Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vintercup 2013/ 2014 Speedy PigZ Raceway/ Mini-Z Norway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 - 4 tida.
    Ola har fått tegningen. Tipper han begynner å legge om med en gang han kommer.
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • Bra dere får bygget og kjørt inn banen før 19:30.
      Satser på å komme rett over kl 19. Vurderer om jeg skal være med på GT Mod. Kanskje det kun blir Stock i dag.
      Har med karosseriet til Eivind og programmeringsdingsbomsen som Ola skal låne.
      Rune hvis du husker det og det ikke er noe stress, kan du prøve å huske på den cd'n.
      Så får dere huske å levere karosserier dere vil ha malt i dag da. Slik at jeg kanskje kan ha dem klare til 12. mars.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Det var jaggu litt av en runde!
        stock er jo alltid dritkult, med tett kniving og kjempestraffer for å treffe vantet.
        Mye sinnsykt bra kjøring.

        Modified er jo alltid litt mer hektisk. Men den A-finalen i dag går nok inn i historiebøkene som tidenes styggeste!
        men morro var det
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • uffda. Høres ikke bra ut.
          Men det var skikkelig morro å kjøre stock i går.
          Mange som kjørte styggfort, selv om ikke jeg klarte å hevde meg.

          Må få brukt litt tid på modified bilen min slik at den fungerer ordentlig igjen.
          Kjipt å ikke få satt av tid til å skru den i orden igjen.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Hei!

            Her er link til resultatene og sammenlagt etter runde 6

            Last edited by olahal3; 15 February 2014, 13:16.

            Comment




            • Stem folkens. Lik gjerne alle, men layouten som legges er den som til slutt har flest "liker".

              Har i varierende grad forsøkt å lage layouter som kan innby til rene forbikjøringer og tette fighter uten masse bråstopp.
              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • Gruppe for banen istedenfor den teite sidetingen.
                Mini-ZNorway.com
                Speedy PigZ Raceway

                Comment


                • Formel 1!! mye fetere med noe som er HELT annereldes enn alt det andre som kjøres. Jeg stiller ihvertfall med bil på onsdag hvis det blir noe F1
                  sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                  Comment


                  • Er vel bare en gang vi har hatt nok biler til å kjøre supportklasse.
                    Alle supportklassene er også veldig forskjellige fra mod/stock. Kunne jo vært spennende å kjøre f1 sammen med LM. Vet ikke hvilken som har størst fartspotensiale, men det hadde jo vært morro å prøve...
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • det kan prøves god ide Lars martin
                      sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                      Comment


                      • Artig om det blir supportklasse denne gangen, og blanding er helt ok for min del.
                        Om det blir slik, så kan jeg gjerne dømme (hardt). F1 i kontakt med andre blir dyrt for F1 bilene.

                        Chris, Lasse og Ola har jo også F1 som funker. Om man hiver inn en LM eller to i mixen så blir det løp
                        Mini-ZNorway.com
                        Speedy PigZ Raceway

                        Comment


                        • jeg har også formel 1 nå og bestillte deler i stad.. mulig det kommer på onsdags morran og hvis jeg har det så har jeg også en konkurranse dyktig f1 bil
                          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                          Comment


                          • LM ene er jo ikke akkurat bombesikre de heller. Og med den kjørestilen man må legge opp til med så dårlig grep, så tror jeg det bør gå greit. Men her må nesten F1førerne si om det er greit.
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • Personlig ville jeg ha stilt med LM og ikke F1 i et mix løp.
                              F1 tåler masse de, men min F1 er ikke i nærheten av så rask som jeg har fått LM'n til å bli.
                              LM er smidigere inn og ut av svinger, kan godt hende jeg får F1 til å bli like bra, men ikke uten en masse testing først.
                              Det er noe jeg overhodet ikke rekker før onsdag.
                              Har jo ikke fått testet LM ordentlig en gang.
                              Har ikke råd til å teste så mye som dere andre her, så da blir det litt sånn.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • jeg stiller gjerne med F1 bil. men det er fordi jeg ikke har LM bil. Hadde jeg hatt LM bil så hadde jeg slvfølgelig stilt med det sammen med andre LM biler. Men å åpne for mix er kult syns jeg men hvis jeg blir den eneste F1 bilen som tusler rundt på banen så er det mulig jeg dropper det Setter grensa på minimum 2 F1 biler inkludert meg
                                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X