Dette ser jo virkelig bra ut
Må følge med på dette
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Capt. Slows byggetråd, Tamiya TA03-F
Collapse
X
-
blir bra detta
ser fram til å få kjøpt meg svarte plastdeler jeg også, siden det står david jun chassisplater på bilen jeg snart får i posten, synes jeg resten kan matche ^^
er bare så synd at det er så dyrt for deler til denne bilen.
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Ja, når du sier det, så er jeg enig med deg, har ikke tenkt på dem sånn før. Det er skikkelig alu-felger så de tåler nok en trøkk! hehe.
Eneste er at dem ikke er så lette å smette av og på, er 11 skruer + hjulmutter før man kan sette på noen andre felger, så jeg håper jeg blir fornøyd med disse....
Comment
-
ikke for å virke som noen doushebag eller noe sånt, MEN du tar litt feil der
plasten som felger lages av er relativt fleksibel, og om man skulle treffe på en skikkelig smell, så bøyer de seg, og går tilbake til sin opprinnelige form (med mindre det smeller så jævlig at de sprekker, men da har du gjerne større problemer også
) mens alu bøyer seg, og forblir bøyd, og det blir ikke easy peasy å rette de heller.
don't get me wrong, digger noe litt utenom det vanlige
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Originally posted by Gjøvikmann View PostDet er skikkelig alu-felger så de tåler nok en trøkk! hehe.jeg sa ikke at det var plastOriginally posted by plejmo View Postmens alu bøyer seg, og forblir bøyd
plejmo
jeg bare sa at fordelene med plast er fleksibiliteten, i motsetning til aluminium 
veier de virkelig så mye :O
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Ja, da ble det litt montering igjen. Nå begynner den snart å se ut som en bil faktisk!!
Har begynt å få på litt småtteri for justering av camber, toe-in osv. Det var en enda jævligere farge på plasten enn jeg hadde forutsett, men på en måte så var det litt kult også
.
For den observante leser, så har du sikkert observert at plastklossen som styringa sitter på er grå. Den kommer til å bli bytta ut så fort dem har fått laget et nytt parti med slike i blå alu på fabrikken.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment