spørs om det ikke blir xray gitt venter bare på lipo carbonbraketten nå så blir det vel bra , så får vi håpe den lever opp til forventningene , brykt litt kronasjer på den nå så , funker den ikke til drifting skal jeg bli homo å kjøre onroad å :P:P:P:P ehhhhhh NOT
spørs om det ikke blir xray gitt venter bare på lipo carbonbraketten nå så blir det vel bra , så får vi håpe den lever opp til forventningene , brykt litt kronasjer på den nå så , funker den ikke til drifting skal jeg bli homo å kjøre onroad å :P:P:P:P ehhhhhh NOT
Får jeg den for det da skal jammen jeg ha det også! hehe men egentelig ingen planer om chassi bytte enda nei :P hehe Venter på noe hemmelig skjønner du
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Tipper den Spec-R'en er for lansering på f.eks. det amerikanske markedet. Bilen er jo klin lik, bortsett fra litt annen farge på senterakslene (ser ihvertfall sånn ut). Jeg har ihvertfall studert bildene en gooood stund og kan ikke se noen som helst forskjell mellom vanlig Pro-D og Pro-D Spec-R.
- De ser ganske like ut, ja. Her er litt mer info fra folk som har begge:
Sakser inn litt info herfra:
Den gule er Spec-R. Skal altså være litt smalere, og topp-plata skal visstnok være enda litt tynnere.
Deler som er spesifikke for Spec-R:
#33211 MAIN CHASSIS( WOVEN GRAPHITE/PRO-D SpecR)
#33212 UPPER DECK (WOVEN GRAPHITE/PRO-D SpecR)
#33215 ALUMINUM CENTER CUP JOINT (FRONT/PRO-D SpecR)
#33216 ALUMINUM CENTER CUP JOINT (REAR/PRO-D SpecR)
#33218 ALUMINUM DIFF CUP JOINT SET (PRO-D SpecR)
#33220 CENTER DRIVE SHAFT (FRONT/59mm/PRO-D SpecR)
#33221 CENTER DRIVE SHAFT (REAR/73.5mm/PRO-D SpecR)
#38412 ALUMINUM DAMPER BALL END(ORANGE//PRO-D SpecR)
Anodized orange is darker & has more glossy look to it.
Hex parts are blue.
Rear spacers are chrome.
The drive shafts, drive cups, screws, turnbuckles and dog bones are all like a polished black.
There's no markings on it and it comes with tires/rims for drifting.
All the parts are inner changable between the Pro-D and the knock off.
It comes preassembled ready to go out the box.
...
The plastic looks to be of the same quality as the real Pro-D and also looks like the one off of my Pro-D. It's amazing how companies can get away with this. I noticed that the company doesn't claim it being a real Pro-D. My email from them said that it was a knock off and all the parts were inner changable.
Blir spennende å se om Spec-R sine alu drive cups er svakere enn Pro-D sine stål, du får melde fra hva du finner ut, Bråten!
Da har jeg vært en tur på antrade å plukket opp noen nye deler gitt
monterte Xray T2 Multidiff bak så nå har jeg full sperre å makan til porno den ble snakk om brekkfunksjon he he sweeeeeeeeeeeeeeeet
Comment