Hei. Lurer litt på dette med å kjøre 3s og det medfølgende ekstra større 17t drevet på traxxas stampede/slash vxl bilene.
Brodern har kjørt sin nye stampede med 3s et par ganger og hver gang har det knekt en del på bakakselen.
Jeg har en helt orginal bil som kjøres på 2s og den har aldri hatt noe som helst problemer så det er tydelig at 3s batteriet gjør slik at ting revner.
Hvis han da bytter ut bakakslene med metall deler, vil den da holde eller vil problemene bare forflytte seg?
Det jeg også lurer på er om en ut av eske bil kan gå på 2s lipo sammen med det 17t drevet uten at ting slites mere enn normalt?
Det sitter ferdig montert et 11t drev ut av esken. Med 17 drevet så øker bilen med ca 15-20km.
Vurderer å kjøre med 2s og 17 drev da 3s blir utelukket før jeg får forsterket bakakselen.
Pro line gatehjul gjør så bilen får skikkelig feste å tar wheelie bare ved å gi full gass, leiter dette på plastakslingene eller har det ingen betydning?
Brodern har kjørt sin nye stampede med 3s et par ganger og hver gang har det knekt en del på bakakselen.
Jeg har en helt orginal bil som kjøres på 2s og den har aldri hatt noe som helst problemer så det er tydelig at 3s batteriet gjør slik at ting revner.
Hvis han da bytter ut bakakslene med metall deler, vil den da holde eller vil problemene bare forflytte seg?
Det jeg også lurer på er om en ut av eske bil kan gå på 2s lipo sammen med det 17t drevet uten at ting slites mere enn normalt?
Det sitter ferdig montert et 11t drev ut av esken. Med 17 drevet så øker bilen med ca 15-20km.
Vurderer å kjøre med 2s og 17 drev da 3s blir utelukket før jeg får forsterket bakakselen.
Pro line gatehjul gjør så bilen får skikkelig feste å tar wheelie bare ved å gi full gass, leiter dette på plastakslingene eller har det ingen betydning?
Comment