Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bergans E-revo prosjekt:)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kommer snart litt nye ting her nå er bestilt nytt karosseri (blankt) og riktig spur og pinion.
    |94 mod|Losi xxx-s |Team Losi 8ight LRP 28.| Micro Raminator|

Comment

noen som har forslag til farge/farger? gi link eller farge koder er kjekt vist det er tamiya farge da:P

Comment

Originally posted by TDrifter View Post
        noen som har forslag til farge/farger? gi link eller farge koder er kjekt vist det er tamiya farge da:P
        Hvis du er litt dreven med lakking, ville jeg gått får noe litt "spicy".
        Type metallic med forskjellige toner, striper, flammer osv.

Litt "Noob" ville jeg gått for noe enkelt, ensfarga metallic eller bare så enkelt som svart og hvit ; -) (Husk MØRKE farger FØRST ; - ) )
        sigpic

Comment

har lakke litt før så kan hende jeg går får en av de boksene de har på compentrc.no kanskje ellers så skal jeg kanskje spøre en kompis som har airbrush om han kan lage gohst flames på sidene og en skull på taket men får se.

Comment

Originally posted by TDrifter View Post
            har lakke litt før så kan hende jeg går får en av de boksene de har på compentrc.no kanskje ellers så skal jeg kanskje spøre en kompis som har airbrush om han kan lage gohst flames på sidene og en skull på taket men får se.
            Gå for aibrush! ; - )
            Det er ofte mye kulere, mye lettere, mye mer utvalg av farger . .

sigpic

Comment

HAHA det kommer helt ann på meg det :P
              ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

Comment

Nå har jeg endelig fått testa bilen gikk som bare det men trengs noen få justeringer her og der men var bra fart pån;D kommer vel snart et karosseri snart og så får satse på at bråten har tid til å lakke litt ghost flames for meg og noe annet så blir det vel til å lage et lys kit til det karosseriet og kanskje neon?:O

Comment

i dag kom det nye karosseriet... nå er det bare å få spørt Braaten22 om han gidder å lakke ghost flames;P og bestilt lakk

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X