Jeg starta med denne hobbyen for 3 uker siden, da jeg kjøpte meg en HPI Truggy Flux. Jeg må si jeg angrer litt, ettersom nesten alle jeg ser på banen i hvervenbukta bruker buggy. Så kommer jeg med en Truggy som er 2x større enn alle tross at den er 1:8 ?
Et annet problem er også at den lander så sinnsykt hardt på de største hoppa, den er jo hakket stor og tung for å lande på det harde underlaget, samt at jeg er nybegynner i tillegg så jeg lander jo ikke perfekt hele tia.
Så nå skal jeg kjøpe meg en buggy, jeg vil gå for elektro.
Jeg har fått tak i deler veldig lett fra mikronor og mustit til min HPI.
Så jeg tenkte kanskje på en HPI Vorza Flux til kjøring på bane. Men har også hørt at dette er en litt tyngre buggy som kan brukes til bashing også.
Har sett at Mugen skal være noe av det heftigste? Fant ingen som solgte det på google i norge, er det vanskelig å finne deler osv?
Liten vits å sitte med 'det beste' om det tar 1-3 uker å skaffe en liten del.
Tips ville vært supert.
Er mest interessert i å kjøpe NYTT ikke brukt. Helst ikke byggesett heller.....Men mugen selges ikke rtr?
Det som er viktig for meg er å ha en bil som tåler en del, samt lett å få deler til, som skal brukes mest på banen i hvervenbukta.
Et annet problem er også at den lander så sinnsykt hardt på de største hoppa, den er jo hakket stor og tung for å lande på det harde underlaget, samt at jeg er nybegynner i tillegg så jeg lander jo ikke perfekt hele tia.
Så nå skal jeg kjøpe meg en buggy, jeg vil gå for elektro.
Jeg har fått tak i deler veldig lett fra mikronor og mustit til min HPI.
Så jeg tenkte kanskje på en HPI Vorza Flux til kjøring på bane. Men har også hørt at dette er en litt tyngre buggy som kan brukes til bashing også.
Har sett at Mugen skal være noe av det heftigste? Fant ingen som solgte det på google i norge, er det vanskelig å finne deler osv?
Liten vits å sitte med 'det beste' om det tar 1-3 uker å skaffe en liten del.
Tips ville vært supert.
Er mest interessert i å kjøpe NYTT ikke brukt. Helst ikke byggesett heller.....Men mugen selges ikke rtr?
Det som er viktig for meg er å ha en bil som tåler en del, samt lett å få deler til, som skal brukes mest på banen i hvervenbukta.

Comment