Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 3 - Kodal 1:10 Off Road

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Razer View Post
    Da er jeg bare noen tastetrykk fra å melde meg av... I dette været med dårlig råd og lite deltagere, så er ikke lysten stor...
    Nei, gi deg da mann. Du tar turen!

Tror været lysner opp litt nå...

Comment

Det blir knallvær i Kodal i morgen Martin, klart du skal kjøre! Vi ses på plass i morgen tidlig
      Roy Gjemble, 1974
      Racing: TLR 22 & Team Durango DEX410
      Gear: Ko Propo, Savöx, Hobbywing, Rudebits, Darkside Designs

Comment

Originally posted by dahomie View Post
        Det blir knallvær i Kodal i morgen Martin, klart du skal kjøre! Vi ses på plass i morgen tidlig
        Greit, er på vei
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

Comment

Hei

Har vært på banen i dag og gjort alt klart, det ser ut til og bli knallforhold på banen ikke støvete og ikke vått, knallhard leire uten humpler, så hjertelig velkommen.
          Ken Skalleberg

Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

Comment

Det høres supert ut Ken, jeg landa akkurat i Tønsberg og setter kursen videre mot Kodal i morgen tidlig
            Roy Gjemble, 1974

Comment

Originally posted by Razer View Post
              Greit, er på vei
              Sjuke ting Martin!!! Godt at du er på vei! Hadde blitt relativt skuffet om du ikke hadde kommet! Er det noen som burde holdt seg hjemme så er det meg... Klarte å tryne på krykkene i regnværet på noen flotte glatte fliser, så da røk visst den sena bak igjen... Så da blir det ny flott operasjon til uken....

Gleder meg til imorgen! Sjuke ting!
              www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

Comment

Takk til Kodal RC og till alle som deltok under helgas Norgescuprunde i Kodal!
                Banen er utfordrende, men skikkelig moro når man får litt grep på hoppinga og vet hvor man skal/kan hoppe og hvor man må/bør la være
                I midt-motor 2wd fungerte Bow-Tie finfint. Jeg kom aldri så langt at jeg fikk testa Hole Shot, kjørte på det samme paret Bow-Tie hele dagn og har masse masse dekk igjen
                I 4wd'n kjørte jeg Bow-Tie da det var bløtt på morgenen, men til 2. kvalomgang ble det Hole Shot 2.0 og det samme paret fikk sitte på bilen resten av dagen. Også her har jeg masse dekk igjen.

Men nå ser vi framover og vi gleder oss enormt til å være verter for Finalen i Norgescupen 2010 her oppe i Innherred. Velkommen skal dere være alle sammen 14.-15. August (åpent for trening hele Fredag 13.)!!
                Jeg fikk svart på en del ting nå i helga, men for alle som har spørsmål eller trenger hjelp med noe i forbindelse med NC-finalen, spør i vei i den egne tråden, vi lover å stille opp alt det vi kan for at helga i Trøndelag skal bli en minnerik og positiv opplevelse for alle! Overnatting, grillkveld, kveldskjøring i flomlys og fantastisk sensommervær. Dette blir moro!

Mvh
                Roy
                Roy Gjemble, 1974

Comment

Originally posted by dahomie View Post
                  Takk til Kodal RC og till alle som deltok under helgas Norgescuprunde i Kodal!
                  Banen er utfordrende, men skikkelig moro når man får litt grep på hoppinga og vet hvor man skal/kan hoppe og hvor man må/bør la være
                  I midt-motor 2wd fungerte Bow-Tie finfint. Jeg kom aldri så langt at jeg fikk testa Hole Shot, kjørte på det samme paret Bow-Tie hele dagn og har masse masse dekk igjen
                  I 4wd'n kjørte jeg Bow-Tie da det var bløtt på morgenen, men til 2. kvalomgang ble det Hole Shot 2.0 og det samme paret fikk sitte på bilen resten av dagen. Også her har jeg masse dekk igjen.

Men nå ser vi framover og vi gleder oss enormt til å være verter for Finalen i Norgescupen 2010 her oppe i Innherred. Velkommen skal dere være alle sammen 14.-15. August (åpent for trening hele Fredag 13.)!!
                  Jeg fikk svart på en del ting nå i helga, men for alle som har spørsmål eller trenger hjelp med noe i forbindelse med NC-finalen, spør i vei i den egne tråden, vi lover å stille opp alt det vi kan for at helga i Trøndelag skal bli en minnerik og positiv opplevelse for alle! Overnatting, grillkveld, kveldskjøring i flomlys og fantastisk sensommervær. Dette blir moro!

Mvh
                  Roy
                  Tviler ikke på det Roy! Gleder meg voldsomt Grattis med storeslem i Kodal forresten, du blir nok vond å legge bak seg på hjemmebane tenker jeg he he

mvh Magne
                  www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

Comment

Takk for det Magne.
                    Det der med hjemmebane vet jeg ikke. Ikke i år i hvert fall Vi skal teste hoppene med biler, men ellers er det full prioritet på å få ALT klart til NC-helga, og vi har dessuten et lokalt marked nå til helga vi stiller opp på for rekrutteringa og økonomien sin del.
                    Så jeg er overbevist om at det blir morsom og tett racing på veldig like vilkår når vi kommer til løpet

Mvh
                    Roy

Originally posted by mustitRC View Post
                    Tviler ikke på det Roy! Gleder meg voldsomt Grattis med storeslem i Kodal forresten, du blir nok vond å legge bak seg på hjemmebane tenker jeg he he

mvh Magne
                    Roy Gjemble, 1974

Comment

Takk til Kodal

Glemte jo å takke for arrangementet! Håper det blir en NC runde hos Dere neste år også, jeg synes banen var kjempekul å kjøre 1/10 buggy på, så satser vi på at det blir litt flere førere som tar sjansen på å komme så blir det enda kulere!!! Men uansett jeg synes Dere gjorde en fin innsats utifra forholdene som var

Magne

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Mortenporten.
                      Working...
                      X