Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC5 2012 + Bankett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Jørn Markset View Post
    Det er vel snart på tide med en app for påmelding
    Ja, hvorfor ikke? Det var en god ide Jørn.
    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Jørn Markset View Post
      Det er vel snart på tide med en app for påmelding
      Holder det ikke med en apekatt, .....da Jørn
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #48
        En app kunne sikkert vært greit det, men siden ingen bruker sånn eple greie måtte det vært for android... Fra spøk til alvor. Jeg jobber med saken. Det det blir nok en web basert sak, lignende den vi har pr i dag. Forhåpentligvis litt bedre (og minst like brukervenlig). Jeg håper denne skal være på plass til neste sesong. Denne bør også virke hos alle (i motsetning til dagens formdesk som er sperret hos en rekke leverandører...)
        Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

        Comment


        • #49
          På langtidsvarselet på YR ser det ut til at vi kommer til å få et fantastisk flott vær når NC-5 skal kjøres neste helg, og det fortjener vi, for en gangs skyld
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Jørn Markset View Post
            Må det være bransjerelatert eller reklame for at du skal sette opp en saftig premie???
            Jeg utfordrer deg på å sette opp en saftig premie i en valgfri klasse!
            Mitt bidrag er hverken rc relatert eller trenger nevneverdig reklame
            Nå, Oddis, har du tatt utfordringen ?
            Jørn Markset

            Lindesnes Modellbåt Klubb

            Comment


            • #51
              Originally posted by Jørn Markset View Post
              Nå, Oddis, har du tatt utfordringen ?
              Jeg tar utfordringen og setter opp en flaske ildvann til (den sure) 4.-plassen i O-27 på NC-5.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • #52
                Sammenlagt resultater for NorgesCupen etter 4 runder er online paa www.nmsbf.org.



                ...
                Stein Tumert N-217
                Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                Comment


                • #53
                  Originally posted by harald1966 View Post
                  Jeg tar utfordringen og setter opp en flaske ildvann til (den sure) 4.-plassen i O-27 på NC-5.
                  Ja det må jeg si!!!
                  Det var jo et høyst uventet, men bra tiltak Premier genererer noe helt spesielt hos folk
                  Jørn Markset

                  Lindesnes Modellbåt Klubb

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Jørn Markset View Post
                    Nå, Oddis, har du tatt utfordringen ?
                    Fanden Oddis, du må da i det minste kunne satse en pose med Twist, altså av den spiselige typen, ikke den til å polere biler med

                    Selv så sponser jeg en liten modell av en Offshore F 1 katte til beste katte fører i FSR-O27. Denne er en håndlaget samlemodell som det hvis nok ikke er produdert så veldig mange av, tror det var Kjell I. Røkke som kjørte den båten i sin tid og senere Bård Eker. Jeg skal prøve å få tatt et bilde av den i løpet av dagen og lagt det ut i denne tråden

                    Her har dere to bilder av denne modellen:
                    Last edited by jokko; 3 September 2012, 09:36.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #55
                      Her vanker det flotte premier. Den store helgen nærmer seg,og det er på tide å vende snuten sørover !
                      Det meste er timet og tilrettelagt så godt som mulig.Nå er planen å være på plass ved vannet onsdags kveld eller torsdags morgen.

                      Det jeg mangler nå er 1.stk. transponder.Håper det ordner seg med den saken,og att det går greit å føre inn transpondernr.når jeg kommer ned.!

                      Vi ses på det blide Sørlandet.
                      AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                      Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                      http://www.arcticrc.no/

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Ken View Post
                        Her vanker det flotte premier. Den store helgen nærmer seg,og det er på tide å vende snuten sørover !
                        Det meste er timet og tilrettelagt så godt som mulig.Nå er planen å være på plass ved vannet onsdags kveld eller torsdags morgen.

                        Det jeg mangler nå er 1.stk. transponder.Håper det ordner seg med den saken,og att det går greit å føre inn transpondernr.når jeg kommer ned.!

