Onsdag 24. Dagen for store problemer for min del. Chassis knekt og bytta.
Store forstyrrelser utpå kvelden. Deretter reset av radio pga hengt software.
Omprogrammerte alt. Bytta motor en gang, to ganger, tre ganger. Fortsatt forstyrrelser. Bytta antenneledning. Fortsatt trøbbel. Bytta radio. Fortsatt trøbbel.
Nå bytter jeg kortet og håper på at problemet er borte.
Tommy og Ola kjørte mange 5 minuttere og et par 8 minuttere, og begynner virkelig å komme inn i det. Temperaturen stiger, og det er til tider hard ordkrig i tillegg til tette kamper på banen.
Utrolig morsomt å se på, og gøy å se at forbedringene kommer fortløpende.
Jeg endte opp med å kjøre et par 8 minuttere med nybygd Pan Car. Morsomt, men det går fortsatt tregere enn med GT-Mod.
kvelden ble startet med Stock biler på alle tre, og det var virkelig morsomt. Problemet er at GT-mod bilene går alt for fort etterpå.
Banerekord i stock ble satt flere ganger. Tommy først med 7.131. Deretter kom vi ned under 7, og endte med 6.715 som ny banerekord i Stock.
Store forstyrrelser utpå kvelden. Deretter reset av radio pga hengt software.
Omprogrammerte alt. Bytta motor en gang, to ganger, tre ganger. Fortsatt forstyrrelser. Bytta antenneledning. Fortsatt trøbbel. Bytta radio. Fortsatt trøbbel.
Nå bytter jeg kortet og håper på at problemet er borte.
Tommy og Ola kjørte mange 5 minuttere og et par 8 minuttere, og begynner virkelig å komme inn i det. Temperaturen stiger, og det er til tider hard ordkrig i tillegg til tette kamper på banen.
Utrolig morsomt å se på, og gøy å se at forbedringene kommer fortløpende.
Jeg endte opp med å kjøre et par 8 minuttere med nybygd Pan Car. Morsomt, men det går fortsatt tregere enn med GT-Mod.
kvelden ble startet med Stock biler på alle tre, og det var virkelig morsomt. Problemet er at GT-mod bilene går alt for fort etterpå.
Banerekord i stock ble satt flere ganger. Tommy først med 7.131. Deretter kom vi ned under 7, og endte med 6.715 som ny banerekord i Stock.
Comment