Announcement

Collapse
No announcement yet.

walbro forslag å litt hjelp :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    Dette var første testen på båten har byttet prop å litt justeringer etter den dagen, så her er den da

    Comment


    • #17
      Originally posted by stiantrd View Post
      Stemmer det er med i klubben å kjører med di men ikke alle kjører bensin å har tid,
      Stian.........Skift pipe og bend
      MVH

      Rudi Arnesen

      Comment


      • #18
        Har kjøpt men av en eller annen grunn så passer ikke det nye, tridde 105 skulle gjøre susen men tok feil der ja så får ikke testet ny eksos i helga

        Comment


        • #19
          Er du klar i helga? Får du klar den frekke nitroen din snart?

          Comment


          • #20
            Originally posted by stiantrd View Post
            Er du klar i helga? Får du klar den frekke nitroen din snart?
            Er det en G3 eller G4?

            Hva er feil med pibå?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • #21
              insane

              her er bilder av skuta vet ikke om det er g3 eller g4 men det ser nok dere
              Attached Files

              Comment


              • #22
                De ser ut som G3 versjonen. Tror nok jeg ville ha kikket litt på hva som er gjort med motoren om du kan hente mere ut av den, og ville også kikket på eksosen din prøvd litt forskjellige lengder på bennet, av propel ville jeg ha prøvd abc 27/16-10 2 bladet
                Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

                Comment


                • #23
                  Originally posted by harald1966 View Post
                  Er det en G3 eller G4?

                  Hva er feil med pibå?
                  Samme pipelengde som en 7,5cc nitro rigger, litt i korteste laget kan en si, så har Stian ingen mulighet for å justere lengden
                  MVH

                  Rudi Arnesen

                  Comment


                  • #24
                    Jeg mener det er riktig å bytte pipa. Mitt forslag er å kjøpe en Victory steel pipe fra Gizmo da den passer på det bendet du har og er en god og rimelig pipe. Husk å kjøpe en lyd demper til denne ! Start med 11,5 tommer fra motor til det bredeste på pipa og trekk deretter ut pipa 5-6 mm av gangen til du finner det punktet båten går best. jeg mener å huske at denne båten trives godt med en 6719/3. Ellers ville jeg fulgt den linken du fikk av Janne , han har mange gode råd og du kommer garantert til å få denne båten til å fly
                    Helge
                    2 fast 4 U - kanskje.....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Helge Simonsen View Post
                      Jeg mener det er riktig å bytte pipa. Mitt forslag er å kjøpe en Victory steel pipe fra Gizmo da den passer på det bendet du har og er en god og rimelig pipe. Husk å kjøpe en lyd demper til denne ! Start med 11,5 tommer fra motor til det bredeste på pipa og trekk deretter ut pipa 5-6 mm av gangen til du finner det punktet båten går best. jeg mener å huske at denne båten trives godt med en 6719/3. Ellers ville jeg fulgt den linken du fikk av Janne , han har mange gode råd og du kommer garantert til å få denne båten til å fly
                      Helge
                      Vil nå heller anbefale å begynne med en lang pipe og gå innover
                      MVH

                      Rudi Arnesen

                      Comment


                      • #26
                        Ser ut att vara en Insane Gen-2.

                        Nu vet jag inte vilka proppar du provat, men på filmen verkar du ha för stor propp för motorn/effekten.
                        Har du testat 6717/3 eller en 6518/3 ? (Gärna låglyftande med runda öron)
                        Och/eller om det är pipan som är kort, även om det på bilden ser rätt okej ut.
                        Pipan du har, kan vara en moddad Jeroentune pipa.
                        Whiplash GV/QD25HT. Insane G4 Mobster/QD25HT. Hydro VX RCMK RX254. Jannini 58"/QDP26
                        Speedcraft G3 Zen260, X-Craft 53" QDP26, T-Rex QDP26, CrackerBox 254Evo www.umeaak.se

                        Comment


                        • #27
                          Hei å tusen takk for all hjelp ja prop var stor så jeg satte på en 6719 på den å da ble den bedre i svingene å ikke mistet fart så mye som tidligere, kjøpte ei pipe å bennd av gizmo men pipa kom helt feil på båten så forslag her hadde vært fint

                          Comment


                          • #28
                            Click image for larger version

Name:	20130721_175535.jpg
Views:	1
Size:	25.2 KB
ID:	781557Click image for larger version

Name:	20130721_170617.jpg
Views:	1
Size:	53.8 KB
ID:	781558

                            Comment


                            • #29
                              Den pipa der bør du kaste i søpla. Den bråker for mye.
                              Jero-pipa er bra nok i lange baner, men kjøp et lenger bend i stål, ikke alu.
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • #30
                                Kjempe har du tips til bend å pipe

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X