Originally posted by Jørn Markset
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NorgesCup - NC5 2012 + Bankett
Collapse
X
-
Har du et hint? Det skulle vel ikke være en MK II?
-
Hvis Jørn lirker ut litt fra kollekten nede i gata der han bor, så ordner han sikkert en slik, HaraldOriginally posted by harald1966 View PostHar du et hint? Det skulle vel ikke være en MK II?
Vi får sette litt press på han 
Her på huset er alt pakket og klart og jeg setter kursen nedover til Sørlandet i morgen formiddag, dette tror jeg blir litt av et rotterace, gleder meg
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Miniracingteknik kommer till NC5 men utan kiosken, alltså lite begränsat utbud. Är det något särskilt ni önskar att vi tar med så hör av er, vi åker från Stockholm onsdag kväll. Mvh Janne och ÅkeLast edited by Kronis; 4 September 2012, 20:05.
Comment
-
Ingen fare, servicevogna til Sofus kommer
Under NC-4 gikk det mest i smertestillende medisiner, men håper på noe mere delesalg denne gangen
Det er bare å se etter en rød Citroen Berlingo varebil og et lite blått telt på kjøreplassen
Last edited by jokko; 4 September 2012, 20:50.Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ja Sofus, noen resultater er allerede klare, den stoerste sensasjonen siden krigen er at KGN ikke kommer til aa ha et eneste Norges mesterskap i aar. Kan ikke huske sist det skjedde! (Men han har jo et par VM medaljer til troest)Originally posted by jokko View PostI noen klasser er jo ting avklart allerede, men du verden så spennende NC-5 kommer til å bli, for det er også mange klasser hvor det kommer til å bli kjempet til siste heat
Dette tror jeg blir veldig moro og det er jo hyggelig at det er mange som stiller til start denne gangen i de fleste klasser 
Lykke til til alle deltakere til helgen!
...Stein Tumert N-217
Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura
Comment
-
Stor takk til SMBK for veldig bra gjennomføring av helgens race med mye action, dramatikk og moro. Til og med været var strålende.
Nå er sesongen over, så da er det på-ann-igjen med nye prosjekter i bua gjennom mørketida, for neste år er det VM-kvalik.
Vel blåst!
PS: Grattis til Jokko!Last edited by Haralde66; 9 September 2012, 20:04.
Comment
-
Jeg vil takke for en flott langweekend på Sørlandet og alt gikk som smurt når det gjelder avvikling av løpet og festen etterpå, maten smakte også veldig godt, men NM tittelen enda bedre
Nå er det bare å skjerpe seg i O27 og O35, trodde jeg var godt rustet til løpet med to båter å stille med i O27, men jeg greide å drepe begge to 
Takker alle for mye moro og mye hygge denne sesongen
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Siden du nå er Norgesmester i H-27, får du heller satse på hydroklassene neste sesong.
Siden det vanligvis tar litt tid før listene blir publisert, kan ikke du ramse opp de som vant NC-5 og NC sammenlagt for oss som ikke var tilstede på utdelingen Jokko?
Comment
-
Jeg har prøvd å ristet litt på harddisken her og håper at det som datt ut er riktigOriginally posted by harald1966 View PostSiden du nå er Norgesmester i H-27, får du heller satse på hydroklassene neste sesong.
Siden det vanligvis tar litt tid før listene blir publisert, kan ikke du ramse opp de som vant NC-5 og NC sammenlagt for oss som ikke var tilstede på utdelingen Jokko?
Norgesmestere :
Offshore;
O3,5 junior. Tor Jøran
O3,5 senior Dag V.
O7,5 junior Anders
O7,5 senior Oddis
O15 Tore
O27 Oddis
O35 Helge H.
Hydro:
Hydro 3,5 Thom eller Tore
Hydro 7,5 Thom eller Tore Jeg mener at Thom og Tore tok hver sin her, men er usikker på hvem som tok hva.
Hydro 15 Ståle
Hydro Gas Sofus
Jeg er mere usikker på hvem som tok hva under NC-5.
