Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini-Z kjørekvelder

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • åhh.... Heldiggriser

    Dere er noen av de få grisene der nede som er heldige. De andre er vel strengt tatt ikke så heldige
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Avlsgrisen er nok blant de heldigste
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

      Comment


      • Blir det noe kjøring for oss vanlige dødelige, jeg mener Oslo gutta, snart? Det er en grunn til at vi henger så godt etter og det er fordi vi er utrente!
        living in the fast lane

        Comment


        • Vel, onsdag er fast kjørekveld. Bare å møte opp!
          Andre dager er det vel bare å høre med Rune eller Tommy. Dere veit jo hvor banen er.
          Husk cash, da det er en del fristelser der, og det er ille nok at jeg er sein med å gjøre opp for meg...

          Går det fort i dag, forresten?
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • Regner med jeg prøver å få tatt meg en tur på pigZ på søndag kveld. Noen som er hypp?
            5minuttere stock og mod?

            Edit: klarert med sjefene Jeg er klar på søndag kveld...
            Last edited by zabbe; 31 August 2013, 10:02.
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • Deilig kosekveld på pigZ.
              stock: 8.2xx
              DTM: 8.127!!!
              Mod: 7.451
              og ikke minst. En fantastisk velfungerende bilpark!
              klar for vintercupen nå!
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • Og ikke glem at tidene er satt på en helt ny layout som hittil viser seg å være godt over halvsekundet tregere enn de foregående.
                Mini-ZNorway.com
                Speedy PigZ Raceway

                Comment


                • Og minst halvsekundet morsommere
                  mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                  "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                  -
                  Röhrl

                  Comment


                  • Kjører du raskere med DTM enn med Stock?
                    Du har vel ikke vurdert noe annet enn den GT1'n vel....

                    Kult zabbegutt. Dette lover bra.
                    Mangler felger for å teste DTM'n min.
                    Men kanskje den 11. september?
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Kjørte først en batteripakke med stock. Så en haug med mod. Så en pakke til med stock og så 3-4 pakker dtm. Så det var nok mest fordi jeg lærte meg banen etterhvert.
                      men det er sinnsykt mye styring i Audien.
                      vil heller kjøre GT1 i stock med fullt felt iom at hun virkelig har vist seg å tåle juling har brukt samme karosseriet i rundt ett år nå!
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • å jeg tenkte ikke DTM i forhold til GT1'n.
                        Heller noe annet enn GT1.
                        Synes det er fett at du holder p GT1'n, men tror du har rett med tanke på antall runder ja.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • Sjekka nå. Hun ble født tidlig oktober i fjor. Så det er nesten ett år.
                          Inkludert harde kanter i Arendal, Harde kanter hos Even. Kaoshelg i Borrehallen. Hun har vært lånebil hos meg på kaoskveld for kidza og kompisene. Turen til finland og maaange tusen runder hos Rune og på Pigz. Har ikke engang mista en frontlykt!
                          Og det er jo heller ingen andre som tar seg så bra ut på bortre langside!

                          Kommer aldri til å bytte til ett annet stock karosseri
                          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                          -
                          Röhrl

                          Comment


                          • testet MiniDVR #16 i går med Wide linse.
                            Den banen var så humpete og dumpete at man så jo ikke noe spennende.
                            Skal se om jeg får testet hos Rune og da se hvordan den takler lyset og farten.

                            Siden vi bare var to som kjørte så var det bare for å teste om det gikk.
                            Tross alt satt jeg 19g på taket av Audi'n og det blei ganske tungt gitt. Gikk jo greit i stock da.

                            Click image for larger version

Name:	2013-09-09 17.59.55.jpg
Views:	1
Size:	26.1 KB
ID:	781814

                            banen vi kjørte på blei ikke så bra som jeg håpet. Vi fåe satse på at det forsvinner noen bord og at vi kan kjøre et litt fastere baneoppsett fremover.

                            Click image for larger version

Name:	2013-09-09 19.35.37.jpg
Views:	1
Size:	55.9 KB
ID:	781815
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • PigZ til onsdag? Jg kunne tenke meg å få til en tur.
                              Har snublet over ett kamera som filmer med 480b/s. Tenkte å sette opp det i enden av langstrekket f.eks. Kanskje det går ann å få analysert noe oppsett?
                              Har vi noe mulighet for ekstra belysning der? En diodelampe kanskje? med kontinuerlig belysning. Lystoffrør blinker ved slik høyhastighetsfilming.
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • Originally posted by zabbe View Post
                                PigZ til onsdag? Jg kunne tenke meg å få til en tur.
                                Har snublet over ett kamera som filmer med 480b/s. Tenkte å sette opp det i enden av langstrekket f.eks. Kanskje det går ann å få analysert noe oppsett?
                                Har vi noe mulighet for ekstra belysning der? En diodelampe kanskje? med kontinuerlig belysning. Lystoffrør blinker ved slik høyhastighetsfilming.
                                Kuuuult!
                                Veldig klar for videoanalyse!

                                Skal fikse lys. Har en diodespot på jobben som antakeligvis er kraftig nok til å lyse opp postgirobygget.
                                Mini-ZNorway.com
                                Speedy PigZ Raceway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X