Announcement

Collapse
No announcement yet.

MossRC inviterer til klubbløp og NC3 1/10 Touring, 1/12 Track og MChassis 9-10 feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da har klubben klargjort lokalene til helgens løp og vi åpner banen fra klokken 17:00 i morgen og iallefall til 22:00.
    Sannsynligvis senere også.
    Det legges opp til høy trivselsfaktor og vår hovedsponsor åpner sitt aktivitetsrom for oss deler av kvelden så lenge
    formannen i klubben er til stede.
    Se bilder her: http://www.mossrc.no/foto-puls Vianett Raceway chillout room..

    Vi sees.

    Oskar
    Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
    XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

    Comment


    • #47
      Hei,

      Litt info fra klubben:
      http://www.mossrc.no/artikkel/599/NorgesCup!!!
      Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
      XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

      Comment


      • #48
        MossRC vil takke alle som kom på besøk til oss i helgen og kjørte klubbløp og NC!
        Vi håper dere alle hadde en fin helg, med tight racing !

        Det ble tatt MYE bilder og filmet masse. Følg med på denne artikkelen de nærmeste dagene så dukker de opp der etterhvert de blir bearbeidet.

        Benytter også anledningen til å gratulere vinnerne!

        Oskar
        Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
        XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

        Comment


        • #49
          Var i seng kl 0100 i natt, fortsatt noe ør i hodet etter helgens opplevelser. Tattere racing tror jeg aldri jeg har vært med på i min karriere innen R/C.

          Men moro var det, og vel verdt turen til Moss. Alltid hyggelig å treffe gamle venner, se og høre andres meninger og synspunkter ( vi er en gjeng særigner på godt og vondt ) og lære nye ting. Mitt aller første løp innen Modified med seriøse ambisjoner og rett utstyr, og til tross for trangt spor, ødela jeg ikke noe annet enn karosseriet en smule, tror heller jeg ikke var i veien for noen andre på ufint vis.


          Takk for meg, takk til Oskar for tett fighting og å ha skremt sjiten ut av meg på langsiden, takk til Kjell Gunnar og Roger for utrolig nyttige tips. Imponert over Magnus og kjøringen, en fornøyelse å se at hen kjører så bra. J

          eg kommer tilbake garantert, dette var gøy!

          p.s.
          Føler med deg Trygve, nå jeg løftet opp tolvern din og hele bakvogna hang etter motorledningene skjønner jeg du ble oppgitt! Ikke gi opp, du er en av mange grunner til at jeg gidder å overbevise meg selv om at jeg ikke er for gammel eller har urealistiske ambisjoner.
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

          Comment


          • #50
            Hei Finn, og takk for sist. Ja en helg med blandete følelser.
            Takk for oppløftende ord - og det heter vel noe slikt:
            I'll be back, stronger than ever.
            Trygve Bull Freng/58
            www.lmbk.no
            XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

            Comment


            • #51
              Var noen artige fighter, Finn! Men gleder meg til å kjøre NC/NM igjen. Føler jeg har noe å revansjere..
              Normalt ikke dårlig taper, men siste plass på hjemmebane vakke no høydare..
              Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
              XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

              Comment


              • #52
                And I will be back, older than ever... Sees på NM Trygve, da er det nye muligheter for oss begge..
                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                Comment


                • #53
                  Originally posted by oskartor View Post
                  Var noen artige fighter, Finn! Men gleder meg til å kjøre NC/NM igjen. Føler jeg har noe å revansjere..
                  Normalt ikke dårlig taper, men siste plass på hjemmebane vakke no høydare..
                  Du vant langsiden Oskar, med goood margin.
                  No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                  XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                  www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                  Comment


                  • #54
                    Takk til Moss RC for en flott gjennomført helg!

