Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM i Touring/Superstock 20 August 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by thaking View Post
    Det er flere årsaker til at dem avlyser, det er en kombinasjon av flere ting, men det er ikke noe vi trenger å diskutere over et forum.
    jobber nå med å løse dette, og det tror jeg vi skal få til.
    kommer til å annonsere her imorgen kveld hvem som overtar NM løpet i Touring og superstock
    Jeg skjønner det
    Ja vi får håpe løpet blir arrangert,uannsett hvor det blir
    Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

    Comment


    • #17
      Da kan jeg med glede annonsere at arrangør for NM i Touring og Superstock blir Grenland Modellbilklubb.
      Datoen blir 20/21 August.
      Jeg må takke GMBK som tar på seg dette arrangemanget, jeg vet at det er en del funksjonærer og ledere i GMBK som ofrer en MASSE for at NM skal bli avholdt, så jeg vil på vegne av motorsportforbundet rette en stor takk for at dere tar på dere dette ansvaret, det viser vilje og entusiasme som som det står stor respekt av.
      Jeg håper førerene setter like stor pris på dette og at det blir mange som melder seg på, la dette bli årets happening for touring klassene, ta turen til Grenland og delta på dette NMèt, og ikke minst kron en Norgesmester verdig tittelen.
      Jeg snakket nettopp med GMBK regner med at påmeldingsfunksjonen er oppe om kort tid i løpet av kvelden håper jeg.
      Tilleggsreglene blir sendt til meg for godkjenning, deretter blir de lagt ut som egen tråd her, da vi ikke rekker å publisere de på forbundsidene ihelga.

      -mvh Stein Ove
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #18
        Originally posted by thaking View Post
        Da kan jeg med glede annonsere at arrangør for NM i Touring og Superstock blir Grenland Modellbilklubb.
        Datoen blir 20/21 August.
        Jeg må takke GMBK som tar på seg dette arrangemanget, jeg vet at det er en del funksjonærer og ledere i GMBK som ofrer en MASSE for at NM skal bli avholdt, så jeg vil på vegne av motorsportforbundet rette en stor takk for at dere tar på dere dette ansvaret, det viser vilje og entusiasme som som det står stor respekt av.
        Jeg håper førerene setter like stor pris på dette og at det blir mange som melder seg på, la dette bli årets happening for touring klassene, ta turen til Grenland og delta på dette NMèt, og ikke minst kron en Norgesmester verdig tittelen.
        Jeg snakket nettopp med GMBK regner med at påmeldingsfunksjonen er oppe om kort tid i løpet av kvelden håper jeg.
        Tilleggsreglene blir sendt til meg for godkjenning, deretter blir de lagt ut som egen tråd her, da vi ikke rekker å publisere de på forbundsidene ihelga.

        -mvh Stein Ove
        Merkelig rart at klubber som til stadighet sier fra seg løp (av uviss grunn), fortsetter å få løp på MSK..... Mens klubber som løser mange problemer for NMF blir utelatt pga at de ikke har representanter på MSK....

        Høres ikke helt riktig ut i mine ører!
        Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

        Comment


        • #19
          Løpet er nå lagt ut på myRCM. Mer informasjon om løpet og GMBK kommer også i morgen.

          Meld dere på!
          Last edited by spiro; 30 July 2011, 20:19.
          [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
          -----------------------------------------------------

          Comment


          • #20
            Ser det har sneket seg inn en feil i seksjonsoppsettet på løpet. Etter påmelding vises man som påmeldt i klassene 41 eller 42. Jobber med å rette opp feilen, men i mellomtiden er det altså slik:

            41 - 1:10 Modified
            42 - 1:10 SuperStock

            Edit: Feilen er nå rettet opp, men de to første påmeldte endres ikke automatisk. Dette gjelder Trygve og Hans. Hvis dere melder dere av og på igjen vises dette riktig.
            Last edited by spiro; 31 July 2011, 07:57.
            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
            -----------------------------------------------------

            Comment


            • #21
              Detta blir bra
              Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

              Comment


              • #22
                Er det noe mulighet får å få sovet en plass? Har aldri vert der oppe før, men ser frem mot å komme. Banen ser rå ut
                || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X