Offshore :
O3,5 junior Tror det var Tor Jøran, men usikker, Herman kom på 2.plass og det gjorde han også i sammendraget
O3,5 senior Tror det var Dag V, men er usikker
O7,5 junior mener jeg var Kenneth
O7,5 senior mener jeg var Kjell Gunnar
O15 Jørn
O27 Jørn
O35 Oddis
Hydro 3,5 Tror det var Thom eller Tore
Hydro 7,5 Tror det var Thom eller Tore
Hydro 15 Tror det var Tore, men muligens var det Thom. Her mener jeg Ståle kom på 2. plass
Hydro Gas Trond Christoffersen
Du fikk noen pokaler du også Harald, mener det var en 2 plass i en hydro klasse og en eller to 3. plasser.
Som nevnt er jeg veldig usikker på NC-5, men tror jeg ikke er så langt unna
Krukka du satt opp som premie var det Ole Petter som dro avgårde med, så der er jula redda
Jørn tok i skikkelig og stilte med tre Delta Force skrog
Herman fikk det minste som yngste deltager, Anders MK II for 2 plass i O15 og Kai Annihilator for 2 plass i O27. Jørn måtte gjøre det slik fordi han vant både O15 og O27 selv.
Katte modellen som jeg ga gikk til Trond Pedersen.
Det ble også delt ut masse andre premier som vinflasker, fuel, olje og esker til ungdommen med diverse oppi, må si det var veldig mye Sørlandet hadde fått inn i premier
Last edited by jokko; 10 September 2012, 01:26.Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Grattis!
Gratulerer til alle med NM titler!
Spesiellt til Jan Sofus! Og til Joern som fikk vist at rust never sleeps
.
Resultatene for NC5 kommer paa Torsdag paa www.nmsbf.org naar jeg er tilbake fra Singapore.
Hvis Hilde har faatt oppdatert sammenlagt lista ogsaa til Torsdag kommer den ogsaa online
...Stein Tumert N-217
Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura
Comment
-
GRATULERE til ALLE Norgesmestere,og ikke minst for opplevelsen jeg hadde sammen med dere på det blide Sørlandet !!
Att vi ses til neste år er unødvendig å nevne i denne sammenhengen.
Helt utrolig opplevelse selv om det meste for min del gikk noe dårlig,men det må nok nærvene og dårlig forberedelser ta skylda for.
Men til neste år blir det en annen dans....
AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro. http://www.arcticrc.no/
Comment
-
Det var hyggelig å møte deg Ken, men er du hjemme i Harstad allerede ?Originally posted by Ken View PostGRATULERE til ALLE Norgesmestere,og ikke minst for opplevelsen jeg hadde sammen med dere på det blide Sørlandet !!
Att vi ses til neste år er unødvendig å nevne i denne sammenhengen.
Helt utrolig opplevelse selv om det meste for min del gikk noe dårlig,men det må nok nærvene og dårlig forberedelser ta skylda for.
Men til neste år blir det en annen dans....
Comment
-
Hei!
Ønsker å takke alle som var med for å gjennomføre dette siste NC-løpet. Alle har gjort en kjempeinnsats og det ble en vellykket helg.
Til og med været var på vår side denne gangen!
Ønsker også å takke alle som tok seg turen til SMBK. Mange påmeldte og mye båter gjorde dette til en kjempe racehelg med mye bra kjøring og sosialt samvær.
Håper alle som tok turen til Vatnebuvann hadde det såpass bra at det ble en god avsluttning på sesongen og at vi tar med gode minner til neste sesong
Banketten ble bra med mye mat og god drikke
Det ble delt ut tileggs premier for et ukjent beløp
Jørn Markset ga vekk 1: DF45??? 1
F MK2 og 1
F Annihilator
Johan Fonn Lie ga vekk mye Nitro
Trond Cristofersen ga vekk 10L Olje
MiniRacing ga vekk Div RC ting
Linda Bråthen ga vekk hjemme strikka sokker
Sofus ga vekk hylle pynt nr 1, en utrolig lun katte!
Harald ga vekk bra tryllevann
+++ sikert noe jeg har glemt, men ikke med vilje.
Det kommer en Raceing-rapport senere på NMSBF
Nok en gang en stor takk til alle som hjalp til og som tok turen til SMBK.
Vi snakkes neste sesong
Mvh Boye
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment