Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:10 El Touring Nc 4 Spydeberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1:10 El Touring Nc 4 Spydeberg

    ??? Noen som vet? Termin sier 3/9
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

  • #2
    Da er jeg påmeldt.
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

    Comment


    • #3
      Husk at dette er avslutningen på norgescupen 2011 i elektro touring. Håper at det er flere som skal være med så vi får en god avslutning på utesesongen.

      I superstock leder Hans Nikolaisen norgescupen, men om jeg vinner løpet vinner jeg også norgescupen. Dersom jeg ikke vinner løpet vinner Hans norgescupen, så det er spenning til siste slutt.

      I modified vet jeg dessverre ikke hvordan rankingen er. Klarte ikke å finne noe på dette på NMF sine sider.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #4
        Ja vi får håpe på en verdig vinner, vi fortjener det nå etter lang og trofast tjeneste i SS.

        Påmelding som vanlig på www.myrcm.ch

        SÅ LØP OG KJØR
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #5
          Direktelink påmelding
          RC Drift Club Norway | LMBK

          Comment


          • #6
            Jeg vil rette en stor takk til gutta i Spydeberg for god promotering og stor innsatts for å få folk til å stille på dette løpet.
            TAKK TAKK TAKK (ironi)
            Faen ikke hørt et jevla pip fra de!
            Vi snakker alle om rekrutering men det må vel være viktigere da og holde på de som er aktive nå også. Eller er det bare jeg som er DUST?
            Mister lysta på og fortsette med RC når klubb som Spydeberg driter i at folk sattser på ting og bruker masse tid og penger!
            Nå sitter de å holder på info og håper folk ikke skal melde seg på slik at de kan avlyse.
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #7
              Hei Hans!

              Jeg ser at du er forbannet.
              Vi i Spydeberg håper selvfølgelig på at det blir løp.
              Og si noe annet blir bare dumt.

              Jeg også synes det er dumt at det blir bare dårligere og dårligere deltagelse i elektro ute.
              Vi ønsker også mange deltagere, samme som deg.

              Alle i det lille rc miljøet i Norge, vet at Spydeberg Motorklubb skal arrangere elektro løp til helga.
              Så hvorfor det ikke er flere påmeldt, vet desverre ikke jeg.

              Vi håper det blir løp, og vi er klare til helga!

              mvh.
              Truls Solberg

              Comment


              • #8
                Jeg visste ikke noe om at det var løp på spydeberg i helgen Blir feil å snakke for alle i "det lille RC miljøet i Norge".
                Vet ikke hvor det er, når det er, informasjon om påmelding. Hvor finner jeg dette f.eks? Om man ønsker rekruttering samt å holde på "de faste" må man markedsføre seg!

                Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                Comment


                • #9
                  Originally posted by trsolb View Post
                  Hei Hans!

                  Jeg ser at du er forbannet.
                  Vi i Spydeberg håper selvfølgelig på at det blir løp.
                  Og si noe annet blir bare dumt.

                  Jeg også synes det er dumt at det blir bare dårligere og dårligere deltagelse i elektro ute.
                  Vi ønsker også mange deltagere, samme som deg.

                  Alle i det lille rc miljøet i Norge, vet at Spydeberg Motorklubb skal arrangere elektro løp til helga.
                  Så hvorfor det ikke er flere påmeldt, vet desverre ikke jeg.

                  Vi håper det blir løp, og vi er klare til helga!

                  mvh.
                  Truls Solberg
                  Nå prater du bare bla bla bla. Hva koster det dere å ha dialog med folket? Og hvorfor tror du promo ikke virker? Dette blir for dumt!
                  Vi har alle litt og lære av Stein O Nordal her gitt. Er vel lenge siden det var 80+ deltagere i elbuggy.
                  Og hvorfor er det ingen da fra Spydeberg som stiller opp for klubben og deltar?
                  Feks, alle vet om ETS men det hadde neppe vært så stort uten kjempe promo.
                  Dumt at man må slenge med leppa for å få resspons! Og jeg synes du er litt innbilske når "alle i lille rcnorge" vet at dere har løp, kom deg ned på jorda! For selv om det er terminfestet betyr ikke at det blir løp, viser til hyppige avlysninger! Det gir ikke trygghet og tillit!
                  Hilsen en som ikke er forbannet men frustrert!
                  Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                  Comment


                  • #10
                    Hei Thomas

                    Når jeg skrev "lille rc miljøet i Norge", så tenkte jeg hovedsakelig på dem som har
                    vært med å kjørt Nc og Nm i år. Det er desverre ikke veldig mange.
                    Men dem sitter med terminlista fra Nmf.

                    Vi kunne sikkert gjort en mye større jobb, når det gjelder rekruttering.
                    Der har vi nok gjort en for dårlig jobb. Desverre er det litt mangel på
                    ressurser.

                    - Norgescup løp elektro 03.09.11
                    - Spydeberg Motorklubb
                    - Trondstadveien 2, 1820 Spydeberg
                    - Påmelding: myrcm.ch


                    mvh.
                    Truls
                    Spydeberg Motorklubb

                    Comment


                    • #11
                      Vil bare medele at det desverre ikke er mulighet for overnatting inne på klubben til helgen!
                      Stian Nordby-84mod,Spydeberg
                      Lauterbacher 1-5

                      Comment


                      • #12
                        Med bare 7 biler til start så blir vel løpet avlyst? Fint om dere kunne avgjort dette så fort dere kan slik at jeg/vi kan fristille helgen.
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • #13
                          Ja det ser ikke ut som det er mange som vil kjøre dette løpet??

                          Men det hjelper heller ikke at påmeldingen ble stengt 3-4 dager før løpet.
                          Når det er en klasse med få deltagere,kan det være lurt å la påmeldingen være åpen et par dager lenger.
                          Slik at det er muligheter for at kanskje flere slenger seg med.

                          Men det er jo mange som mangler her,hvorfor vil ikke flere kjøre??

                          En kamerat av meg,skulle melde seg på i ettermiddag,men da var det stengt.

                          Men det blir vel avlyst nå?
                          Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                          Comment


                          • #14
                            Kunne tenkt meg å delta men vet ikke om bilen min er lovlig å stille med? Men den er kanskje for saktegående uansett? Hvor fort må den gå egentlig? Det er jo aldri noen på bukta å kjører disse klassene så har ikke peiling hvor landet ligger.
                            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Crowe View Post
                              Kunne tenkt meg å delta men vet ikke om bilen min er lovlig å stille med? Men den er kanskje for saktegående uansett? Hvor fort må den gå egentlig? Det er jo aldri noen på bukta å kjører disse klassene så har ikke peiling hvor landet ligger.
                              Det spørs hva slags motor og regulator du har.

                              I modified brukes det oftest motorer mellom 6.5 til 3.5t.
                              I mod er det fritt fram og bruke det du har,man bruker den motoren man vil iforhold til
                              den farta man selv ønsker.
                              I superstock er det 10.5t eller høyere.
                              Last edited by Jørgensen; 1 September 2011, 21:13.
                              Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X