Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bråtens prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ja jeg får spamme min egne tråd litt igjen for å prøve å få til en dag på mysen med alle gutta igjen jeg da som vi hadde på den fredagen for en tid tilbake !!!! EVT noen som blir med en dag alle kan hvis jeg får ordna en dag med lasse eller ?????

    må jo få til litt kjøring igjen nå med alle gutta !!!! så si ifra her da hvem som evt er med å når det passer !!!! så kan jeg høre med lasse
    ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

    Comment


    • #62
      noen bilder a Hpi Pro-D med option partsa som har kommet til den
      Attached Files
      ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

      Comment


      • #63
        Originally posted by braaten22 View Post
        ja jeg får spamme min egne tråd litt igjen for å prøve å få til en dag på mysen med alle gutta igjen jeg da som vi hadde på den fredagen for en tid tilbake !!!! EVT noen som blir med en dag alle kan hvis jeg får ordna en dag med lasse eller ?????

        må jo få til litt kjøring igjen nå med alle gutta !!!! så si ifra her da hvem som evt er med å når det passer !!!! så kan jeg høre med lasse
        Detta er bra. Bare og ringe det skal jeg se hva jeg får tid til!!

        Lasse 21

        Comment


        • #64
          Hvis du regner meg som en av ''Gutta'' så er jeg gjærne med

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #65
            seff alle er gutta da mann hehe bare å slenge seg på når kan evt du ?
            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

            Comment


            • #66
              Nei når kan jeg ikke hehe alltid klar jeg! bortsett fra den 21 fordi da er det konk der hihi!

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #67
                Originally posted by braaten22 View Post
                noen bilder a Hpi Pro-D med option partsa som har kommet til den
                De dela der er faktisk orginale HPI deler. Sjekk HPI Japan.

                Comment


                • #68
                  aha men er jet racing som lager de da !! , har kommet en "ny" pro D ser jeg , Pro D Spec R , ser prikk lik ut ser det ut som bare at det er sølvfargede mellomaksler ser jeg ! det er det første jeg ser hvertfall
                  ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                  Comment


                  • #69
                    De jet dela er noe annet. Se på bildene, så ser du at de er anderledes.

                    Comment


                    • #70
                      Har du sett den nye pro-den på groovydrift eller? Den er iallefal en fake.

                      Comment


                      • #71
                        For å flisespikke litt: HPI kaller jo selv disse delene for option parts, i det legger dem bare det at de ikke følger med bilen, men er nettopp: optional. Delene som andre selskap f.eks Jet lager er vel det som er kjent som hopups?

                        Fake Pro-D, snakker du om denne? Det er vel fortsatt litt uklart om dette er en fake laget av et helt annet firma for å etterlikne originalen, eller om det er samme fabrikk som selger den uten HPI-merket og dermed kan selge billigere (slik som Hobby Wing kontra Speed Passion osv). Hvis noen kan bekrefte hva som er tilfelle ville det jo vært fint å få klarhet i.
                        Min prosjekttråd

                        Comment


                        • #72
                          er vel den trur jeg ja :P men er jo på hjemmesida til hpi japan jeg fant den da !!! Hpi Pro D Spec R sto det , hvis man går inn på hpi japan så til venstre rett under hovedmenyen står det new producs eller no så trykker du på 2009 da kommer den opp


                          her er da bilde som ligger på hjemmesiden til Hpi Japan
                          Attached Files
                          Last edited by braaten22; 3 February 2009, 16:55.
                          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                          Comment


                          • #73
                            Den ccoundrup linket til ser nok ut som en kopi, men skullle likevel vært morro å teste ut den ehe den R-spec tingen fikk jeg vann i munnen av det er joHPI saker

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • #74
                              Tipper den Spec-R'en er for lansering på f.eks. det amerikanske markedet. Bilen er jo klin lik, bortsett fra litt annen farge på senterakslene (ser ihvertfall sånn ut). Jeg har ihvertfall studert bildene en gooood stund og kan ikke se noen som helst forskjell mellom vanlig Pro-D og Pro-D Spec-R.

                              Comment


                              • #75
                                Tipper den Spec-R'en er for lansering på f.eks. det amerikanske markedet. Bilen er jo klin lik, bortsett fra litt annen farge på senterakslene (ser ihvertfall sånn ut). Jeg har ihvertfall studert bildene en gooood stund og kan ikke se noen som helst forskjell mellom vanlig Pro-D og Pro-D Spec-R.
                                Godt poeng der! Sikkert små ubetydelige oppdateringer ja!
                                Greit at vi i norge også får deletilgang og slikt litt lettere også!
                                Selv har jeg kun måttet bytte ut kun en ting og det er et lager, ellers er denne bilen en aldriskrupåmegmaskin!

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X