Originally posted by harald1966
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jeg har tenkt å kjøre ifra Johnny til året!!!!!!
Collapse
X
-
den blir oppgradert i vinter må lage nytt radiorom ellers så har jeg ordnet med hoppingen.Tror jeg skal spandere ny fuel på han også.Den 6år gamle fuelen jeg har tatt vare på er moden for utskifting.Har dessuten 2stk nye 15ccm å velge i,mulig jeg prøver en twinn.Stig Bekkhus 1958
-
Originally posted by harald1966 View PostRaskere enn twin gas rigger??? Skal du gå over til elektro Johnny???En riktig satt opp 90 hydro går nok fortere enn 27 gasOriginally posted by harald1966 View Post
Å bygge hydro/rigger er så lett at bestemor klarer det. Ikke er det vanskelig å kjøre heller...
Offshore er jo mye lettere og kjøre enn hydro!
Ta den en tur hit og kjør litt hydro!
feks 27 gas?Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!
Comment
-
NC5:
Raskeste H27: 13,59 (Leif E.)
Raskeste H15: 11,86 (Jørn M.)
Så du har helt rett, Simen. Men gå inn å se på snittet fra alle heatene, så vil du se at det faktisk ikke er så store forskjellen mellom de to klassene!
Har lurt litt på hydro selv, men har funnet ut at det er best å holde seg til èn gren, og satse hardt der. Om Harald vil klare å kjøre fra meg og mitt prosjekt for bruk i "utlandet" får vi se etterhvert. Først må jeg samle litt "midler", for slikt twin-opplegg er dobbelt så dyrt som vanlig.
Og "jeg" er ikke prioritert for tiden,vistnok...
I`m BACK!
Comment
-
Rent matematisk så går jo en twin rigger dobbelt så fort som en Gazzz 27, så da tipper jeg det blir godt over 200 km/t på langstrekka.
Comment
-
OK, da får jeg sette inn enda en motor
Comment
-
-
-
Mer bilder fra byggingen
Når flottørene har fått nok epoxy utvendig, bores to hull i hver flottør. Aluminium- eller Carbon-rør tres in og limes fast med epoxy.
Så trer jeg to like lange rør (en størrelse større) utenpå, "liner" opp og setter noe tungt oppå for å holde dem på plass mens dette herder.
Underlaget må være flatt.Last edited by Haralde66; 25 December 2009, 09:20.
Comment
-
Comment
-
Ja, "Johnny" har vært litt stille i det siste. Harde 15-16 timers dager på jobb gjør sitt med båtbygging. Men helt stille i garasjen er det ikke skal du se. Masse på gang på en gang nå når jula er overstått. Bra du tar deg av oppdateringene så lenge.Originally posted by harald1966 View PostJohnny er stille om dagen, så jeg får legge ut noen flere bilder mens vi venter.
Ser veldig bra ut dette, Harald!
I`m BACK!
Comment
-
Comment
-
Tviler på att d er åpent der har hvert minus 10-20 grader i ukesvisOriginally posted by harald1966 View PostVi venter i spenning Johnny!
Er det fortsatt åpent vann på Sæby slik at du kan teste i romjula?
Comment
-
Metervis med snø, og tjukk is under på "Havet". Men "Revolution" er klar til testing, ja.
Nå venter vi bare på en meget eksklusiv og "hard-to-get" 2010 Worlds Edition Rico OFFSHORE-R her i bua (kun laget i 2 eks hittil, hvorav vi skal ha èn og et annet ØMBK-medlem har sikret seg den andre), sånn at vi kan komme igang med vinnerbåten til Ungarn.
Den blir så hemmelighetsfull at det ikke må regnes med noen byggetråd, bilder eller annen info om den før den avdukes offentlig på pressekonferansen sammen med sponsoren.
Men "over there" er det vel åpent vann over alt, eller?I`m BACK!
Comment
-
Jeg regner med at hydroen kan være klar for første test imorgen, men vi hadde en voldsom snøstorm på julaften, så her er det snø og is også. Imorgen kommer det mer snø så det kan fort ta noen dager før jeg får sjøsatt.
Skal du begynne med hemmelighetskremmerier nå igjen?
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment