Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Mini E-revo Vxl 1/16 - DREVKNUSER!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nei nå gir jeg opp å kjøre i serie altså! det går bare ikke. Skal kjøpe meg lipo til alle bilene mine nå snart, så da blir det vel 2stk 2s lipo til den. Har søren meg ødelagt enda et drev, selv etter å ha byttet dempere (som ikke bunner bare man toucher bilen), bulkheads og shims fra Thetoyz.con ( de er ment for RC18T)

    Egentlig synes jeg bilen går litt i forteste laget... iallefall om vinteren da det er vanskeligere å ha kontroll.

    Det er jo typisk også da... når diffen varte en stund, røk absolutt ALT av plastdeler på bilen Men får prøve å shimse enda litt til, samt å gjøre som nevnt over... å kjøpe 2s lipo. Noen som vet om noen lager en diff av sterkere materiale til den??
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #32
      justrert slipper cluthcen da???
      har grisekjørt mye, høye hopp til haårde landinger uten noe problem der..
      noob t rc så regner med at med 15 20 battpakker så betyr de t15-20 ladinger??

      Comment


      • #33
        Originally posted by tom81s View Post
        justrert slipper cluthcen da???
        har grisekjørt mye, høye hopp til haårde landinger uten noe problem der..
        noob t rc så regner med at med 15 20 battpakker så betyr de t15-20 ladinger??
        Stemmer... solgte merv for over 1 år siden :P men jeg prøvde å justere fram og tilbake på slipper clutchen, installere center diff, byttet bulkhead 5 ganger, og prøvde både 12c nimh, 6c nimh og 3s lipo men diffringene bare fortsatt å ryke. totalt ble det vel 15++ diffringer jeg måtte bytte på den, jeg kjørte jo røft med den, men selv ved lite gass og centerdiff uten olje blei drev ødelagt :/
        men nå tror jeg traxxas har oppgradert den med en skrue tvers igjennom bulkheaden eller noe.... ser at ingen har problemer med diffen lenger den tålte mye juling, mange høye hopp, men drivakslene og diffringen er av heller dårlig kvalitet :P (evt. om bulkheaden var det... )
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X