Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy 1/18 Stadium truck frå Hobbyking.com. Noe å statse på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by rcTom View Post
    Nei, det har ikke kommet enda Alt er bestillt og betalt,
    men hører ikke noe fra de, så jeg får gå på chatte`n der
    i morra å se hva jeg får til svar....

    De sa ca 3 uker før de hadde deler på lager, sist jeg prata
    med de der.... Det er jo godt over 1 uke siden... snart 2....

    Kjipt å ikke få de delene... Bare jeg får de, trenger jeg ikke
    å bekymre meg for å trenge deler på LENGE hehe....
    Ok Ja, dei har brukt MYE tid i det siste på å sende pakker.... Eg også har bestilt en stor pakke deler Bestående av 10pk bærearmer forran, 4pk bak, 5pk hubber, 5pk steering block, spur, og MYE dekk Dette blir bra
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #77
      Ja, jeg har bestillt MYE defra nå, så bare det kommer nå,
      så blir detta dritbra Ser de har fått alu bærebruer også
      til disse bilene jeg har, så det smelles vel inn en bestilling
      til ganske snart hehe...
      Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
      Driver in Team Push And Tow

      Comment


      • #78
        Originally posted by rcTom View Post
        Ja, jeg har bestillt MYE defra nå, så bare det kommer nå,
        så blir detta dritbra Ser de har fått alu bærebruer også
        til disse bilene jeg har, så det smelles vel inn en bestilling
        til ganske snart hehe...

        Hehe, ja, såg det. Det som er det kule, er at vi er her på vestlandet mest sansynlig starter løp med disse bilene, avhengig av at interessen er stor nok da Eg kommer ihvertfal til å lage med en liten bane over hele garasjen, med teppe som underlag, så da får eg med ein liten bane til å trene på
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #79
          Er nok ingen dum idè hehe Artig når man har bane å
          disponere etter eget ønske Hadde det sånn før, at
          jeg hadde egen trailbane til scalabiler, men er ikke så
          lett når en flytter til en by :/ Skal til skogs igjen jeg hehe

          Får bestille inn masse deler, kanskje ett par biler til, å bare
          kjøre til krampa tar meg
          Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
          Driver in Team Push And Tow

          Comment


          • #80
            Da var bilen min i hus og Bestilte med 4 batteri, så eg gleder meg til å bruke litt av helgen på å testet den skikkelig, og få kjørt litt Bilen ser veldig bra ut faktisk. Kommer ypppdate med hvor hvordan denne bilen var God helg folkens
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #81
              Som sagt, idag kom det bil til meg Etter å ha kjørt noen batteri på den, kan eg ikke si annet enn at eg er fornøyd med bilen så langt Bilen kom rtr, man trengte kun sender og batteri, og til 50 dollar, så tror eg man skal lete lenge etter ein bil til den prisen Bilen er veldig billig bygget, med foreksempel dempere uten olje, og dekk uten noe særlig innlegg. Men til tross for dette, funket demperene faktisk veldig greit, samt at dekkene satt ganske greit overalt. Både på snø, bar asfalt og grus satt bilen rimelig bra. Bilen har delvis lukket spur/tannhjul, noe som er meget positivt for å holde stein unna spuret

              Så blir det spennende å se hvordan bilen holder etterhvert som den blir brukt. Ute når eg kjøper er temereaturen rundt 0 grader, slik at da blir plastikken enda sprøere, men eg har snart fult dele-lager til denne bilen, så det skal gå fint. Som også tidligere nevnt, Vi kommer mest sannsynlig til å starte løp med disse bilene, inne på teppe, med transponder og greier, så eg kommer nok til å legge ut ein video av det

              Kjøretid: med eit 2s 20C 780mah, så var faktisk kjøretiden bedre enn forventet. 20 minutter kunne eg kjøre med full gass nesten hele tiden.
              Last edited by andjoh; 27 January 2012, 17:52.
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #82
                ny bil... etterligning av traxxas ken block?http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...e_Edition.html
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #83
                  Originally posted by carish View Post
                  ny bil... etterligning av traxxas ken block?http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...e_Edition.html
                  Ja, virker sånn Spennende bil, til en bra pris Kjøp den du
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #84
                    hehe...nope...litt for smått syns eg.. ville nok heller kjøpt desert buggyen...
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by carish View Post
                      hehe...nope...litt for smått syns eg.. ville nok heller kjøpt desert buggyen...
                      Hehe, ja, ser den Eg ble overasket over hvor kjekt det faktisk var å kjøre 1/18 Deserten ser konge ut den også, men har hørt at plastikken var så som så....
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment


                      • #86
                        blir nok ingen av delane me det første...kjekt å køyre,men ikkje kjekt å skru på,alt e so smått..blir vel elektronikk i durangoen,etterfølgt av el konvertering av en hyper 7 som blir det første..
                        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by carish View Post
                          blir nok ingen av delane me det første...kjekt å køyre,men ikkje kjekt å skru på,alt e so smått..blir vel elektronikk i durangoen,etterfølgt av el konvertering av en hyper 7 som blir det første..
                          Ja, smak og behag Men eg holder meg helst til 1/10 eller 1/8 eg og
                          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                          Comment


                          • #88
                            jepp...og litt 1/5.. men har no litt smått og,savage xss og xray m18pro..losi mini crawler pro..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X