hehehe, ja kanskje det. men jeg bruker da "orginal" spur holder, og den funker fint for meg.. (litt skjeiv men)
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Er på kanten til å bestille denne bilen. bare lurte på om jeg kan kjøpe bilen og alle hop-ups på samme sted ?
Er litt fersk i gamet ennå, så jeg lurte på om det var en av dere som kunne smekke sammen en liste av di delene man trenger for at denne bilen skulle holde litt lengre enn en uke eller et halvt batteri som bilen til sønnen min gjorde i går etter repp.
Dæven han blei sint hehe.
hvis du leser før du spør vil du se at akkurat en slik liste finnes litt tilbake i tråden.
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
bare lurer på en ting... når du CS konverterte bilen din bytta du til noe andre reimer da eller bruker du reimene som hører til bilen?
og hvilke drev har du satt hvor? og ikke minst hvilke CS ratio havner du ut med?
Spørr siden jeg skal bestille delene til min CS konvertering.
satt det største drevet fremst på "mellomreima" (mener det var det største iallefall, kan sjekke det nærmere etterhvert) og det minste bak på "mellomreima"
endte opp med omtrent 1.5 i ratio. (150% overdrive)
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
teoretisk sett bare den mittre reima jeg får prøve meg litt fram. Etter det jeg har sett skal en reim fra tamyia 416 passe.
men når du tenker at alle hjula egentlig er 18T så går jo alle ur på 18
jeg er fornøyd med 1.5 ratio, så jeg kommer til å holde meg til det på alle bilene. iallefall fåreløpig.
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
for å si det sånn.... jeg bestemte meg før jeg kjøpte bil i det heletatt, at når jeg skal begynne å drifte så skal jeg starte med oneway og gå for cs oppsett når jeg begynner å få taket på det. så nå er tiden for å teste CS
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
nei si det... kanskje jeg starter som di på 1,5 og teste det litt og kanskje øke etterhvert... en annen ting hva slags combo kjører du på din? jeg kjører en EZRun 9T det som er mest interesant er vel hvordan har du satt opp break force og drag breake.
husker ikke settingene i hodet, men kan sjekke det ut i morgen eller torsdag.
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Comment