Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekkvalg-konklusjoner etter første året 1/10 buggy på kunstgress på Hvervenbukta ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg sverger til Proline Closed cell. Etter et par pakker blir de litt mykere, men så holder de seg konsekvente LENGE! De røde Core-RC innleggene har jeg brukt en del foran, men som bakinnlegg er de litt harde, og fyller ikke dekket helt.

Aka-innleggene virker som de er litt temperaturfølsomme, Eirik Andreassen hadde med seg et sett på NM som virket hardt om morran, og mykt med en gang temperaturen steg, altså brått litt rare, inkonsekvente innlegg med mindre det er midt på sommern:P
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

Comment

Takk for førstehånds-svar / erfaring er jo best

Spurte igår kveld på amain-live-support. De rangerte nemlig slik, fra mykest til hardest, pussig :
      -Core RC røde,
      -AKA røde closed cell,
      -Proline Closed Cell,
      -Jconcepts closed cell firm.

Hvis man ikke skal sverge til Proline Closed Cell i våtføre blå-dekkene også, så blir det da Schumacher Tubby foam medium,
      for de er vel mykere enn alle oppregnete ovenfor ?

Nå smelter all snøen på banen gutter

Comment

Jeg kjører stort sett de standard Jconcepts innleggene over alt egentlig. Funker bra på kunstgress, spesielt hvis det er litt ugjevnt da de absorberer humper bedre. Har testet litt forskjellig og merker stort sett ikke forskjell siden grepet er såpass høyt.

Men som regel funker det bra så lenge man har samme, eller noe i nærheten, foran og bak. Kjører du med f eks harde innlegg foran og myke bak kan bilen fort bli veldig uforutsigbar.

Tubby-innleggene funker også veldig bra, men er flisespikkeri for min del å sammenligne de med f eks standard Jconcepts.
        Team Smallsize

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Mortenporten.
        Working...
        X