Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI vs. Tamyia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei

    Har bestilt HPI Sprint 2 Drift Sport i dag
    Gleder meg sykt til den kommer

    Comment


    • #17
      Kjøp deg en HPI Pro-D du, så slipper du å bruke maaaasse penger på f.eks. en TT-01 som aldri i hele verden kan måle seg med en Pro-D, uansett hvor mye penger du bruker på oppgraderinger av alu-deler og diverse "bling". Råeste bilen jeg noen gang kjørt! Når det gjelder kjøp av chassis med mye plast, så blir det fort til at man kjøper alu-deler, og vips så har du kosta på bilen mer enn det koster å kjøpe en rå bil (som Pro-D) i utgangspunktet. Tenk litt på det

      Comment


      • #18
        Kjøp deg en HPI Pro-D du, så slipper du å bruke maaaasse penger på f.eks. en TT-01 som aldri i hele verden kan måle seg med en Pro-D, uansett hvor mye penger du bruker på oppgraderinger av alu-deler og diverse "bling". Råeste bilen jeg noen gang kjørt! Når det gjelder kjøp av chassis med mye plast, så blir det fort til at man kjøper alu-deler, og vips så har du kosta på bilen mer enn det koster å kjøpe en rå bil (som Pro-D) i utgangspunktet. Tenk litt på det
        Skal ikke si noe stygt om Pro D eller noe slikt! Elsker og forguder den bilen selv! Men vill ikke anbefale den bilen om du er ny i gamet, dessuten har han jo bestilt deg allerede. Sprint2 er litt bedre om du ikke er så inn i drifting, fordi! Du får faktisk tak i deler i norge til spriten, pluss den er litt eller mye billigere. Det er ikke sikkert det er like lett for en som aldri har kjørt en drifter før å få tilsendt et bygge sett med en gang.
        Sprint2 er derimot så ferdig som det kan få blitt, lakkere er jo halve hobbyen.
        Men anbefaler Pro D etterhvert som du sier proD er ferdig og trenger ingen upgrades. men det gjør egetnelig ikke Sprint2 heller kjørt den orginal et år og jeg trivdes veldig med det. Låst diff bak & evt enveis trenger du på sprinten i verste fall.

        MIN mening er at du har kjøpt deg riktig bil! Håper du blir fornøyd med den, tror ikke det skal være noe problem.

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #19
          Jeg har jo aldri drevet med drifting før, så jeg har snakka med folk og de har annbefalt den jeg har kjøpt som en bra start.

          Jeg blir nok fornøyd

          Comment


          • #20
            Ja blir nok bra skal du se, men skrev det tilfelle andre skulle lese tråden. Så folk ikke tror en burde ha rolls royce med en gang

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #21
              Originally posted by mariuswold View Post
              Kjøp deg en HPI Pro-D du, så slipper du å bruke maaaasse penger på f.eks. en TT-01 som aldri i hele verden kan måle seg med en Pro-D, uansett hvor mye penger du bruker på oppgraderinger av alu-deler og diverse "bling". Råeste bilen jeg noen gang kjørt! Når det gjelder kjøp av chassis med mye plast, så blir det fort til at man kjøper alu-deler, og vips så har du kosta på bilen mer enn det koster å kjøpe en rå bil (som Pro-D) i utgangspunktet. Tenk litt på det
              Hvem selger denne til grei pris?

              Fant kun en bil på ebay, kosta 370$ + frakt, er det fornuftig pris?
              Spectrum DX3S
              MCD RR evo3 comp 08

              Comment


              • #22
                Her får du den for $337: http://shopping.rcmodel.hk/product_i...ducts_id=12373
                Dollaren er jo høy nå, så koster fort noen kroner, men kan ikke si noe annet enn at prisen (ihvertfall $337) er fornuftig. Er en knallgod bil!

                Comment


                • #23
                  Hvis du skal kjøpe Pro D nå, eller UANSETT når du skal kjøpe den. Så er det rcmart.com som er stedet šhandle. Der alle norske eksemplarene er kjøpt fra det er jeg 95% sikker på.
                  Mulig du får den billigere brukt på ebay.com elns men ville helt klart handla fra rcmart da kan du også kjøpe med det du trenger i tilegg, motor, esc, servo osv.

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • #24
                    Fant den ikke på rcmart når jeg tok ett kjapt søk.
                    Motor og det andre har jeg, kjører novak GTB4.5

                    Ikke umulig det blir en sånn på nyåret
                    Spectrum DX3S
                    MCD RR evo3 comp 08

                    Comment


                    • #25
                      Jeg tok ett kjappere søk og her er hva jeg fant:

                      http://www.rcmart.com/catalog/rc-105...cPath=420_1174
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        RCMart er nok den beste sjappa. Skriver også ned verdien. 4.5 blir i meste laget, men det funker.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by thombek View Post
                          RCMart er nok den beste sjappa. Skriver også ned verdien. 4.5 blir i meste laget, men det funker.
                          Mener du att den ikke vill tåle 4.5 eller att det er overkill?

                          Kjører 4.5 i TT-01 og det fungerer topp det, greit å ha litt ekstra å gasse med
                          Spectrum DX3S
                          MCD RR evo3 comp 08

                          Comment


                          • #28
                            Blir litt overkill, men det funker. Kjørte med 3.5 før. Det som er dritt er at det bruker masse strøm.

                            Comment


                            • #29
                              Det ideelle er vel 6,5T alt mellom 10,5T - 5,5T funker! Så det aler beste burde være 8,5T slik sett. Men så er det greit å ha det lille ekstra ut fra svingen og bortover lang strekka, særlig på utebaner og slikt..

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • #30
                                Jeg kjørte med 4.5 i starten jeg også, for tre år siden når GTB Velociti 4.5 fra Novak nettopp var lansert. I 2006-sesongen byttet jeg om til Nosram Storm Evo 6.5T, og etter dette har jeg sverget til 6.5T. Kjører 6.5T i både Losien og i Pro-D'en. Mer enn nok kraft, og med 7.4V 3200mah LiPO i Pro-D'en har jeg kjørt 28 minutter og 42 sekunder før cut-off slo inn på regulator. Og da begynner i hvert fall jeg å bli klar for pause.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X