Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kodal Challenge 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvorfor begrense til 4 cells? Dette er da vel ikke noe ROAR løp?
    La det være åpent, så flest mulig kan delta!
    Antall volt og kv må jo den enkelte tilpasse, og i Kodal er vel et rolig oppsett en klar fordel?
    (Jeg prøvde meg der en dag, og fant at en 1300kv var bedre med 4S enn 6S).
    XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

    Comment


    • #17
      vil ikke en klasse med 1:8 el sansynlig komme med begrensning på 4cell da, har ikke fått med meg så mye i denne klassen
      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

      Comment


      • #18
        Det er nok sannsynlig at 4S blir standard når det en gang kommer her hos oss, men i en tidlig fase med elektro synes jeg det bør være mest mulig åpent slik at vi får med flest mulig deltakere.
        På banen i Kodal er ikke en rå motor noen fordel, så jeg ser ikke behovet for å legge på noen restriksjoner der i alle fall.
        Jeg kan kjøre 4S, så jeg maler ikke min egen kake
        XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

        Comment


        • #19
          Originally posted by sirkandal View Post
          Sitter og kikker litt på ROAR regler for 1:8 el buggy, og her er det fritt for og kjøre finaler på 5-20minutter. De av dere som kjører disse bilene, hva er det fornuftig og sette finaler tider på her? 10min? 15min?
          30 minutter går helt fint.
          "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

          Comment


          • #20
            Vi må utsette Kodal Challenge, så vi kommer tilbake til evt dato seinere
            MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

            Comment


            • #21
              Synd da, håper det blir noe av
              XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X