var jeg bokstavlig talt midt i det når det plutselig var full fyr i en båt på brygga denne helgen... Kom ikke her og fortell meg at dette er en kjedelig sport, hverken for utøvere eller "turister"!

Har noen små videoer som jeg skal se litt på om det er noe brukelig. Kommer etterhvert når jeg har litt tid tilovers.
                              I`m BACK!

Comment

Takker alle som deltok for ett fint race, mye positiv omtale om sporten vår i lokalavisa, resultatene av helgens vinnere kommer ut i drammens tidene i morgen, så da har vi fått tre dager med positivt omtale i avisen,, Det er kjempebra, og stolt av det... mye bra respons fra publikum, som syntes dette var meget moro og publikumsvennlig, synd det ikke var flere førerere, men sikker på att neste gang blir de ikke hjemme,,, takk igjen alle sammen
                                thor asbjørn nielsen

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X