Jeg vurderer å bygge om min B4.1 med C4.1 conversion kit. Men det er relativt stivt priset. Dessuten er reserve-delene også nokså kostbare, og ikke tilgjengelig fra de store nett-butikkene jeg ellers handler. Jeg har ikke kjørt midt-motor 2WD før. Så jeg aner egentlig ikke hva som venter meg. Hører det skal egne seg bedre på kunstgress. Men jeg er redd jeg bare vil finne meg selv 2000,- fattigere, og ikke nevneverdig raskere rundt banen? Kanskje like greit å kjøpe en annen midt-motorisert bil, slik som DEX210? Fordelen med C4.1 ville vært at jeg har mye Ass-deler fra før.
Jeg hører også snakk om at chassis-plata har en tendens til å bøye seg lett. Noen som har kjennskap til det? Hjelper det med carbon-brace'ne man kan kjøpe som option? Litt av poenget med alu-chassis for meg må jo være at det tåler litt mer enn standard B4.
Jeg hører også snakk om at chassis-plata har en tendens til å bøye seg lett. Noen som har kjennskap til det? Hjelper det med carbon-brace'ne man kan kjøpe som option? Litt av poenget med alu-chassis for meg må jo være at det tåler litt mer enn standard B4.

Da har jeg også ekstra drev-diff liggende; noe jeg måtte kjøpt ekstra til DEX210. Skulle jeg startet fra scratch, så ville saken vært enklere. Da ville nok valget falt på TLR22 eller DEX210. Men som du sier i starten KG, så har jeg som nokså fersk antakelig nok å jobbe med på en B4.1 en stund ennå.
Comment