Announcement

Collapse
No announcement yet.

MossRC inviterer til klubbløp og NC3 1/10 Touring, 1/12 Track og MChassis 9-10 feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Blir spennende å se hvordan det skal gå med 10 stk i finalene på banen deres. Kjenner jeg gruer meg litt....
    Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
    www.minicar-racing.no

    Comment


    • #17
      Hei alle sammen!

      Jeg skjønner at avgjørelsen er tatt i spørsmålet om antall biler i finalene og at dette ikke en noen diskusjon, men jeg velger å si min mening uansett : )

      Moss RC har en meget fin bane som det er helt nydelig å kjøre på. Lokalene egner seg godt til å avholde løp med fine mekkeplasser, kiosk og toaletter. Alt er på plass her.

      Så, når det kommer til antall biler i finalene: Det er ikke forsvarlig å kjøre 10 biler samtidig på denne banen. Resultatet vil bli mange påkjørsler og løpet vil bli ødelagt av dette. Skal vi virkelig la flaks uflaks avgjøre et Norgescupløp? (I Sverige kjører de 8 biler i heatene i Sverigecup innendørs)

      Hvis man er litt kreativ her så kan man få både pose og sekk. 6 biler i hver finale. 1-6 A-finale, 7-12 B-finale 13-18 C-finale osv. Når en omgang er kjørt så ser vi på tidene og setter ranking etter beste omgangstid. På denne måten får vi alle kjørt rettferdig racing. I teorien kan man vinne løpet fra B eller C- finale, men det er lite sannsynlig.

      Om regelboka sier noe annet.. Hvem bryr seg? Vi er 30 voksen menn som leker med biler her...

      Vi er så sirompa her i Norge: V-stil i skihopp? Nei, det ville ikke nordmennen ha. Skøyting i langrenn? Norge stemmer imot. haha

      Mine fem cent.

      Hilsen lars

      Comment


      • #18
        Kan man ikke dele A-finalen i 2 og kjøre superfinale etter opprykk ? ( feks 6 beste ) da vil jo alle som er kvalet i A finalen ha mulighet til og stå som vinner .
        Mine 5 cent
        + 40 med M-Chassis
        Roy Bråten

        Comment


        • #19
          Satser på å delta, og evt rekruttere fler Trøndere til å ta turen, men denne diskusjonen om det blir 10 eller ikke i heatene er avgjørende for noen ser det ut til.


          Hva blir det, 10 eller færre pr heat?

          Finn
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

          Comment


          • #20
            Oskartor svarte vel 10 stk, og ingen diskusjonstema.
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment


            • #21
              Takk, den er god jeg skal selge inn og promotere turen sørover for alt det er verdt her oppe....
              No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
              XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
              www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

              Comment


              • #22
                Originally posted by Redback View Post
                Satser på å delta, og evt rekruttere fler Trøndere til å ta turen, men denne diskusjonen om det blir 10 eller ikke i heatene er avgjørende for noen ser det ut til.


                Hva blir det, 10 eller færre pr heat?

                Finn
                Kval heat kan ha færre enn 10 stk
                finaler skal ha 10
                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                -Leder www.I
                HRC.no
                ]

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Redback View Post
                  Takk, den er god jeg skal selge inn og promotere turen sørover for alt det er verdt her oppe....
                  Forstår bekymringen med banestørrelsen til Moss RC. Men husk, det er ikke mange år siden (ca. 4 år tilbake ...) det ble arrangert på mindre/like liten bane som dette i NC-sammenheng. Vi har nok blitt litt bortskjemte med store hall-løp de siste årene. Moss RC har et flott anlegg, med en, tja... intim bane med en spennende, morsom lay-out.
                  Tror ikke Finn med trøndere og andre langveisfarende vil synes de har tatt turen forgjeves når helgen er over.

                  Sees i Moss til NC 3 ...
                  Trygve Bull Freng/58
                  www.lmbk.no
                  XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                    Forstår bekymringen med banestørrelsen til Moss RC. Men husk, det er ikke mange år siden (ca. 4 år tilbake ...) det ble arrangert på mindre/like liten bane som dette i NC-sammenheng. Vi har nok blitt litt bortskjemte med store hall-løp de siste årene. Moss RC har et flott anlegg, med en, tja... intim bane med en spennende, morsom lay-out.
                    Tror ikke Finn med trøndere og andre langveisfarende vil synes de har tatt turen forgjeves når helgen er over.

                    Sees i Moss til NC 3 ...
                    Den er god, vi trøndere er gode på å kjøre... eeehh.. intimt

                    Jeg kommer!

                    Mvh
                    Finn
                    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                    Comment


                    • #25
                      Trening på fredag? Klokka??
                      Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
                      www.minicar-racing.no

                      Comment


                      • #26
                        Hei Joakim,
                        I utgangspunktet åpner vi banen 17:00 for trening, men er mulig jeg fikser meg litt med jobben og åpner tidligere, men kommer plutselig tilbake til dette.
                        Oskar
                        Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
                        XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

                        Comment


                        • #27
                          Jokkiz, da må vi dra ved lunsjtider....
                          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                          Comment


                          • #28
                            Ser det er få påmeldt, litt bekymret for avlysning i og med at det er bestilt og beatlt flybilletter, leid bil og booket overnatting.
                            No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                            XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                            www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                            Comment


                            • #29
                              MossRC inviterer til klubbløp og NC3 1/10 Touring, 1/12 Track og MChassis 9-10 feb

                              Kom igjen nå folkens, meld dere på. Vi i MossRC lover en fartsfylt RC helg.
                              Ja, banen er mindre enn en håndballbane, men det er ikke noe mindre gøy å kjøre der likevel.
                              Vet det er flere som skal være med, ikke vent med å melde dere på.
                              Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
                              XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

                              Comment


                              • #30
                                Ingen vits i å vente lenger, så da var jaggu jeg påmeldt også. Gleder meg!
                                Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X