Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til klubbløp og NC2 touring/track/m-chassis 24-25. november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    55 førere totalt både lørdag å søndag nå begynner det å bli bra men fortsatt plass til mange fler
    påmelding her http://www.myrcm.ch

    Lørdag
    M-Chassi: 10 stk
    Mod:19 stk
    Stock:7 stk
    12er: 19 stk

    Søndag:
    M-Chassi: 9 stk
    Mod:19 stk
    Stock:9 stk
    12er: 18 stk
    Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
    BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
    Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
    -
    Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


    Comment


    • #17
      Kjempe bra dette
      Blir nok en bra helg med racing

      Dc

      Comment


      • #18
        Originally posted by EspenF View Post
        Nå nærmer det seg gjøvik og ser det er 45 påmeldte på lørdag og 48 på søndag klarer vi å få like mange som i sørcup 57 påmeldte
        http://www.sør-cup.no/paamelding/vinter1_12html.php
        Der var det tallet passert, og enda er det vel noen som ikke har fått ut fingen og meldt seg på enda også. Så detta blir bra!
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment


        • #19
          Hei.

          Lurte på om påmeldingsfristen var blitt endret? Skulle melde meg på i 1:12 begge dager, men påmeldingen ser ut til å være stengt (fant den i alle fall ikke på den vanlige plassen )
          Forstod det på innbydelsen som om fristen går ut førstkommende onsdag (tatt fra innbydelsen i første innlegg: "Påmeldingsfrist: Senest onsdag 21. November kl 24.00 2012".

          Mvh. Håkon T. N.

          Comment


          • #20
            Skal få ordnet opp i det så fort som mulig

            Dc

            Comment


            • #21
              Hei

              Jeg har klart å brekke beinet mitt, er det mulig å få fritak som billemper? vet man egentlig skal søke grenleder for touring, men vet ikke hvem jeg skal sende til når det gjelder touring Har veldig lyst til å kjøre sjø

              Comment


              • #22
                Jeg hadde et ødelagt kne på nm i sommer (og forsåvidt enda), ble da fritatt av stevneleder og dommer.
                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                Comment


                • #23
                  Jeg kan ikke se noen god grunn til at ikke dette skulle gå i orden, BSS, i verste fall (at dommer osv sier at du MÅ), så er det såvidt jeg vet mulig med erstatter (ihvertfall på klubbløp). Da tar du kontakt med en av oss som det står "CREW" på, og så fikser vi det der og da.

                  Du har rett og slett bare å melde deg på og møte opp for å få med deg en trivelig helg på Gjøvik med mye artig kjøring og juging om gamle resultater
                  Capt. Slow
                  Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                  Team GoSlow

                  Comment


                  • #24
                    Bare en liten info som det er greit om dere sprer videre:

                    Som de fleste andre steder, så blir det stoler med seter av tre, og som kjent så er det hverken særlig mykt. Jeg vil derfor anbefale de som ønsker å ta med seg en liten pute eller sitteunderlag. Vi er jo en gjeng hvor flere kjenner på gikta hvor godt vi kommer til å kjøre, så da kan det være greit å ha noe å sitte på så vi slipper å måtte varme opp skrotten i 15 minutter før hvert heat
                    Capt. Slow
                    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                    Team GoSlow

                    Comment


                    • #25
                      Gledelig lesning å våkne opp til på morran i dag.

                      Lørdag (61 førere)
                      M-chassis: 13
                      Modified: 23
                      Stock: 10
                      1:12: 21

                      Søndag (63 førere)
                      M-chassis: 12
                      Modified: 23
                      Stock: 12
                      1:12: 24

                      Då må vel være en stund siden sist det var så mange på en NC-runde? Flere nye navn siden forrige innesesong også. Det er lovende.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • #26
                        Ny bil ankom i posten i går, får skru som en gal i kveld og natt... Klart man stiller vi er 5 Trøndere som tar turen nedover for å dele på moroa..

                        Gleder meg allerede..
                        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                        Comment


                        • #27
                          Knall!!
                          Alltid artig med gale trøndere
                          Capt. Slow
                          Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                          Team GoSlow

                          Comment


                          • #28
                            Kult! Blir det C-finale på Helge denne gangen da tro?

                            (Disser mens jeg kan)

                            Originally posted by >Jonas< View Post
                            Gledelig lesning å våkne opp til på morran i dag.

                            Lørdag (61 førere)
                            M-chassis: 13
                            Modified: 23
                            Stock: 10
                            1:12: 21

                            Søndag (63 førere)
                            M-chassis: 12
                            Modified: 23
                            Stock: 12
                            1:12: 24

                            Då må vel være en stund siden sist det var så mange på en NC-runde? Flere nye navn siden forrige innesesong også. Det er lovende.
                            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                            Comment


                            • #29
                              Satser på B finale i Mod på lørdag, ny uprøvd XRAY med det oppsettet jeg skal benytte i Danmark etter nyår.. Eneste muligheten for å teste bilen på forhånd.

                              På søndag blir det Xti som ikke er bygget ferdig ennå, går for A finale der...

                              Interessant weekend..
                              No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                              XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                              www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Redback View Post
                                Ny bil ankom i posten i går, får skru som en gal i kveld og natt... Klart man stiller vi er 5 Trøndere som tar turen nedover for å dele på moroa..

                                Gleder meg allerede..
                                Del litt på moroa med meg da ....trenger nok litt oppmuntring lørdag etter et par timer søvn etter julebord fredag kveld, Goggen og jeg er på hjul lørdag morgen kl 06.00 eller der omkring ..... kan bli tøff den turen der ja

                                Ellers er XTI en toppers bil, selvom jeg var utrolig fornøyd med min gamle XL, misunner Thomas H. som kjøpte den av meg .....

                                Sees
                                Trygve Bull Freng/58
                                www.lmbk.no
                                XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X