Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI vs. Tamyia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI vs. Tamyia

    Hei
    Jeg har tenkt å kjøpe meg en elektrisk driftebil nå.
    Så da lurte jeg på hva dere ville annbefalt til en nybegynner.
    Jeg har lurt på HPI Sprint 2 Drift Sport eller en av Tamiya TT-01 / TT-01R / TT-01D

    Anders T

  • #2
    Nå kommer vel TT banden snart :P
    Jeg kjører ihvertfall Sprint 2. Fornøyd så langt ihvertfall
    Solør Gutta Drifting !
    HPI S2 6.5T
    Xray M18MT Mamba edition.

    Comment


    • #3
      Dette spørsmålet får vi ca. en gang i uken, så lister opp noen tråder du kan lese litt mer info i.

      For å svare veldig kort: I mine øyne gir Sprint 2 deg endel mer for pengene, så billig som den er blitt nå. S2D ligger vel på rundt samme som TT-01D, og S2 er mer justerbar.

      Mer info:
      1. Sticky: Tips til bil, teknikker, reglement og annet nyttig!
      2. Sticky: Tamiya TT-01/D/R infotråd
      3. Tag: Handletips
      4. Tag: Sprint 2
      5. Tag: Sprint 2 drift
      Min prosjekttråd

      Comment


      • #4
        TT-01 for alle penga!!! Beste bilen i mine øyne Sleng på litt optionparts så er den helt rååå..
        Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
        Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
        sigpic

        Comment


        • #5
          Du har også TB-02 fra tamiya som kan være verdt å nevne, den har kulediffer og virker litt mer "solid" enn TT-01 imo.
          Hvis du tenker på å kjøpe TT-01 og oppgradere i hue og ræ**a, ville jeg heller gått for ett dyrere chassi først som sist, det blir stort sett billigere på lang sikt uansett

          Comment


          • #6
            Hehe.. Har jo også TRF 415 og 416 da. Bygget for Touring, men jævelig bra som driftebil også. Annet enn bakkeklaringen da. De er noen små mål for lave, men funkerer som bare det Har egentlig bare et råd. Gå for Tamiya. Er bra biler som holder lenge og er lette både å sette sammen og fixe
            Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
            Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
            sigpic

            Comment


            • #7
              TT-01 er en slærkete faen av en bil... Solid, men det er vel egentlig eneste grunn til å handle den. Sprint 2 er nok en jeg kan anbefale, HVIS de har gjort noe med reimspisinga dens vel og merke, den er en sulten bil.
              Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • #8
                Kan hende den er det. lenge siden jeg har kjørt en standard TT-01D nå. det må jeg si,.
                Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
                Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Hva med å kjøpe team losi xxx-s? jeg skal selge min vist du ser på slags delene på forumet her.
                  |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

                  Comment


                  • #10
                    Hot Bodies/HPI Cyclone s er jo også en kongebil.

                    Comment


                    • #11
                      sant det, kun prøvd et par ganger, men sweeeeeeeeeeeeeet å kjøre; )
                      Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
                      Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Jeg holder knappen på Sprint2 Sport Drift!
                        Fordi Du må koste på TT01R'en tilogmed for at den skal bli på linje med Sprint2 chassiset!

                        Som også sagt søk litt og kikk litt vil du oppdage at det er besvart på før
                        Lykke til uansett åssen bil du velger!

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • #13
                          Hehe. ok. gir meg. bilen min er påkostet en del, men funker å drifte med helt standard også da. annet enn at den er litt slærkete. hehe
                          Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
                          Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Jaja hehe skal ikke krenke tt01 eller noe slikt den er helt ok og drifte med rett ut av eksen! Men det er også HBX, E10 osv...

                            Skal du ha det lille ekstra steget som ikke koster noe særlig må nok TT01 gi tapt rett ut av eske hvertfall RTR utgave av TT01.

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • #15
                              hehe. non taken. og må si at TT-01 standard er kongen av plastikk.. det er en uting og grunnen til at den er så slærkete, men også holdbar
                              Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
                              Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
                              sigpic

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X