Kjøp deg en HPI Pro-D du, så slipper du å bruke maaaasse penger på f.eks. en TT-01 som aldri i hele verden kan måle seg med en Pro-D, uansett hvor mye penger du bruker på oppgraderinger av alu-deler og diverse "bling". Råeste bilen jeg noen gang kjørt! Når det gjelder kjøp av chassis med mye plast, så blir det fort til at man kjøper alu-deler, og vips så har du kosta på bilen mer enn det koster å kjøpe en rå bil (som Pro-D) i utgangspunktet. Tenk litt på det
Kjøp deg en HPI Pro-D du, så slipper du å bruke maaaasse penger på f.eks. en TT-01 som aldri i hele verden kan måle seg med en Pro-D, uansett hvor mye penger du bruker på oppgraderinger av alu-deler og diverse "bling". Råeste bilen jeg noen gang kjørt! Når det gjelder kjøp av chassis med mye plast, så blir det fort til at man kjøper alu-deler, og vips så har du kosta på bilen mer enn det koster å kjøpe en rå bil (som Pro-D) i utgangspunktet. Tenk litt på det
Skal ikke si noe stygt om Pro D eller noe slikt! Elsker og forguder den bilen selv! Men vill ikke anbefale den bilen om du er ny i gamet, dessuten har han jo bestilt deg allerede. Sprint2 er litt bedre om du ikke er så inn i drifting, fordi! Du får faktisk tak i deler i norge til spriten, pluss den er litt eller mye billigere. Det er ikke sikkert det er like lett for en som aldri har kjørt en drifter før å få tilsendt et bygge sett med en gang.
Sprint2 er derimot så ferdig som det kan få blitt, lakkere er jo halve hobbyen.
Men anbefaler Pro D etterhvert som du sier proD er ferdig og trenger ingen upgrades. men det gjør egetnelig ikke Sprint2 heller kjørt den orginal et år og jeg trivdes veldig med det. Låst diff bak & evt enveis trenger du på sprinten i verste fall.
MIN mening er at du har kjøpt deg riktig bil! Håper du blir fornøyd med den, tror ikke det skal være noe problem.
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Kjøp deg en HPI Pro-D du, så slipper du å bruke maaaasse penger på f.eks. en TT-01 som aldri i hele verden kan måle seg med en Pro-D, uansett hvor mye penger du bruker på oppgraderinger av alu-deler og diverse "bling". Råeste bilen jeg noen gang kjørt! Når det gjelder kjøp av chassis med mye plast, så blir det fort til at man kjøper alu-deler, og vips så har du kosta på bilen mer enn det koster å kjøpe en rå bil (som Pro-D) i utgangspunktet. Tenk litt på det
Hvem selger denne til grei pris?
Fant kun en bil på ebay, kosta 370$ + frakt, er det fornuftig pris?
Her får du den for $337: http://shopping.rcmodel.hk/product_i...ducts_id=12373
Dollaren er jo høy nå, så koster fort noen kroner, men kan ikke si noe annet enn at prisen (ihvertfall $337) er fornuftig. Er en knallgod bil!
Hvis du skal kjøpe Pro D nå, eller UANSETT når du skal kjøpe den. Så er det rcmart.com som er stedet šhandle. Der alle norske eksemplarene er kjøpt fra det er jeg 95% sikker på.
Mulig du får den billigere brukt på ebay.com elns men ville helt klart handla fra rcmart da kan du også kjøpe med det du trenger i tilegg, motor, esc, servo osv.
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Det ideelle er vel 6,5T alt mellom 10,5T - 5,5T funker! Så det aler beste burde være 8,5T slik sett. Men så er det greit å ha det lille ekstra ut fra svingen og bortover lang strekka, særlig på utebaner og slikt..
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Jeg kjørte med 4.5 i starten jeg også, for tre år siden når GTB Velociti 4.5 fra Novak nettopp var lansert. I 2006-sesongen byttet jeg om til Nosram Storm Evo 6.5T, og etter dette har jeg sverget til 6.5T. Kjører 6.5T i både Losien og i Pro-D'en. Mer enn nok kraft, og med 7.4V 3200mah LiPO i Pro-D'en har jeg kjørt 28 minutter og 42 sekunder før cut-off slo inn på regulator. Og da begynner i hvert fall jeg å bli klar for pause.
Comment