                    Takk til Finn! Det var nok ikke mange som viste større fremgang enn deg i løpet av helgen. Hvis jeg husker rett så kjørte du 2 runder mer i kvalifiseringen søndag enn du gjorde lørdag
                    Tamiya TRF511, Tamiya 417X, Team Associated B4.1
                    http://rc.myocard.net

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Redback View Post
                      Du vant langsiden Oskar, med goood margin.
                      Derfor det gikk som det gikk også..
                      Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
                      XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by KG View Post
                        Takk til Moss RC for en flott gjennomført helg!

                        Takk til Finn! Det var nok ikke mange som viste større fremgang enn deg i løpet av helgen. Hvis jeg husker rett så kjørte du 2 runder mer i kvalifiseringen søndag enn du gjorde lørdag
                        Det er jeg som skal takke for hjelpen, tipsene gav klare forbedrigner som igjen gav fler runder. Det er håp, får bare trene på å time gass/sving/brems
                        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                        Comment


                        • #57
                          Slenger meg på de andre her og takker for et glimrende gjennomført arrangement. Veldige trivelige folk og et kjempefint lokale, tydelig at det var lagt ned noen timer her.

                          Personlig kjørte jeg mitt beste løp hittil, og tross litt trangere bane enn vanlig kom jeg meg gjennom helga uten å kjøre i filler noe, så nok en personlig milepæl.

                          Tar gjerne turen tilbake, så satser på at Moss RC er å finne på terminlista neste sesong også. Og at Trygve, André og andre som ikke var like heldige nå fremdeles er å finne på startlistene da.
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • #58
                            Sitter og leser med stor glede at arrangementet ble vellykket, tolker det slik at det gikk greitt med 10 stk i finalene, trangt spor men rettferdig, Grattis til Moss for et vellykket arrangement

                            stå på
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • #59
                              Vel, hadde du sett hvordan det så ut. Så hadde du nok hatt en annen mening. Det er for trangt til å kjøre 10 stykker på denne banen. Dessverre... Reglementet må kunne bøyes for at klubbene som faktisk har et lokale kan arrangere et NorgesCup løp...

                              Originally posted by thaking View Post
                              Sitter og leser med stor glede at arrangementet ble vellykket, tolker det slik at det gikk greitt med 10 stk i finalene, trangt spor men rettferdig, Grattis til Moss for et vellykket arrangement

                              stå på
                              PS. På Lørdag delte vi antallet stock førere på 2 til finalene. Vi fikk dermed 2 finaler som var spennende, og alle gliste like mye!
                              Slik var det IKKE på Søndag...
                              Last edited by Thomaseh; 11 February 2013, 16:21.

                              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Thomaseh View Post
                                Vel, hadde du sett hvordan det så ut. Så hadde du nok hatt en annen mening. Det er for trangt til å kjøre 10 stykker på denne banen. Dessverre... Reglementet må kunne bøyes for at klubbene som faktisk har et lokale kan arrangere et NorgesCup løp...



                                PS. På Lørdag delte vi antallet stock førere på 2 til finalene. Vi fikk dermed 2 finaler som var spennende, og alle gliste like mye!
                                Slik var det IKKE på Søndag...
                                Henger meg på her, ikke et vondt ord om Moss som arrangør, de har gjort en kjempejobb for å arrangere dette løpet, men 10 stykker samtidig på banen når man er så få som deltar ( for både 12 og touring ) gir et enormt spenn i ferdigheter mellom beste og dårligste sjåfør, som igjen gjør at beste mann tar igjen dårligste hele tiden. Ingen får kjørt i sitt tempo, og man er i veien enten man vil eller ikke. Ikke alle er like flinke til å legge seg ut når en mye raskere kommer bakfra, utenfor idealsporet er det såpeglatt og det blir uunngåelig en konflikt. Ikke får de raskeste pushet og knivet, og de dårligste kjører med hjertet i halsen i frykt for å ødelegge for de som kjemper om pallen.
                                Ingen er bevisst i veien eller saboterer, men det blir feil med så mange samtidig på så trang bane med det tempoet som det kjøres i.

                                Slik opplevde jeg det, og til tross for denne meldingen så kommer jeg bankers tilbake...
                                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X