Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uerfaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vet ikke om han "sparte" den... Han kjørte de 2 første innledende med MKII, deretter Anni i 3dje. Så MKII i finalen. Hva som lå til grunn for det valget vet antagelig bare han, men vant gjorde han åkke som.
    I`m BACK!

    Comment


    • #17
      Originally posted by JohnnyStingray View Post
      Vet ikke om han "sparte" den... Han kjørte de 2 første innledende med MKII, deretter Anni i 3dje. Så MKII i finalen. Hva som lå til grunn for det valget vet antagelig bare han, men vant gjorde han åkke som.
      Jeg regner med at han kjørte med den nye CMB 27 i Annilatoren slik han gjorde under NC-3 i Kristiansand, men hadde han den typen i sin MK II også, eller kjørte han den med CMB 26 motor
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #18
        Da kan jeg fortelle dere hvorfor det ble som det ble, jeg spurte han nemlig om det var noe argument for valget han gjorde i forkant av racet. Det har litt med magefølelse å gjøre, samtidig så visste han godt hvor langt han kunne strekke strikken med 90 MK II siden det er samme båten som han kjørte i hele fjor. Det handler med andre ord om å velge det man er sikker på, fart er ikke avgjørende.
        Dette er en vanlig DF 90 MK II satt opp med en helt std CMB 26Gas hvor forgasseren er byttet ut med en Walbro 1048 for å få litt bedre respons.
        Vanskeligere er det ikke.
        Jørn Markset

        Lindesnes Modellbåt Klubb

        Comment


        • #19
          Det var ikke så vanskelig dette da, Jørn, da har jeg fått svar på det jeg lurte på

          Hvis du kommer på besøk til oss under NC-4 i Sandnes, så får du muligheten til å se diverse andre Annilatorer i andre kreasjoner
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #20
            Originally posted by jokko View Post
            Hvis du kommer på besøk til oss under NC-4 i Sandnes
            Flytta til Sandnes nå eller?
            Odd-Erik Kanth-Lundem
            www.oms-p.com

            Comment


            • #21
              Originally posted by oddis67 View Post
              Flytta til Sandnes nå eller?
              Jeg veit da fanden jeg Oddis, jeg har aldri vært der før jeg, kom jo aldri helt fram i fjor, men det er jo Sandnes som arrangerer det

              Se å få meldt deg på du, så skal jeg kjøre fra deg igjen i 035, for nå har jeg enda bedre båt klar
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X