Tenkte at vi burde hatt en liten oversikt over karosserier også.
skal vi begynne med de det er å få lexan vinduer til?
Post det du veit, eller tror du veit, så skal jeg oppdatere første post fortløpende.
husk data som wb og offsett.
Disse får du Lexan vinduer til pr. 15/05-2012: Atomic: Corvette C5R, Ferrari 360 GTC, Ferrari 599XX, Ferrari F430, Honda HSV, Lexus SC430, Nissan GTR 500, Sauber Mercedes C-9 PN Racing: McLaren F1 GTR Long Tail, Aston Martin DB9, Mosler MT900, Porsche 911 GT1, LM Porsche 962C, LM Mazda 787B
Har bare tatt ut de som var forskjellige. Atomic og PN har flere like.
Porsche 911 GT1
WB 90mm
Offset. 1N/2W
Fordeler: Porsche.
Ulemper: smal foran og brei bak gjør at den har lett for å "suge" seg fast i vantet.
Annet: modifiseres lett til både 94 og 96mm WB.
Mosler 900
WB 98mm
Offset org: F2/ B3 (Mulig med 3.5/ 3.5)
Fordeler: brei og stabil. Veldig snill ved vantet
Ulemper:tung. Krever en del modding for å bli konkurransedyktig.
Ferrari 599
WB 98
Offset F2/ B2
Understyrt. Lettkjørt
Lett
GT-R 08
WB 98
Offset F2/ B2 (Funker med 3 bak)
Lett. Krenger ekstremt lite.
SC430
WB 94
Offset F1/ B2
Ekstremt lett. Nøytral. Knall på mindre baner og ved lavere grep
F430/ 360GTC
WB 94
Offset F1/B1
Mye vekt i nesa gir ekstremt med styring. Mest populære stock karosseri
HSV
WB 98
Offset F2/ B2
Mye styring, men roligere enn F430/ 360
Lett
350Z GT500
WB94
F2/ B2
Nøytral. Meget lettkjørt. Det beste 96mm karosseriet.
Audi R8
WB 98
F2(3)/B3
Raskt, lett og flexibelt. Mer nervøst enn mosler, men kanskje det raskeste karosseriet om dagen.
skal vi begynne med de det er å få lexan vinduer til?
Post det du veit, eller tror du veit, så skal jeg oppdatere første post fortløpende.
husk data som wb og offsett.
Disse får du Lexan vinduer til pr. 15/05-2012: Atomic: Corvette C5R, Ferrari 360 GTC, Ferrari 599XX, Ferrari F430, Honda HSV, Lexus SC430, Nissan GTR 500, Sauber Mercedes C-9 PN Racing: McLaren F1 GTR Long Tail, Aston Martin DB9, Mosler MT900, Porsche 911 GT1, LM Porsche 962C, LM Mazda 787B
Har bare tatt ut de som var forskjellige. Atomic og PN har flere like.
Porsche 911 GT1
WB 90mm
Offset. 1N/2W
Fordeler: Porsche.
Ulemper: smal foran og brei bak gjør at den har lett for å "suge" seg fast i vantet.
Annet: modifiseres lett til både 94 og 96mm WB.
Mosler 900
WB 98mm
Offset org: F2/ B3 (Mulig med 3.5/ 3.5)
Fordeler: brei og stabil. Veldig snill ved vantet
Ulemper:tung. Krever en del modding for å bli konkurransedyktig.
Ferrari 599
WB 98
Offset F2/ B2
Understyrt. Lettkjørt
Lett
GT-R 08
WB 98
Offset F2/ B2 (Funker med 3 bak)
Lett. Krenger ekstremt lite.
SC430
WB 94
Offset F1/ B2
Ekstremt lett. Nøytral. Knall på mindre baner og ved lavere grep
F430/ 360GTC
WB 94
Offset F1/B1
Mye vekt i nesa gir ekstremt med styring. Mest populære stock karosseri
HSV
WB 98
Offset F2/ B2
Mye styring, men roligere enn F430/ 360
Lett
350Z GT500
WB94
F2/ B2
Nøytral. Meget lettkjørt. Det beste 96mm karosseriet.
Audi R8
WB 98
F2(3)/B3
Raskt, lett og flexibelt. Mer nervøst enn mosler, men kanskje det raskeste karosseriet om dagen.
Comment