Announcement

Collapse
No announcement yet.

A.R.S.E. Raceway sin vinterkjøring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    A.R.S.E. Raceway sin vinterkjøring

    Klart han skal prøve du kan jo plukke han opp eller jeg kan gjøre det. Holder ikke langt unna østre aker'n om jeg ikke tar helt feil.
    living in the fast lane

    Comment


    • #32
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Kan vi satse på å sette opp på lørdagen og kjøre på lørdag kveld og "hele" søndagen?
      Det er litt administrasjon av baner, så jeg vil gjerne ha litt tid på lørdagen til å sette opp alt.
      Så kan man kjøre hele dagen på søndagen.
      De som vil kan komme å hjelpe på lørdagen og kjøre på lørdag kveld.

      Da får jeg testet om Lap-Z til Cyber fungerer og renset banen.


      Eller høres det helt feil ut??
      Lørdag passer meg best. Er ferdig med "trener-jobben" og kan leke fra ca. kl.16 ->

      Sandstrand
      Geir Sand-Strand, 1968.

      Comment


      • #33
        Men på lørdagen blir det bare litt kveldskjøring?
        Kunne ikke du på søndagen da??


        Ser ut til at jeg setter i 70T på LM til Beachboy og meg. Slik at bilene er sånn nogenlunde kontrollerbare.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #34
          Lørdagen er det fritt frem, vi kjører så lenge vi orker.
          Søndag er ikke helt klar for mitt vedkommende men hvis ikke jeg kan komme kan adgang ordnes for andre for å si det slik
          living in the fast lane

          Comment


          • #35
            OT, Way OT: Har du prøvd å google "arse",eller er det litt av poenget med navnet på banen?
            Øivind
            Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

            Comment


            • #36
              Veldig OT og ja jeg kan litt engelsk....

              Pun intended.

              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #37
                Ser at jeg har ganske mye vedlikehold å gjøre før kjøringen kan starte.
                Dette blir en av de få mulighetene til å rense alt av banedeler på en gang.
                Samt jeg må hente banen vi har på jobb.
                Så Jeg kunne tenkt meg å starte på Fyrstikktorvet rett etter kl 12.
                Så trenger jeg 1 time til å hente alt på jobben.
                Ergo er jeg vel ikke klar for å sette sammen banen før ca kl 14.
                Så bruker man vel maks 1 time på å få satt sammen alt og dusjet den med litt vann.
                Støvesuging og dusing igjen, så støvesuging før man kan starte å teste litt.
                Ergo....tidligst prøvekjøring etter kl 17 på lørdag.

                Cyber, jeg trenger bare å bli sluppet inn med min del av banen først. Så har du en time "fri" før jeg trenger å bli sluppet inn igjen.

                Er det noen som kommer bare lørdag eller bare søndag? Eller kommer alle de begge dagene??

                Er det virkelig ingen andre som vil teste eller som vil kjøre litt?
                Bare å "melde" seg på og få kjørt litt. Dette kommer til å bli gøy.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #38
                  Jeg vet ikke om det hjelper så mye, men jeg regner med at jeg kan klare å plukke opp bane nr 2 ca 14.
                  Hvis du vil ha hele banen satt opp før du begynner støvsuging etc hjelper det ikke, men hvis du kan sette opp det du kan med din bane først og starte rengjøringen av den sparer man vel litt tid?
                  Jeg kommer begge dagene, lørdag fra ettermiddagen.

                  Comment


                  • #39
                    Jeg stresser ikke, men tenker jeg kjører min bane inn og så henter banen på jobb.
                    Slik at alt er samlet før jeg begynner.
                    Hadde vært kjekt med litt hjelp ja og ikke minst litt selskap.

                    Rune, jeg trenger noen deler altså før helga....DPS'r og de undergreiene forran, slik at alle bilene blir klare til kjøring.
                    Tror ikke jeg prioriterer å lakkere, hvis jeg ikke skal til TrondIH i morgen kveld da??
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by NoBrainer View Post
                      Tror ikke jeg prioriterer å lakkere, hvis jeg ikke skal til TrondIH i morgen kveld da??
                      Jeg er hjemme i morgen kveld, og har masse kaffe.
                      Last edited by Igor; 12 January 2013, 21:31.

                      Comment


                      • #41
                        Du får beskjed i løpet av dagen i morgen om jeg kommer. Blir uansett ikke før kl 19 hvis jeg kan komme.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by NoBrainer View Post
                          Ser ikke ut som at det er så mange.
                          Hvis WildTrial vil prøve så blir vi bare 6 mann.
                          Det er plass til flere.
                          Tar med bru jeg om det trengs.
                          Mini-ZNorway.com
                          Speedy PigZ Raceway

                          Comment


                          • #43
                            2 dager igjen !!
                            living in the fast lane

                            Comment


                            • #44
                              Har fotballtrening for 2003 13-15, men drar etter å ha vært hjemom med guttungen.
                              Må sannsynligvis på jobben og ta med koffert og sender, men bør kunne være på site ca kl 16.
                              Da er kan jeg hjelpe til med det som skal være. Søndag har jeg fått håndballkamp og sekretariat :-(
                              Men lørdag kl 16 -> er jeg klar for kjøring.
                              Kan sjekke opp litt muligheten for å hente banen på jobben fredag eller lørdag formiddag, så kunne jeg levert den kl 12 på fyrstikktorget (så rekker jeg hjem til kl 13 også). Da hadde du sluppet å kjøre å hente den Lasse. Kommer med tilbakemelding plutselig...

                              SandStrand
                              Geir Sand-Strand, 1968.

                              Comment


                              • #45
                                hihi

                                Venter i spenning
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X