                        Vi ses på det blide Sørlandet.
                        Du får kjøre pent nedover Ken, du har en lang vei både nedover og oppover, får håpe at du er hjemme igjen før det er behov for vinterhjul på bilen

                        Transponder får du kjøpt fra forbundet v/kasserer Kjell Vidar Hansen, regner med at det er der du har bestilt Det er ikke noe problem med å få lagt dette inn på pc`en før løpet, bare ikke glem det, for da får du ingen runder

                        Hvor er det du og Steve skal bo
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by jokko View Post
                          Fanden Oddis, du må da i det minste kunne satse en pose med Twist, altså av den spiselige typen, ikke den til å polere biler med

                          Selv så sponser jeg en liten modell av en Offshore F 1 katte til beste katte fører i FSR-O27. Denne er en håndlaget samlemodell som det hvis nok ikke er produdert så veldig mange av, tror det var Kjell I. Røkke som kjørte den båten i sin tid og senere Bård Eker. Jeg skal prøve å få tatt et bilde av den i løpet av dagen og lagt det ut i denne tråden

                          Her har dere to bilder av denne modellen:
                          Etter at jeg nå la ut bilde av premien jeg har satt opp til beste katte fører under NC-5, fikk jeg følgende sms fra Jon Ertnes, bedre kjent som JohnnyStingray her på forumet, den er godkjent fra han og legge ut i sin helhet :

                          Heisann ! Den premien du har satt opp til beste cat i O27 har følgende historie: Bård Eker fikk laget disse hos Marko Waite (UK) som driver et firma som lager slike offshorebåter på bestilling. Det er laget 50 stk. av denne som ble delt ut til sponsorer og VIP`s. Jeg selv har en slik kjøpt fra UK, og når det en sjelden gang dukker slike modeller for salg går de for mellom 1-2000 NOK. KR.

                          Andre kjente modeller han har laget slike av er Miss Geico, King of Shaves, JBS Turbin Racing. Hva jeg ikke vet ! Beste cat er altså nå mer verdifull å vinne enn et dårlig blikktrofe...

                          Sitat slutt.

                          Nå får dere katte gutta gi oss en ordentelig oppvisning under NC-5 Jeg har sett gjennom startlistene og det er vel egentelig ingen av dere som skal kjøre for noen mesterskapstittel under NC-5, så her er det bare å gi jernet for å få denne modellen

                          Jeg håper at Kai har lest dette innlegget og at han vil stiller med PPB katta si, han er jo selve katta her på forumet og en jævel til å kjøre katte, han kjenner også Bård Eker godt, men jeg er usikker på om han har en slik modell fra før, så Kai, still med katte i NC-5
                          Last edited by jokko; 3 September 2012, 11:50.
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • #58
                            NC-5 Vatnebuvann

                            Nå skal det meste være klart til Nc-5 på Vatnebuvann, førstkommende helg.

                            Etter en solid porsjon dugnad på lørdag, har vi klippet plener,nytt sikkerhetsgjerde er satt opp ,veien til kjørevannet er lappet
                            og ikke minst 15-20 nye parkeringsplasser er satt i stand. En stor takk til Hødnebø Transport for alle timene som er lagt ned i forbindelse med
                            parkeringsplassene og veiarbeid Well done!!!!

                            SMBK ønsker dere alle velkommen til Sørlandet og en heftig race weekend!!!!

                            PS!!! Siden det er så mange som har bidratt med flotte premier til Nc 5 i diverse klasser,
                            så må også vi bidra med noe ekstra fint!!!
                            Vi kan medele at den som har den raskeste rundetiden i Offshore 35
                            vil motta ett gavekort på kr 1000,- til dekor/foliering av båt.
                            Dekoren vil bli levert av www.kanonbra.no i Arendal.
                            takk til Kjell Vidar for denne flotte premien.


                            For SMBK
                            Leif Ellingsen
                            LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                            "I`M FAST"

                            Comment


                            • #59
                              Veldig bra Leif, dette blir bra!
                              Er det kvart på 10 vi begynner fredag? Med så mange deltakere og heat trodde jeg kanskje dere ville dra igang litt tidligere, men dere har vel regnet på det?

                              Har dere koordinert med tømmerbilen så vi slipper å flytte bilene så mye denne gangen?
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • #60
                                Ja her ser det virkelig ut til å bli et heftig premiedryss!
                                Jeg har tenkt meg litt om når det gjelder premier, og jeg finner givergleden såpass stor når det gjelder dette formålet at jeg graver vesentlig dypere i lommeboka enn jeg først hadde tenkt!!
                                Jørn Markset

                                Lindesnes Modellbåt Klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X