Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi bullet MT flux RTR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hpi bullet MT flux RTR

    Hei tenkte å kjøpe meg rc bil lurte litt på hpi bullet mt flux. Er det ein bra bil. Noe andre biler i den pris klassen som er å anbefale. har hatt fs baja 1/5 bensin bil og skal aldri kjøpe no jævla kina kopi igjenn

    takk for hjelpen

  • #2
    om det er greit å bestille fra over dammen, er jo http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXZJE2&P=ML skikkelige saker. Morsomste bilen jeg har hatt, heelt rått! tåler masse også!

    Koster 3300NOK fra Towerhobbies, men om du abbonnerer på nyhetsbrevet deres så får du 150$ (800NOK) avslag
    kommer frakt, toll&moms i tillegg, da.... men allikevel skal man få den til under (??) 4000,- inkl. alt.
    Kan ikke uttale meg om Bullet, men Savage Flux koster det samme fra Towerhobbies som Bullet koster i Norge, og det er større og kraftigere bil = mer for pengene

    Evt. koster vel E-firestorm Flux, Rustler VXL, Stampede VXL osv rundt 3-4tusen i Norge...
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      det var noe å tenke på. har funne denne http://www.purefun.no/index.php?do=product&id=513 synest prisen var bra.

      er det stor forskjell på mt og st på bruks område og kjøreegenskaper

      Comment


      • #4
        Hvordan får man denne rabatten Savagery? Jeg meldte meg på nyhetsbrevet, men jeg fikk ingen mail om 150$ rabattkode :/ Mulig du kan dele den koden med meg?
        baba2 akershus

        Comment


        • #5
          Originally posted by Baba2 View Post
          Hvordan får man denne rabatten Savagery? Jeg meldte meg på nyhetsbrevet, men jeg fikk ingen mail om 150$ rabattkode :/ Mulig du kan dele den koden med meg?

          Rabatten kan IKKE deles med andre mener eg...
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Baba2 View Post
            Hvordan får man denne rabatten Savagery? Jeg meldte meg på nyhetsbrevet, men jeg fikk ingen mail om 150$ rabattkode :/ Mulig du kan dele den koden med meg?
            Disse mailene kommer med jevne mellomrom så hvis du venter noen dager så kommer det sikkert
            HPI Baja 5T

            Comment


            • #7
              Originally posted by Baba2 View Post
              Hvordan får man denne rabatten Savagery? Jeg meldte meg på nyhetsbrevet, men jeg fikk ingen mail om 150$ rabattkode :/ Mulig du kan dele den koden med meg?
              De sender ut dette 1-2ganger i måneden... ganske lenge siden jeg fikk en slik epost nå, så da kommer det sikkert en mail med rabattkoder snart

              De kan dessverre ikke deles, da man må trykke på koden i mailen for å aktivere den... rabatten er gradvis, altså:

              If Your Order Totals: YOU SAVE
              $100.00 - $149.99 $20.00
              $150.00 - $199.99 $30.00
              $200.00 - $249.99 $45.00
              $250.00 - $299.99 $60.00
              $300.00 - $399.99 $75.00
              $400.00 - $499.99 $100.00
              $500.00 - $599.99 $125.00
              $600.00 - $699.99 $150.00
              $700.00 - $799.99 $175.00
              $800.00 - $899.99 $200.00
              $900.00 - $999.99 $225.00
              $1000.00 or more $250.00
              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

              Comment


              • #8
                Eg har fått to slike mailer siste 14 dager
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • #9
                  Originally posted by rine View Post
                  det var noe å tenke på. har funne denne http://www.purefun.no/index.php?do=product&id=513 synest prisen var bra.

                  er det stor forskjell på mt og st på bruks område og kjøreegenskaper
                  Hei, MT og ST har så å si samme bruksområder, men MT er litt høyere som kan gjøre den vinglete, eller/og kante fort.
                  Men bra pris på den du fant der. Artige biler.
                  Kurt Andersen , Rc Addicted

                  Comment


                  • #10
                    ser purefun selger flux 2350 for 3995...det e no billig..
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #11
                      Jupp, ikke gal pris det
                      Kurt Andersen , Rc Addicted

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SAVAGEry View Post
                        De sender ut dette 1-2ganger i måneden... ganske lenge siden jeg fikk en slik epost nå, så da kommer det sikkert en mail med rabattkoder snart

                        De kan dessverre ikke deles, da man må trykke på koden i mailen for å aktivere den... rabatten er gradvis, altså:

                        .....
                        Takk for oppklaringen
                        baba2 akershus

                        Comment


                        • #13
                          er dette samme bilen uten om radioen http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...=LXABLW**&P=ML



                          ka batteri anbefaler derre og lader.

                          er det hobbyking som er billigast

                          takk

                          Comment


                          • #14
                            Ein ting kan eg si, Hobbyking er garantert billigest på lader og batteri ja
                            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                            Comment


                            • #15
                              er samme bilen,bortsett frå radio,karosseri og motor/esc...hp har mamba monster(hpi tork) og 2200kv motor,2350 har en omdøypt mamba max pro og 2350kv motor..hp kan køyrast på 6s ,2350 max 4s...
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X