Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bergans E-revo prosjekt:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bergans E-revo prosjekt:)

Hei hå tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd jeg nå:O har hat e-revo siden begynelsen av januar og kjørt stock hele tiden noe som går nok så greit men nå skal det oppgraderes litt her og der. På tirsdag bestilte jeg meg en Novak Hv Pro 4,5 turn fra www.modellers.com og wheelie bar, singel motor mount+ cover fra www.elefun.no som en start var også på clasern å kjøpte meg LED lys får å piffe opp litt så her kommer jeg til å vise det jeg gjør og tar gjerne mot komentarer og tips om deler og andre ting underveis håper folk like tråden å vil se bilder og andre ting fra min e-revo kommer en del bilder i morgen av ting som jeg alt har gjort

Takk får alle svar og komentarer som kommer underveis
    |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

Den er dritfet

Gleder meg til det kommer mer :O

Kjøpte du ledd-lys på clash ohlson??
    Kunne tenkt meg noe til tc3 og rc18
    sigpic

Comment

I dag kom Novak HV 4,5t PRO så i dag blir det montering av den og det andre jeg har her

Comment

Her er det noen bilder av karosseriet med LED
        Attached Files

Comment

et tips! Kjøp deg 2-3 slike 2Watts LED hodelykter på clas eller no slikt, og lodd ut LED`ene og bruk dem istedenfor!

Sinnsykt sterkt og klart lys
          Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
          Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
          TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Originally posted by djegga View Post
            et tips! Kjøp deg 2-3 slike 2Watts LED hodelykter på clas eller no slikt, og lodd ut LED`ene og bruk dem istedenfor!

Sinnsykt sterkt og klart lys
            Ok, hva er prisen per stykke?
            Og når jeg har tatt ut, hvor lodder jeg på? Kan jo lodde på der jeg har vifta, så jeg kan velge om det skal være på eller av
            sigpic

Comment

her er det noen bilder mangler bare å få satt på pinion og spur men det må jeg bestile fordi det jeg hadde hadde får mange T
              Attached Files

Comment

Originally posted by TDrifter View Post
                her er det noen bilder mangler bare å få satt på pinion og spur men det må jeg bestile fordi det jeg hadde hadde får mange T
                omg pro
                sigpic

Comment

Trenger hjelp av noen med litt mer peil en meg nå:P har jo som sagt før novak hv 4,5 pro og jeg har en hitch agressor fm radio den "billigst" fm utgaven ikke med noe lcd eller noe sånt også når jeg da skulle sitte å ruse litt får første gangen, så gikk jo bare motoren prøve å skru ned på den thorttle tingen også gikk den fortsatt selvom jeg satt den helt ned er det noe jeg kan gjøre noen som har denne motoren som kan hjelpe meg ta kontakt helst via msn mye bedre der tommy_bergan94@hotmail.com håper noen kan hjelpe

Comment

Trenger hjelp av noen med litt mer peil en meg nå:P har jo som sagt før novak hv 4,5 pro og jeg har en hitch agressor fm radio den "billigst" fm utgaven ikke med noe lcd eller noe sånt også når jeg da skulle sitte å ruse litt får første gangen, så gikk jo bare motoren prøve å skru ned på den thorttle tingen også gikk den fortsatt selvom jeg satt den helt ned er det noe jeg kan gjøre noen som har denne motoren som kan hjelpe meg ta kontakt helst via msn mye bedre der tommy_bergan94@hotmail.com håper noen kan hjelpe
                    Med esc'en fulgte det sannsyligvis med instruksjoner.
                    Der står det "How to program esc".
                    Du må sannsynligvis gjøre det.
                    Da velger du hvor langt du skal trykke for å ha maks gass, om du vil ha revers (hvis det er på esc'en) osv.

Håper det hjelper ; - )
                    sigpic

Comment

Du må programere/kalibrere escn til radioen din, så den vet hvor mye full gass er osv. mulig den gjør dette automatisk, det står i bruksanvisningen
                      Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

Comment

Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                        Du må programere/kalibrere escn til radioen din, så den vet hvor mye full gass er osv. mulig den gjør dette automatisk, det står i bruksanvisningen
                        Han prøvde det i går, men virka som det var litt spessielt på den.
                        Han skulle ikke skru på radioen i det hele tatt.
                        sigpic

Comment

Originally posted by TurboTangen View Post
                          Han prøvde det i går, men virka som det var litt spessielt på den.
                          Han skulle ikke skru på radioen i det hele tatt.
                          JO! radioen skal selfølgelig på
                          Den skal på først.
                          Så skal man holde inne set knappen på escn mens man skur på escn, fortsett og hold inne knappe til ett rødt lys kommer på og slipp. Etter det gir man full gass og brems etter hva escn forteller deg..

Alt står i bruksanvisningen.
                          Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

Comment

Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                            JO! radioen skal selfølgelig på
                            Den skal på først.
                            Så skal man holde inne set knappen på escn mens man skur på escn, fortsett og hold inne knappe til ett rødt lys kommer på og slipp. Etter det gir man full gass og brems etter hva escn forteller deg..

Alt står i bruksanvisningen.
                            http://www.teamnovak.com/download/in...structions.pdf
                            Hehe, jeg vet ikke jeg.
                            Det var han som sa det til meg på msn.
                            Men jeg tror han mente kalibrere esc'en.
                            (Justere voltage cut-off osv. Ikke kalibrere til radioen)
                            sigpic

Comment

Det er gjort jeg fikk hjelp av simen jeg dreit meg rett og slett ut:P men nå er det gjort bare å få pinion og spur nå

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X