Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er forskjellen på dem forskjellige offroad bilene?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kult Ja den ser gjennomtenkt og veldig solid ut.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Corvinus View Post
      Mens man er inne på SC ser Tekno sin SCT410 ganske rå ut. 1/8 hardware i 1/10 forpakning. Noen som har den?
      Blir mest trolig en slik på meg til neste sesong da jeg er gått lei av å 'race-bygge' Slash til å bli bra.
      Når det er sagt så er Slashen jeg har en utrolig mye bil for pengene til de som starter opp med hobbyen, eller skal bare ha en bil de bruker en gang i blant.

      Når det er sagt så er jeg pinlig nøye på at alt skal virke på banen og dermed setter Slashen seg noe tilbake med sin konstruksjon. (Mangel på 'buggy-plate' og generell utforming for ren banekjøring etc.)

      Nå fungerer Slashen min rimelig bra på banen vi har, men det er ikke verdt det jeg har lagt ned i å få bilen til dette nivået. For de som ikke er spesielt interessert (smågal?) i å få frem det beste ut av en bil som ligger midt på treet på ytelse.

      Når jeg så Tekno SC'en ble jeg ihvertfall solgt med en gang og dette skal bli en artig bil å bygge i vinter med de andre prosjektene jeg har på gang

      @Corvinus: Om du anskaffer deg en Tekno SC, så får du poste ut noen byggebilder og noen ord om hvordan det går
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X