Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vintercup 2013/ 2014 Speedy PigZ Raceway/ Mini-Z Norway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nathan View Post
    Hvor er terminlista for denna cupen? Tar med bilen på torsdag om det er noe kjøring for tiden(?). Lenge sia sist!
    Pokker at du ikke kan komme innom idag da Stian. Cup ikveld
    Det kjøres fast onsdager, men også litt i helger og andre kvelder.
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • Er det greit for dere om jeg sitter å gleder meg kjempemaZZe nå, eller?
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • God morgen, Cowboyer!
        Det var, litt ehh,... av en kveld.
        Mye fantastisk kjøring! Og ganske mye fantastisk stygg kjøring.
        Vet ikke hva som gikk av oss i går, men det er jaggu bra det ikke møtte opp noen dommer. For da hadde vi blitt svartflagga hele hurven.
        bortsett fra Kjetil og Kjetil da
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • Begynner å våkne nå...
          tenkte på etterpå. Det blir nok kanskje en litt for stor fordel for de faste griZene, når det blir en utprøvd layout som i går.
          Jeg er overhodet ikke miZfornøyd. Og hadde nok en del fordel av det selv. Men de øverste plassene vil alltid gå til de lokale, sålenge det ikke er ny layout for kvelden. Og så lenge bilene dems holder
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • Enig i dette Zabbe, og derfor var planene i utgangspunktet å endre layout til hver cup-kveld.
            Vi kommer til å gjøre dette fremover, men denne gangen ble det ikke prioritert. Litt pga grep men mest pga tid (Jeg ble revidert av Nemko i flere dager til ende)

            Kjøringa igår var hard, alt for hard, og det skal vi gjøre forsøk på å endre på.
            I tillegg bidro mange av oss til å forskyve Ola's tidsplan slik at klokka nok ble litt for mye.

            Neste løp.
            • Førermøte skal avholdes. He skal det informeres om tidsplan, regler, bilpåkastere, og rett og slett oppfordre til å vise hensyn på banen.

            • Tidsplan spikres hardere.
            • To klasser med tre kval og tre finaler blir ekstremt intenst, og jeg vurderer 3 kval + 1 finale fremover. Har vel aldri vært så usosial som igår.


            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

            Comment


            • klarer ikke å tenke klart enda

              messed up..

              ser ikke helt poenget med så mange kval og finaler men, men...
              det virket som om startposisjonen ikke utgjorde noe særlig i finalen heller.

              koste meg porsche runden. kort og godt.
              Last edited by cybercowboy; 10 October 2013, 08:18.
              living in the fast lane

              Comment


              • Tid til å bygge om banen er vel ikke noe problem. Ola er jo på plass i 12-tia på cup-kvelder uansett
                Så nå skal du lissom kjøre bare 1 finale? Hvorfor gjorde vi ikke det i går? (tjihi)

                Er enig med deg i at 1 finale holder. Racing skal være litt flaks også. (men vi må kjøre A og B med bump-up, jeg kommer jo ikke til å kvale rett i A igjen
                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                -
                Röhrl

                Comment


                • Litt av poenget med dette opplegget er å forbedre oss selv for fremtidlige løp andre steder, og da er det nok lurt å legge seg på tilsvarende kval+finale. dvs 3 + 1.

                  3 A-finaler har vært en greie jeg har hatt lyst til å prøve, men tiden strekker nok rett og slett ikke til.

                  Kvalposisjon var ekstremt viktig i mod. Se på Ola som hver start fikk en halv runde forsprang.

                  En annen fordel jeg ser med å kjøre en finale er at man kan kjøre en tilleggsklasse i tillegg. Eventuelt en sprintfinale eller andre veien med 10 min finale som gir et antall poeng til cupen.

                  I tillegg kan vi være sosiale
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • For jeg hadde heller ikke særlig tid til å være sosial. Men det har jeg nok ikke om det bare er én 5minutter iløpet av en kveld heller. Føltes som jeg kom ut av bobla mi etter site finale i går

                    Jeg synes 3+1 i stock og mod, med én finale i en eller annen support, er tingen. Tenger ikke kval der heller egentlig.

                    Kval posisjon er kjempeviktig i stock også!
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • Vel, da får du legge det opp slik at det blir riktig i forhold til tidsskjemaet (les klokkeslett, det ble litt seint i går, for å si det pent) og sosialt samvær. Moro var det uansett da, det må nok alle si seg enig i.

                      Det beste, for min del, var å fange opp flyvende GT mod biler i enden av langstrekken, hihihihi.
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • Jeg nevnte for Rune i går å minske banen med 1 meter slik at man får plass til en person til å plukke opp biler midt på.
                        For det manglet virkelig i går.

                        Knekt t-plate på Porscha.
                        2 forstillinger som er altfor slarkete.
                        Stock bil som stikker av litt innimellom.
                        Servoer som egentlig burde byttes, altså drevene.

                        Så jeg har litt å gjøre. Men som zabbe har poengert noen ganger så er det bare kjøringa mi som må forbedres....

                        At de lokale får fordeler av lokal bane det får bare være synes jeg.
                        De har lokaler og kunnskaper og deler tilstedet mer eller mindre hver gang.
                        De andre får heller bare se hvordan og hvor mye man får kjørt ellers.

                        Synes 3+1 i mod og stock er greit.
                        Synes at support burde ha 1+1, slik at det er mulig å få kjørt seg inn litt i stilen.
                        Men om man skal ha support, det er en annen side av saken. Selv om det var knallgøy og vanskelig med Porsche Cup i går.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • Originally posted by NoBrainer View Post
                          Så jeg har litt å gjøre. Men som zabbe har poengert noen ganger så er det bare kjøringa mi som må forbedres....
                          Hehe.
                          Du må da vri og vrenge på alt også da. Kranglefanten
                          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                          -
                          Röhrl

                          Comment


                          • Her er to korte stemningsnuter fra i går. Håper ingen føler seg krenket





                            Q1, gruppe1 og Q2 gruppe2, tror jeg.
                            living in the fast lane

                            Comment


                            • Kult! Har du fler?
                              ser ut som Q2 og Q3, gruppe 2...
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • Originally posted by zabbe View Post
                                Kult! Har du fler?
                                ser ut som Q2 og Q3, gruppe 2...

                                Da må det bli Q1 og Q2, gruppe 2. Filmet ikke Q3.
                                Har ikke flere dessverre.
                                living in the fast lane

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X