Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rino's Traxxas summit, gammel bil blir som ny.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Regner med at alle summit/revo eiere kjenner igjen det at lageret ikke sklir helt inn?
    Click image for larger version

Name:	IMG_0843.jpg
Views:	1
Size:	68.9 KB
ID:	781709

    Ikke gjort noe annet en litt smergel papir og pusset dem slik at lageret sklir lett inn.
    Click image for larger version

Name:	IMG_0844.jpg
Views:	1
Size:	51.9 KB
ID:	781710

    Hvis noen har lest første post så leste dere at jeg kjøpte bilen med defekt motor, prøvde for første gang og kjøre den inn i vann.
    Er vel blanda meninger om det men jeg innbilder meg at dette er den sprekeste summiten jeg har hatt av 4 stk.
    Click image for larger version

Name:	IMG_0854.jpg
Views:	1
Size:	54.5 KB
ID:	781711

    Slik lå den i ca 40 min og gikk, hadde ikke noe annet en 2s lipo og kjøre den inn med.
    begynnte med litt sakte fart og økte den etter hvert, på slutten så var det ca halv gass tenker jeg.

    Da legger jeg inn siste bilde av bilen ferdig, gjenstår dekk og litt andre små ting bare.
    Click image for larger version

Name:	IMG_0855.jpg
Views:	1
Size:	52.0 KB
ID:	781712

    Bilen er helt orginal uten om lys på taket.
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #17
      Om ikke bilen ble helt som ny så ble det hvertfall en knall bra brukt bil. kanskje ikke så billig men en stor del av hobbyen for mitt vedkommende er og gjøre slike ting som dette.
      Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
      www.rc-utstyr.no

      Comment


      • #18
        Delene som er brukt kommer fra avid bearings, towerhobbies og Rcdeler.com

        Har lagt inn bud på en annen summit nå, den er så stygg at den får denne til og se ny ut da jeg kjøpte den.
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • #19
          herlig, bra saker.

          motoren, ny , eller fikk du sviva liv i den gml ?
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment


          • #20
            Den gammle var full av fin sand type trand sand, summit tåler det meste men sand tålte den vist ikke.

            Så ble ny motor.
            Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
            www.rc-utstyr.no

            Comment


            • #21
              har du prøvd dewalt i summiten noen gang? Hvor plukka du opp motor hen ?
              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

              Comment


              • #22
                Aldri prøvd noe annet en orginal motoren, motoren plukka jeg opp på http://www.rcdeler.com
                Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                www.rc-utstyr.no

                Comment


                • #23
                  Har en kompis som hadde 2x Kershaw 600 motorer i sin Summit. Det ødela 3 differ, spur og noen drivaksler. Han satte i metallspur.

                  Det gir deg mer bånndrag enn du trenger og så bruker det mer batteri enn org motor.
                  Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                  http://www.youtube.com/animatorsimen

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X