Announcement

Collapse
No announcement yet.

traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traxxas summit

    Kjøpte traxxas summit igår, nå virker ikke servoen som skifter mellom gira.
    noen som vet årsaken.

  • #2
    Defekt servo? Ny eller brukt bil?
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #3
      de har en tendes til å stå å 'summe' etter skift mellom diff sperre, og/eller høy lavgir. altså at de står ,ed press på. Det er viktig å justere lenkearmen/utslagene så de ikke står å presser på.jeg har vært slapp med det selv, og har brent 2 stykker av de små. Dyre er de også..
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • #4
        Ny bil(Rino)

        Comment


        • #5
          Prøvd og koble den servoen på en av dem andre kanalane og se om den virker da?
          Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
          www.rc-utstyr.no

          Comment


          • #6
            om du har kjøpt i nærheten ville eg tatt den med til butikken å fått ny servo...
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Kan du bruke denne motoren, http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...or_2350KV.html
              men fremdeles bruke den regulatoren som følger med i summiten.

              Comment


              • #8
                Man kan bruke forskjellig motor og esc, men om det blir bra er en annem sak. Tror egentlig uten at jeg skal si noe forsikkert at summiten er bra nok som den er ut i fra esken med tanke på at det er en crawler!
                Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

                -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

                Comment


                • #9
                  Reggen i sunmmit e for børstemotor, so du kan ikkje bruke den motoren.
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #10
                    Nei, det kan du ikke.
                    Regulatoren som orginalt følger med Suummiten er en børste regulator. Den motoren du linker til er børsteløs.
                    Du må ha en ny ESC. Siden den motoren du linka til har sensoroppsett ville jeg kjøpt en esc med sensorstøtte.
                    Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                    http://www.youtube.com/animatorsimen

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X